Jeg håber på en kanin eller to

Der er meget rigtigt i det du skriver, men jeg må også sige at der er visse ting, som jeg er uenig i.Filos of Isk skrev: ↑onsdag, 10. jul, 2019 13:41Altså jeg tror meget det er et sprøgsmål om at de spillere der er gode nok til at spille for Liverpool FC anno 2019, ikke er interesserede i at være reserver for spillere som Mané og Robertson, der har etableret stjernestatus i truppen og som ikke er skadesplagede.
det er rigtigt at truppen skal holdes i udvikling, men det betyder jo ikke kun transfers. Altså Manchester City fik simpelthen ikke en bedre trup af at købe Mahrez for et år siden, måske gik det endda lidt den gale vej for jeg syntes ikke Sané var nær så god i 18/19 som i 17/18.
Vi er bare nået et punkt hvor der skal rigtig meget til at flytte os fremad. Jeg tror ikke at spillere som Ziyech, Keita Balde og Malcolm nødvendigvis vil gøre vores trup bedre. Pepe er hot topic og lidt ukendt, men han skal også have den rette indstilling hvis han skal blive en succes.
Det er meget rigtigt, problemet opstår i mine øjne når vi nærmer os spillere på niveau med vores forreste tre. Der har alternativer som Spurs, Arsenal, Manchester United, Juventus, Dortmund, Bayern og Milano klubberne osv. alle med bedre mulighed for spilletid( Edit: og ikke mindst stjernestatus) og en fornuftig løn der er på niveau eller kun lidt lavere end hvad vi giver.TG12 skrev: ↑onsdag, 10. jul, 2019 15:31Der er meget rigtigt i det du skriver, men jeg må også sige at der er visse ting, som jeg er uenig i.Filos of Isk skrev: ↑onsdag, 10. jul, 2019 13:41Altså jeg tror meget det er et sprøgsmål om at de spillere der er gode nok til at spille for Liverpool FC anno 2019, ikke er interesserede i at være reserver for spillere som Mané og Robertson, der har etableret stjernestatus i truppen og som ikke er skadesplagede.
det er rigtigt at truppen skal holdes i udvikling, men det betyder jo ikke kun transfers. Altså Manchester City fik simpelthen ikke en bedre trup af at købe Mahrez for et år siden, måske gik det endda lidt den gale vej for jeg syntes ikke Sané var nær så god i 18/19 som i 17/18.
Vi er bare nået et punkt hvor der skal rigtig meget til at flytte os fremad. Jeg tror ikke at spillere som Ziyech, Keita Balde og Malcolm nødvendigvis vil gøre vores trup bedre. Pepe er hot topic og lidt ukendt, men han skal også have den rette indstilling hvis han skal blive en succes.
Jeg synes efterhånden vi skal langt tilbage før spillerne kun vægtede spilletid for at skifte og kun ville skifte, såfremt de kunne være første valg. Dette er vi også selv et eksempel på - f.eks. Shaqiri kunne helt sikkert have fundet en anden klub i midten af tabellen, hvor han kunne være første valg. Men eksemplerne er mange.
Det handler nok mest om, hvilket projekt man kan tilbyde, og hvor langt fra spilleren er. Alt andet lige er det vel sjovere at være reserve og spille 20-30 kampe i en klub der spiller med om titler frem for 60 kampe i en klub der kæmper for top 7-10.
Naturligvis har lønnen sikkert også noget at sige, men tror på projektet i sig selv er vigtigt, og ifht. tidlgiere hvor spillere gik op i at være faste-startere, er der kommet langt flere sub-kategorier kva det flere kampe:
Jeg mener man kan opdele spillere i fire kategorier og hver af disse har sin berettigelse med undtagelse af 4. som nok burde gå efter spilletid:
1. Faste startere (40+ kampe per sæson)
2. Regulære startere, (25-40 kampe per sæson)
3. Faste backups (12-25 kampe per sæson)
4. Hardly used Backups (<12 kampe per sæson)
Ifht. overnævnte kategorisering, så jeg gerne følgende køb:
Venstre-back: Fast Backup, gerne en ældre spiller
Angreb: Regurlær starter der kan dække alle tre pladser og dække i tilfælde af skader/formnedgang/karantæne
CB: Regulær starter til at erstatte Lovren.
Er det joken at :AJJ skrev:Vi må nu være tættere end nogensinde på at signe Pepe, hvis vi skal følge den norskes underlige logik
Altså no interest er jo nok et produkt af hans pris, lønkrav, usikkerheden om hvor god han er over flere sæsoner og sådan nogle ting.Also worth categorically saying now that Liverpool have absolutely no interest in Nicolas Pepe. For all the stories that are coming from the continent, it is not a deal that will be happening.
