Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Har lige set episoden. Kepa burde nærmest fyres. Men det bliver Sarri i stedet. Jeg har ondt af Sarri, at han skal forsøge at tøjle de overforkælede rentboys. Det er under al kritik det, der sker i den kamp og klub. Rystende.
Corner taken quickly...
Til dem der ikke så episoden med Kepa. Jeg håber Sarri tager alt sit lort og skrider ud af den klub. Shit han fortjener så meget bedre!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
EnigYNWA! skrev:
Til dem der ikke så episoden med Kepa. Jeg håber Sarri tager alt sit lort og skrider ud af den klub. Shit han fortjener så meget bedre!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Men hvis Sarri selv skrider, får han så fratrædelsesgodtgørelse? For han skal da rage til sig alt det han kan. Den klub er jo en joke. Det er jo ikke første gang, at spillerne tror de styrer showet. De gjorde det samme under Conte og begge gange under Mourinho. Det er da en fadæse af rang det, der foregår i den klub gang på gang.
Sarri fortjener bedre end det. Ingen tvivl derom.
Sarri fortjener bedre end det. Ingen tvivl derom.
Corner taken quickly...
Laporte og Fernandinho er blevet skadet. Pep forventer de er ude i et par uger
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Alder: 37
Wow, det er jo helt vildt. Ser det først nu. Så prøver de at glatte lidt ud i pressen bagefter, men der er jo ingen tvivl om, at Kepa pure nægter at lade sig skifte ud. Selvom det ikke må være fedt at blive skiftet ud inden straffe, så er det helt forrykt. Der er jo en tanke med udskiftningen - kan fx huske, at Caballero desværre har gjort det ret godt mod bl.a. os engang i samme turnering. Uprofessionelt og barnligt.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor var anføreren? Han er trænerens 'forlængede arm' på banen. Han skulle da have grebet ind.YNWA! skrev:
BREAKING: Mike Dean removed as fourth official for @SpursOfficial's game with @ChelseaFC on Wednesday following confrontation with Mauricio Pochettino at the end of loss against @BurnleyOfficial on Saturday. #SSN
Det her forstår jeg intet af. Så Poch vinder simpelthen på at overrumple Mike Dean?
Kepa havde lige ligget og teet sig med krampe, så det var formentlig derfor at Sarri ville skifte ham ud. Jeg tror ikke der var noget taktisk i det.Tom_Jorsal skrev:Wow, det er jo helt vildt. Ser det først nu. Så prøver de at glatte lidt ud i pressen bagefter, men der er jo ingen tvivl om, at Kepa pure nægter at lade sig skifte ud. Selvom det ikke må være fedt at blive skiftet ud inden straffe, så er det helt forrykt. Der er jo en tanke med udskiftningen - kan fx huske, at Caballero desværre har gjort det ret godt mod bl.a. os engang i samme turnering. Uprofessionelt og barnligt.
Shit det er et tyndt straffe shity får foræret. ØV 

KorruptEmmy skrev:Shit det er et tyndt straffe shity får foræret. ØV

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Som optakt til weekendens forskellige brag, så vil jeg godt komme med en påstand her: Det her er Poch sidste sæson. Han er ved at forberede sin exit. Strategien er den at han er ved at tegne et meget offentligt billede af at han lige nu træner en klub, som er lysår fra at vinde mesterskabet. Underforstået er nok den påstand, at så skal en mand med hans evner videre til en større klub.
Mon ikke Levy er noget smålunken over disse gentagne offentlige henrettelser af egen klub! Endda med nyt stadion på trapperne.
Derudover følger der efterhånden små historier om at de store stjerner vil følge Poch væk fra klubben.
Det er ret mærkværdigt, men det er som om at hele projektet er ved at gå i opløsning.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Mon ikke Levy er noget smålunken over disse gentagne offentlige henrettelser af egen klub! Endda med nyt stadion på trapperne.
Derudover følger der efterhånden små historier om at de store stjerner vil følge Poch væk fra klubben.
Det er ret mærkværdigt, men det er som om at hele projektet er ved at gå i opløsning.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg er sikker på du har ret. Alle de små tegn er der. Det er en nem forudsigelse at komme med, forhåbentlig ender det med et stort kollaps i den møgklub
Pinligt forsvarsspil.....
Meget heldigt at få straffe, når man er i temmelig klar offside...