Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 06. feb, 2019 22:34

City har ikke været gode i den her kamp så det er godt nok bittert de alligevel vinder. Vi må håbe på at Chelsea møder op i weekenden

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 06. feb, 2019 22:39

Jeg kan egentlig godt lide Everton, men shit hvor er de ringe, ift hvor mange penge de har brugt på den trup. Og plejede deres fans ikke larme ret meget. Der har i lange perioder været fuldstændig stille på stadion her til aften jo.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 06. feb, 2019 22:59

Synes faktisk at Everton fightede godt, mens det samtidig så ud som om, at Man City i perioder var trætte. Men der var vel ingen, der havde forventet en hjælpende hånd fra lige netop Everton?

På samme måde, så håber jeg i høj grad, at Man Utd skal vinde for at nå top 4, når de engang skal møde Man City. For ellers forventer jeg bestemt heller ikke nogen hjælp fra den side.

Til gengæld vil begge mandskaber være topmotiverede, når de tager imod os.

Chelsea, Bournemouth, Crystal Palace og Spurs er de fire hold, som vi kan have lov at håbe på måske vil tage point fra Man City. Dermed også sagt, at vi reelt skal gøre arbejdet færdigt selv.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. feb, 2019 23:13

Hvorfor er FA så interesserede i at Liverpool for guds skyld ikke vinder PL og derfor giver alle fordelene til man city? Er det bare arabernes penge der taler?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 07. feb, 2019 08:25

Hvorfor spillede Everton ikke med deres 2 bedste offensiv spillere i Sigurdsson og Richarlison fra start ? Det er da irriterende, at de andre hold sparer deres bedste spillere, når de møder Man City ?

Det ligner jo et holdudtag til en Liga Cup kamp, og de havde da også temmelig svært ved at producere chancer.

https://talksport.com/football/489551/e ... charlison/
Senest rettet af Niels K torsdag, 07. feb, 2019 08:36, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 07. feb, 2019 08:29

Emmy skrev:Hvorfor er FA så interesserede i at Liverpool for guds skyld ikke vinder PL og derfor giver alle fordelene til man city? Er det bare arabernes penge der taler?
Man må også se, om UEFA har nosser nok til at håndhæve FFP-reglerne, eller om oliepengene kan fortsætte med at flyde i Man City's og andre klubbers kasser ?

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/2 ... -sommeren/

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 07. feb, 2019 11:02

texy skrev:Synes faktisk at Everton fightede godt, mens det samtidig så ud som om, at Man City i perioder var trætte. Men der var vel ingen, der havde forventet en hjælpende hånd fra lige netop Everton?
Ja, det gjorde de, men de havde jo nærmest ikke en chance, blot et enkelt langskud fra Gueye, som blev grebet ud. Nej, vi kunne ikke forvente noget hjælp fra Everton. Hvorfor skulle de også hjælpe os, de ligger et sted i ligaen, hvor alt efterhånden er lige meget. Nedrykning er ikke et tema, de europæiske pladser heller ikke. Men om jeg begriber hvorfor, de var så vilde efter at få Marco Silva.. de har været ekstremt tandløse, de fem-seks kampe jeg har set dem i år.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. feb, 2019 14:36

Emmy skrev:Hvorfor er FA så interesserede i at Liverpool for guds skyld ikke vinder PL og derfor giver alle fordelene til man city? Er det bare arabernes penge der taler?
Jeg er ikke helt med på hvad det er du hentyder til her. Kan/vil du uddybe?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. feb, 2019 15:43

Cynwal skrev:
Jeg er ikke helt med på hvad det er du hentyder til her. Kan/vil du uddybe?
Primært tænker jeg på kampprogrammet. Hvorfor skal de spille før os de næste mange runder? Vores kampe er flyttet hen bag efter Citys kampe. Hvorfor skulle de absolut spille mod Everton igår? Det er da muligt at det var eneste mulighed i programmet men det tror jeg næppe. Typisk kommer de udsatte kampe sidst på sæsonen. Dvs vi kunne have sat yderligere pres på City med en sejr på lørdag og dermed 6 point foran, selvfølgelig så med en kamp mere. Istedet vinder City nu en gratis kamp og kommer a point på 1. pladsen og dermed er presset nu på os. Det virker som om de næste runder er designet til at hjælpe City med at holde pres på os fremfor det modsatte.

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 07. feb, 2019 16:16

Arh, der skyder du altså lidt forbi - det var jo omvendt i juleprogrammet og starten af januar. Samtidig er City i finalen i Carabao-cuppen, som gør, at de skulle spille kampen mod Everton igår i stedet for den runde, hvor vi møder United i slut februar.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. feb, 2019 17:22

Dortmund smider lige en 3-0 føring på det sidste kvarter af kampen. Ikke noget af det pjat når de skal smadre Spurs i cl

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. feb, 2019 20:03

Er du svimmel mand en altafgørende dommerfejl i Brighton-Burnley. Brighton bliver med 100 % sikkerhed snydt for et åbenlyst straffe og mulighed for at reducere til 1-2. Burnley løber kontra og får et korrekt dømt straffe. Og så 0-3. Skandaløst ringe af dommerne

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 10. feb, 2019 13:45

Nogen der vil komme med et bud på hvorfor Leicester ikke stiller op i stærkeste opstilling? Har de bare tænkt dig at forære sejren til Spurs

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. feb, 2019 13:47

Emmy skrev:Nogen der vil komme med et bud på hvorfor Leicester ikke stiller op i stærkeste opstilling? Har de bare tænkt dig at forære sejren til Spurs Billede

Tror bare Puel er desperat
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. feb, 2019 14:47

Glæder mig til at høre Tottenham fansene der har været efter Salah forsvare Son nu
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar