Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 26. dec, 2018 20:43

Oomph242 skrev:Så længe de bliver ved med, at snuble i enden. Kan vi vel sige det så meget vi vil:)
Vi snubler vel mindst lige så ofte som Tottenham, så jf. den logik må City jo være favoritter. Og ja det vækker grumme minder om Gerrard :(

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 26. dec, 2018 20:55

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Så længe de bliver ved med, at snuble i enden. Kan vi vel sige det så meget vi vil:)
Vi snubler vel mindst lige så ofte som Tottenham, så jf. den logik må City jo være favoritter. Og ja det vækker grumme minder om Gerrard :(
Jeg ser også stadig City som favoritter. Men alt kan ske. Hvis de kommer langt i CL vil de nok fokusere mere på det og lægge alle kræfter ind der. PL er vel efterhånden anden prioritet for City...

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. dec, 2018 21:14

Oomph242 skrev:. PL er vel efterhånden anden prioritet for City...
Jeg tror helt sikkert at CL hele tiden har haft første prioritet for City denne sæson. Guardiola blev hentet til i dyre domme for at vinde Champions League.
Men de har jo haft overskud til begge indtil videre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. dec, 2018 21:32

Sledgehammer skrev:
Thommo skrev:Vardy med hatrrick i 2. halvleg, i læste det her først.
Lige knapt, men anyways, Shitty i krise. Mon der snart kommer "Pep raus" råb? :lol:
Jeg fik odds 10 på hjemmesejr, lukkede dog bet delvist af flere omgange, men fik 790 eller var det 890 hjem for en hund(er ikke logget ind). Og havde ikke Vardy to score, men havde min fornemmelse. Kæft det er fedt med deres giga krise....Efter city standard er det vel reelt en gigantisk krise.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. dec, 2018 21:34

Og vil godt sælge denne sæson for 99 point, det er nok til mesterskabet som den sidste uge har udviklet sig, tør jeg godt påstå

lunderskov

Indlæg af lunderskov » torsdag, 27. dec, 2018 07:54

Thommo skrev:Og vil godt sælge denne sæson for 99 point, det er nok til mesterskabet som den sidste uge har udviklet sig, tør jeg godt påstå
som det ser ud lige nu har vi mesterskabet hvis vi skraber 103 point sammen men tror nu 97 er nok :)

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 27. dec, 2018 07:59

Sledgehammer skrev:
Cynwal skrev:Hvorfor ku' de blå smølfer fra den anden side af Stanley Park ikke spille sådan i lørdags?
Måske er Spurs bare et godt hold? Nu er de i gang med at gennembanke Bournemouth, så måske Peter Kjær & Co. får ret i at de bliver en seriøs rival?
De er da helt sikkert en stærk rival. De har et solidt hold og tilgangen af Lucas Moura har gjort at de ikke længere har den der papirstynde bredde i offensiven.
Men vi er bedre.

Jeg syntes så at Everton sløsede ret meget i defensiven i den kamp. Men selvfølgelig er Spurs gode og en ting er at Everton sløser, men så skal de jo også straffes og det forstod Tottenham spillerne at gøre.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 27. dec, 2018 09:11

Hvordan så Arsenal ud i går? Så ikke kampen. Var de i stærkeste opstilling? Var de uheldige eller fungerede spillet bare ikke?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 27. dec, 2018 11:13

Jesper skrev:Hvordan så Arsenal ud i går? Så ikke kampen. Var de i stærkeste opstilling? Var de uheldige eller fungerede spillet bare ikke?

Jeg så kun de sidste 30min, men der synes jeg ikke de var overbevisende, til trods for at de var i noget nært stærkeste opstilling.
Jeg synes de virkede en smule ideforladte og det ofte meget flydende spil med hurtige kombinationer og løb for boldholderen sad ikke i skabet.

Tænker det er et ok tidspunkt vi får dem på.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 27. dec, 2018 11:30

Filos of Isk skrev:
Sledgehammer skrev:
Cynwal skrev:Hvorfor ku' de blå smølfer fra den anden side af Stanley Park ikke spille sådan i lørdags?
Måske er Spurs bare et godt hold? Nu er de i gang med at gennembanke Bournemouth, så måske Peter Kjær & Co. får ret i at de bliver en seriøs rival?
De er da helt sikkert en stærk rival. De har et solidt hold og tilgangen af Lucas Moura har gjort at de ikke længere har den der papirstynde bredde i offensiven.
Men vi er bedre.

Jeg syntes så at Everton sløsede ret meget i defensiven i den kamp. Men selvfølgelig er Spurs gode og en ting er at Everton sløser, men så skal de jo også straffes og det forstod Tottenham spillerne at gøre.

Er det ikke noget med, at Son smutter til de asiatiske mesterskaber (eller hvad det hedder) efter Juleprogrammet ? Han er vel deres in-form spiller og bliver ikke sjov at undvære, selvom kampprogrammet ser tilforladeligt ud de næste 9 kampe.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 27. dec, 2018 11:35

Det ville være tosset hvis Spurs gav ham lov til at smutte i midten af sæsonen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. dec, 2018 11:50

Fowler89 skrev:Det ville være tosset hvis Spurs gav ham lov til at smutte i midten af sæsonen.
Men det skal de heldigvis. Og han er væk i min. 3 kampe og sikkert flere, for mon ikke Sydkorea når langt i turneringen. Det kan vi da håbe.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 27. dec, 2018 12:21

Niels K skrev:
Er det ikke noget med, at Son smutter til de asiatiske mesterskaber (eller hvad det hedder) efter Juleprogrammet ? Han er vel deres in-form spiller og bliver ikke sjov at undvære, selvom kampprogrammet ser tilforladeligt ud de næste 9 kampe.
Nu skal vi jo heller gøre det til et større "problem" end det reelt er, at Spurs nu har en hel klump af "lette" kampe. Når sæsonen er slut har vi alle spillet ude og hjemme mod alle de andre, og hvis Spurs har det "nemt" nu, så får de det tilsvarende "svært" på andre tidspunkter. Hvem ved, måske kommer det endda til at svide til dem, at de rammer deres gode stime, hvor, med CE23's ord, "alt går ind", lige nu, når modstanderen alligevel er overkommelig? Til gengæld render de måske så ind i et formdyk senere, når de skal en tur forbi Broen, Etihad og Anfield... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

lunderskov

Indlæg af lunderskov » torsdag, 27. dec, 2018 18:03

Jesper skrev:Hvordan så Arsenal ud i går? Så ikke kampen. Var de i stærkeste opstilling? Var de uheldige eller fungerede spillet bare ikke?

jeg syntes faktisk de "stjal" 2 point, de var tætte på at tabe end at vinde, de vidste ikke hvordan man spillede fodbold, det lignede virkelig en overkommelig kamp for os på lørdag :)

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. dec, 2018 14:04

Ryan Kent med assist i the old firm, kan ses på tv max

Besvar