Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 01. mar, 2019 13:30

Oomph242 skrev: Dembele, Hazard (Chelsea), Dybala og Eriksen er nok næppe sandsynlige.

Ziyech, Brandt Fekir, Jovic og Sancho ville være interessante. Sancho vil dog nok være forfærdelig dyr..
Det har du muligvis ret i. Men jeg føler, at vi godt kan tillade os, at kigge i retning af sådanne navne, og samtidig børe være klar, hvis muligheden byder sig.

Dembele havde tidligere på sæsonen problemer med at indordne sig i Barce.

Både Hazard og Eriksen har kun et år tilbage af deres kontrakt.

Og Dybala har haft en skuffende sæson i Juve, hvor han ikke har været sikker starter siden ankomsten af Ronaldo.

Men vores generelle tilgang under Klopp peger vel mere i retning af, at vi går efter spillere i stil med dem du nævner. Af dem, er jeg ret varm på Ziyech, Jovic og Sancho.
Kloppite

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 02. mar, 2019 21:35

Retur med Coutinho.

2 kampe på bænken mod Real. Det må være en skændsel for ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 03. mar, 2019 00:11

liverpoolfc86 skrev:Retur med Coutinho.

2 kampe på bænken mod Real. Det må være en skændsel for ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han er min ubetingede ynglings transfer, fuck messi,ronaldo dybala werner og klat, Cou magic er savnet. også selv om vi vist har verdens bedste midtbane når man læser med på forum. Jeg er dog langt fra enig. Hvis ikke vi vinder skidtet er det midtbanen og Firmino der bør ses på til næste sæson, hvis der skal steppes op. Hvis.... men synes mildt sagt Firmino pladsen bør udfordres, også selv om han angiveligt er nuttet iflg folket. han har underpræsteret 4-6 mdr denne sæson, men dog vist et fint top niveau i en 4-5 kampe....altså 10% af kampene, men hva´fa´en han har den vigtigste egenskab intakt, sympatisk, det er godt nok. Cou har ikke præsteret så dårligt i sin LFC karriere tilsammen, som Firmino på 6 mdr denne sæson.Men flot vi trods alt ligger godt til trods Firmino.

Og er med på nuttede Frimino er no go at kritisere, men jeg er ligeglad med nuttethed, jeg tænker på fodboldmæssige kvaliteter.....Og jeg frygter godt nok han kommer til at koste guld.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 03. mar, 2019 08:03

............Alisson.....
..TAA Gomez VvD Robbo..
....Wijnaldum Fabinho...
...Mane Firmino Coutinho..
...............Salah......

Jo, det havde været sexet. Plus en gigantisk stærk bænk!!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 03. mar, 2019 09:35

Glem Coutinho. Han gjorde det godt i Liverpool, men manden fylder snart 27 og har åbenlyse taktiske mangler i sit spil. Coutinho er målfarlig, driblestærk og besidder et fantastisk touch, men er til tider meget endimensionel og slet ikke den playmaker han bliver udlagt til at være. Mange fans forblændes af de genialiteter Coutinho formår at hive op af posen, og overser derfor de mange situationer, hvor Coutinho rammes af tunnelsyn eller vælger en risikabel aflevering, der fører til en farlig omstilling.

Hvis Klopp leder efter en offensiv profil, bør han kigge mod Benfica og Jaoa Felix. Jeg får flashbacks til Kaka i de første år i Milan, når jeg ser Jaoa Felix spille.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 03. mar, 2019 11:34

Absolut enig omkring Joao Felix. Spændende hvem der løber med ham, og hvad han kommer til at koste. Mon ikke Fekir er uddebateret ifm, at vi ikke købte ham, og Coutinho tror jeg slet ikke på.

En Top 5 (udover Timo Werner) kunne se sådan ud:

Joao Felix
Julian Brandt
Jadon Sancho
Hakim Ziyech
Luka Jovic

Ingen tvivl om, at Felix og Sancho bliver voldsomt dyre, hvor de resterende sikkert kan fåes til en fornuftig pris, og når man ligger det hele sammen og med Klopp's tidligere interesse i Brandt in mente sammenholdt med de summer, vi brændte af sidste sommer, så ligner han for mig det mest oplagte køb.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 03. mar, 2019 11:43

@ Thommo

Jeg elskede Coutinho som Liverpool spiller. Og jeg er enig i, at hans magi er savnet. Men det er hans bedrøvede attitude ikke. Han vendte klubben ryggen i en sæson, hvor han kunne have været en del af den bredde, der sikrede os en ny CL-titel.