Jeg håber også kraftigt på min. en stor signing og gerne til den offensive del. Ja klopp er tilfreds med sin trup og forsøger at tale spillere vi allerede har op som tilgange - hvilket vel er et klart signal om at der ikke kommer til at ske noget vildt - desværre. Når han laver den slags udtalelser, glemmer han at sige at vi sandsynligvis får andre spillere på langtidsskader i 19/20 (det er usandsynligt at udgå).Jesper skrev: ↑torsdag, 11. jul, 2019 08:31Så kom den nye signing jf Klopp logik. Vi har fået Lallana, Brewster, Ox og Gomez grundet skader og nu har Origi skrevet en langtidskontrakt, og da han vel ellers var på vej væk, så må ham føles som ny mand.
Nu er Klopp jo heldigvis en dejlig sarkastisk mand, når han kommenterer på transfers, og til dels har han jo også ret.
Jeg er også helt på det rene med at den her forlængelse sportsligt og økonomisk giver mening. Jeg synes dog stadigvæk vi mangler mere reel konkurrence på specielt venstre back og angrebet.
I virkeligheden drømmer jeg stadigvæk om et mere kreativt offensivt islæt, men det gør Klopp ikke, så den tanke skal vist droppes.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
richs skrev: ↑torsdag, 11. jul, 2019 10:14Jeg håber også kraftigt på min. en stor signing og gerne til den offensive del. Ja klopp er tilfreds med sin trup og forsøger at tale spillere vi allerede har op som tilgange - hvilket vel er et klart signal om at der ikke kommer til at ske noget vildt - desværre. Når han laver den slags udtalelser, glemmer han at sige at vi sandsynligvis får andre spillere på langtidsskader i 19/20 (det er usandsynligt at udgå).Jesper skrev: ↑torsdag, 11. jul, 2019 08:31Så kom den nye signing jf Klopp logik. Vi har fået Lallana, Brewster, Ox og Gomez grundet skader og nu har Origi skrevet en langtidskontrakt, og da han vel ellers var på vej væk, så må ham føles som ny mand.
Nu er Klopp jo heldigvis en dejlig sarkastisk mand, når han kommenterer på transfers, og til dels har han jo også ret.
Jeg er også helt på det rene med at den her forlængelse sportsligt og økonomisk giver mening. Jeg synes dog stadigvæk vi mangler mere reel konkurrence på specielt venstre back og angrebet.
I virkeligheden drømmer jeg stadigvæk om et mere kreativt offensivt islæt, men det gør Klopp ikke, så den tanke skal vist droppes.
Jeg mener bestemt vi skal satse lidt mere, vi har et mål om at vinde ligaen (J. Henry har udtalt det) , vores konkurrenter opruster mens vi sidder på hænderne.
Bevares vi kan da spille en kanon sæson igen uden nævneværdige skader, men er det sandsynligt? er vi bredde nok ? mangler vi enkelte brikker? . Efter min menig skal bredden styrkes og vi kan også forbedres på enkelte positioner. Evt en klasse angriber (og firminino på offensv midt) eller en chanceskabende/mål farlig midtbane mand som også kan arbejde.
Foretager vi os intet kan vi nemt blive overhalet af et par klubber og som det står nu er Manchester City stadig bedre stillet end os.
Hvem i alverden skulle overhale os?richs skrev:Jeg håber også kraftigt på min. en stor signing og gerne til den offensive del. Ja klopp er tilfreds med sin trup og forsøger at tale spillere vi allerede har op som tilgange - hvilket vel er et klart signal om at der ikke kommer til at ske noget vildt - desværre. Når han laver den slags udtalelser, glemmer han at sige at vi sandsynligvis får andre spillere på langtidsskader i 19/20 (det er usandsynligt at udgå).Jesper skrev: ↑torsdag, 11. jul, 2019 08:31Så kom den nye signing jf Klopp logik. Vi har fået Lallana, Brewster, Ox og Gomez grundet skader og nu har Origi skrevet en langtidskontrakt, og da han vel ellers var på vej væk, så må ham føles som ny mand.
Jeg mener bestemt vi skal satse lidt mere, vi har et mål om at vinde ligaen (J. Henry har udtalt det) , vores konkurrenter opruster mens vi sidder på hænderne.
Bevares vi kan da spille en kanon sæson igen uden nævneværdige skader, men er det sandsynligt? er vi bredde nok ? mangler vi enkelte brikker? . Efter min menig skal bredden styrkes og vi kan også forbedres på enkelte positioner. Evt en klasse angriber (og firminino på offensv midt) eller en chanceskabende/mål farlig midtbane mand som også kan arbejde.
Foretager vi os intet kan vi nemt blive overhalet af et par klubber og som det står nu er Manchester City stadig bedre stillet end os.