https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-10-31 ... er-episode
Jeg synes da, det er helt tydeligt, at Lorente giver Kjær en albue i første omgang, og derfor korrekt VAR-dom (ikke straffe)
Mon ikke, der kommer et efterspil med de Laurentiis udtalelser også.
Der er soleklart frispark til Kjær, intet at komme efter overhovedet.AJJ skrev: ↑torsdag, 31. okt, 2019 11:44Apropos VAR så gik bølgerne da vist højt i Napoli i går![]()
https://sport.tv2.dk/fodbold/2019-10-31 ... er-episode
Jeg synes da, det er helt tydeligt, at Lorente giver Kjær en albue i første omgang, og derfor korrekt VAR-dom (ikke straffe)
Mon ikke, der kommer et efterspil med de Laurentiis udtalelser også.
Ikke stakkels Son. For nok er han knust, men det var en grum svinestregSledgehammer skrev:Ja fæj det ser grimt ud. Stakkels Gomez. Og stakkels Son.
Ja det var det vel, men jeg har nu lidt ondt af ham alligevel, for det var ganske givet ikke hensigten at det skulle gå så galt, Han kommer næppe til at sove godt de næste mange nætter.
Jeg har set den i slow og selve intentionen er nok ikke så slem. Problemet er, at han kommer med al for stor kraft, hvorefter Aurier får smadret Gomez ind i sig. Ulykkeligt. Son er efter flere spilleres udsagn komplet smadret. Det er Gomez nu også. Det var den karriere.Sledgehammer skrev:Ja det var det vel, men jeg har nu lidt ondt af ham alligevel, for det var ganske givet ikke hensigten at det skulle gå så galt, Han kommer næppe til at sove godt de næste mange nætter.
Har ikke nogen kendskab til medicin eller til lægevidenskabens kunst, men Djibril Cisse kom også til at spille igen, efter hans 2 gange benbrud, hvor det ene lignede meget Gomes benbrud. Da jeg var træner på serie niveau, var der en af mine spillere der vred om på en kunststofbane, hvor foden vendte omvendt ligesom Gomes. Det er virkelig uhyggeligt at være vidne til.Hr. Drejer skrev: ↑mandag, 04. nov, 2019 12:36Nogen herinde med lidt medicinsk kendskab? Kommer Gomes til at spille igen?
Har kun lidt fysioterapeut kendskab og det er ved at have nogle år på bagen, men det er meget svært at sige, da det kommer an på bruddet. Det kan se rigtigt slemt ud, men ikke være voldsomt kompliceret når det bliver scannet. Omvendt kan han også være uheldig at det er gået ud over nogle af de mindre knogler i anklen og foden, og så kan det pludselig være en lang og svær proces hvor det sommetider kan være svært at undgå komplikationer. Men de har uden tvivl de dygtigste folk til at ordne den her slags, så selv ved et kompliceret brud vil jeg da vurdere at han kommer til at spille igen, men man kan selvfølgelig aldrig vide.Hr. Drejer skrev: ↑mandag, 04. nov, 2019 12:36Nogen herinde med lidt medicinsk kendskab? Kommer Gomes til at spille igen?