Jeg håber aldrig, at jeg skal se ham i en LFC trøje igen.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 03. mar, 2019 11:55

Hvad tænker folk om en spiller som Isco?
Han får ikke meget spilletid denne sæson.
I mine øjne vil han kunne binde midtbanen og angrebet rigtig godt sammen, hvis han levere samme niveau som sidste sæson.
Billede

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 03. mar, 2019 11:57

Xenne skrev:Hvad tænker folk om en spiller som Isco?
Han får ikke meget spilletid denne sæson.
I mine øjne vil han kunne binde midtbanen og angrebet rigtig godt sammen, hvis han levere samme niveau som sidste sæson.
100p. Jeg er på.

Og Steven Bergwijn ! Asap

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 03. mar, 2019 12:47

Robbie_God_Fowler skrev:Glem Coutinho. Han gjorde det godt i Liverpool, men manden fylder snart 27 og har åbenlyse taktiske mangler i sit spil. Coutinho er målfarlig, driblestærk og besidder et fantastisk touch, men er til tider meget endimensionel og slet ikke den playmaker han bliver udlagt til at være. Mange fans forblændes af de genialiteter Coutinho formår at hive op af posen, og overser derfor de mange situationer, hvor Coutinho rammes af tunnelsyn eller vælger en risikabel aflevering, der fører til en farlig omstilling.

Hvis Klopp leder efter en offensiv profil, bør han kigge mod Benfica og Jaoa Felix. Jeg får flashbacks til Kaka i de første år i Milan, når jeg ser Jaoa Felix spille.
Hmm, jeg er da helt enig i at Coutinho må anses som værende urealistisk. Men så hører enigheden også op. Hans alder eksempelvis. I min optik er det helt optimalt.
Hans talent og påståede endimensionelle evner, ja, jeg kunne nok ikke være mere uenig. Det er altså ikke mere end et år siden, hvor han blev anset som værende blandt de bedre 3-4 mand i verden.
Jeg vil ikke ud i en lang lovprisning af Coutinho (hans fodboldmæssige kvaliteter), for som menneske tog han en chance og undervejs brændte han formentlig nogle broer. Dog ikke hos mig.
Jeg vil blot sige, at skulle man pege på en top 2 over spillere jeg gerne så til vores klub, så var han på listen sammen med Mbappe (Messi er sådan helt overjordisk urealistisk).
Nu er jeg så også farvet, for jeg var fan af ham mens han var i den røde trøje, så mine tanker er måske mest baseret på følelser.
Dog vil jeg sige, at objektivt set må det være sandsynligt at han rent faktisk findes på markedet jf. egne ønsker og tror heller ikke Barcelona selv vil være komplet afvisende.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 03. mar, 2019 13:15

Jeg tror da heller ikke, at vi igen skal ud i en beskrivelse af Coutinho's styrker/svagheder, men jeg giver R_G_F ret et langt stykke henad vejen.
Coutinho var jo - ligesom Gerrard - vores enmands hær, når tingene ikke rigtigt ville lykkes, og vi savnede magi og en scoring (minus 13/14 sæsonen, hvor angrebetvar fantastisk). Han fik altid bolden, og rigtig meget spil gik igennem ham.

Jeg er utrolig godt tilfreds med, at jeg nu ser på 3 mand, når vi savner det ekstraordinære og ikke mindst, at vi har et forsvar, vi kan stole på, så vi oftest kan nøjes med en enkelt scoring og stadig sidde roligt i sædet.
Dvs. vi fremstår nu langt mere som et homogent hold, hvor alle kender deres roller, og så leder vi ganske rigtigt lidt efter 10'er-typen, der kan noget helt særligt offensivt og samtidigt kan levere efter Klopp's dyder og krav, da der ikke skal meget slinger i valsen til, før vores organisation er til at spille sig igennem (Coutinho havde M. Laudrup niveau defensivt, og man kunne lige så godt stille en kegle op på banen).

Vi har Ox Chambo snart tilbage og i sin bedste form, er der vist ikke mange, der tænker på Coutinho, så jeg tror, at vi derudover skal se efter en, som finder sig til rette under Klopp's metoder, som har tålmodighed og den rette indstilling, og som naturligvis besidder det nødvendige niveau og fortsat har et pænt udviklingspotentiale.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 03. mar, 2019 16:33

I Pl er der vel også nogle offensiv spillere at holde øje med i fx:

Felipe Anderson
Zaha
Arnautovic
Mitrovic
Callum Wilson

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. mar, 2019 17:00

Niels K skrev:Jeg tror da heller ikke, at vi igen skal ud i en beskrivelse af Coutinho's styrker/svagheder, men jeg giver R_G_F ret et langt stykke henad vejen.
Coutinho var jo - ligesom Gerrard - vores enmands hær, når tingene ikke rigtigt ville lykkes, og vi savnede magi og en scoring (minus 13/14 sæsonen, hvor angrebetvar fantastisk). Han fik altid bolden, og rigtig meget spil gik igennem ham.

Jeg er utrolig godt tilfreds med, at jeg nu ser på 3 mand, når vi savner det ekstraordinære og ikke mindst, at vi har et forsvar, vi kan stole på, så vi oftest kan nøjes med en enkelt scoring og stadig sidde roligt i sædet.
Dvs. vi fremstår nu langt mere som et homogent hold, hvor alle kender deres roller, og så leder vi ganske rigtigt lidt efter 10'er-typen, der kan noget helt særligt offensivt og samtidigt kan levere efter Klopp's dyder og krav, da der ikke skal meget slinger i valsen til, før vores organisation er til at spille sig igennem (Coutinho havde M. Laudrup niveau defensivt, og man kunne lige så godt stille en kegle op på banen).

Vi har Ox Chambo snart tilbage og i sin bedste form, er der vist ikke mange, der tænker på Coutinho, så jeg tror, at vi derudover skal se efter en, som finder sig til rette under Klopp's metoder, som har tålmodighed og den rette indstilling, og som naturligvis besidder det nødvendige niveau og fortsat har et pænt udviklingspotentiale.
Personligt synes jeg Coutinho er en klasse over Oxlade. Samt er han ikke i nærheden af at være lige så skadet. At Oxlade snart er tilbage i bedste form tvivler jeg på. Det var endnu en krum skadet han fik. Det tager tid at komme tilbage på 100%. Men lade os håbe han gør og sporende efter alle hans skader ikke har sat sig for dybt.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. mar, 2019 08:58

Altså hvis Coutinho selv gerne ville tilbage, det er et kææææææææææææææææmpe hvis, så ville jeg sige ja tak under de rette omstændigheder(løn og pris).

Han forcerede sit eget skifte en smule, ok, men skal vi så sætte van Dijk på andetholdet fordi han gjorde det (mere eller mindre) samme?
Skal vi så vedtage at vi kun signer spillere på frie transfers og på 3-års kontrakter, så er vi da nogenlunde sikre..

Hvis Coutinho gerne vil tlbage så er det fordi han angrer sine valg i en eller anden grad og det er godt nok til mig.

Der er ingen garantier for at han nogensinde bliver lige så god som han var, han må være godt og grundigt ramt på selvtilliden. Men han var bare så god og kunne bidrage fra midtbane, offensiv midtbane og kanten.
mange drømmer jo om en eller anden
-----------Salah-----------
Coutinho--Bobby--Mané
eller
Mané---Firmino---Salah
--Coutinho----Gini-----
---------Fabinho---------

Eller
-------Bobby/ny----------
Mané----Coutinho---Salah
------Fabinho--Gini-----

eller noget i den stil og det kunne også være rimelig vildt. Men jeg er altså bange for at Coutinho ikke vil tilbage til England og hvis det skulle være ville han(s familie) nok foretrække London. Men jeg tror han ender med at:
-Blive i Barcelona og få det til at fungere i næste sæson
-skifte til Juventus
-skifte til Atletico
-PSG
-Bayern.
-skifte til en af Milano-klubberne
Måske er en klub som Sevilla endda over et retur til england, selvom de ikke har råd til at give ham det samme i løn.

Så det er ikke super realistisk imø, men jeg ville da være ok med det. Selvom jeg samtidig også syntes vi må se fremad, for hvis COutinho ikke har mistet gnisten, så vil han fortsat(eller begynde at) kæmpe for en plads i Barcelona.

Niels K skrev:I Pl er der vel også nogle offensiv spillere at holde øje med i fx:

Felipe Anderson
Zaha
Arnautovic
Mitrovic
Callum Wilson
Arnautovic kunne være en vild nok konkurrent til Firmino, og Zaha er jeg ret vild med.
Men altså hvis Zaha er bare lidt fornuftig, så vælger han Leicester, Everton, Gunners, Chelsea eller Spurs hvor han kan få mere spilletid og samtidig få lov at vokse med holdet.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 05. mar, 2019 10:46

Firmino er jo ikke den klassiske 9'er og skal derfor heller ikke bedømmes som en sådan.

Derfor er jeg meget uenig i at han kun har spillet godt 10% af sæsonen. Generelt noget vrøvl for at sige det lige ud.
Vi har gang i den bedste pointhøst i mands minde og han har en kæmpe aktie i de mål der er produceret.

Coutinho: tja, han vil nok ikke og prisen er nok for høj, men ser vi bort fra det, så ja tak!
Han vil stadig have 4-6 gode år da han jo slet ikke er slidt som spiller.
Han vil tilføre netop det vi mangler lige nu, truslen udefra.
Hans manglende succes i Barca er jo Barca's problem og skyldes nok lige så meget Barca som Coutinho selv.

Blot kommentarer til debatten. Ikke nogen nye navne til puljen. :dontknow:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar