Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
af Mads T. » tirsdag, 29. maj, 2018 00:23
Aggerdoo skrev:Mads T. skrev:nikand skrev:Lige forstået vi har signet Fabinho. Det betyder nok at Pjanic ikke kommer. Har set for lidt til Fabinho, men Pjanic var mon ønskespiller.
Ser ikke meget Serie A, men er Pjanic ikke mere offensivt minded? Det synes jeg vi har rigeligt af i truppen. Jeg mener vi mangler et defensivt monster, som samtidig kan holde i bolden og spille den fornuftigt videre.
Pjanic er mere en slags dybdeliggende playmaker, lidt lige som Pirlo. Fabinho er en oprydder. Er godt tilfreds med, at vi får en rigtig oprydder, for det har vi manglet.
Ja også nogenlunde det indtryk jeg havde og husker ham som værende offensiv midt i Lyon og egentlig også i Roma.
Han har vekslet mellem at spille def midt og midt midt i denne sæson med klart bedste resultat på midt midt ifølge whoscored.com. De har ham i øvrigt rated som værende weak i både luftdueller og tacklinger.
-
Scherwin
af Scherwin » tirsdag, 29. maj, 2018 00:24
YNWA! skrev:Jesper skrev:YNWA! skrev:
Jeg ville gå helt amok, hvis det lykkes. Jeg synes Allison er en smule overvurderet. Jeg synes han laver fejl, som man ikke bør på det niveau. Det er ikke sådan en målmand, som jeg vil stole 100% på, selv om hans topniveau er højt. Oblak er derimod verdens næstbedste målmand (hvis Neuer ikke var så tilpas meget skadet, så nok nummer 3). Han er simpelthen monster god, og med tanke på hvor mange point de Gea (som er min nummer 1) skaffer scum, så er det så utroligt vigtigt at have en superstjerne på den position.
Hvis vi henter Oblak så er det fuldstændig hjernedødt. Tvivler dog rigtig meget på det. Han har en frikøbsklausul på £88M. Hvis klubben mener de har råd, så gør det! Det er sgu ikke mine penge.
88 mil pund siger du
Hvad med Mignolet + Bogdan + Karius + 87.9 mil pund?`
Og så smider vi et Jurgen klopp takke brev med oven i.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
ElTorro
af ElTorro » tirsdag, 29. maj, 2018 09:47
Jeg er virkelig glad for at se, at klubben/Klopp ser ud til at have diagnosticeret en række generelle problemer ved truppen og handler ind efter det. Jeg er lykkelig over købet af Fabinho, og jeg kan ikke vente til at se ham og Keita på den midtbane. Jeg har stor sympati for de midtbanespillere, vi har i truppen i forvejen, men det er på tide, at vi søger et niveau op rent kvalitetsmæssigt. Jeg håber, at fortsætter denne udvikling og får hentet yderligere kvalitet ind. Gerne Fakir, en målmand og evt. en CB, der er mere stabil en Lovren og Matip

Ps. Lige et seriøst spørgsmål på falderebet efter Wormies ret morsomme kommentar: Hvad tror I egentlig Mignolet eller Karius er værd på nutidens marked? Synes det er svært at vurdere.
-
TG12
ElTorro skrev:Jeg er virkelig glad for at se, at klubben/Klopp ser ud til at have diagnosticeret en række generelle problemer ved truppen og handler ind efter det. Jeg er lykkelig over købet af Fabinho, og jeg kan ikke vente til at se ham og Keita på den midtbane. Jeg har stor sympati for de midtbanespillere, vi har i truppen i forvejen, men det er på tide, at vi søger et niveau op rent kvalitetsmæssigt. Jeg håber, at fortsætter denne udvikling og får hentet yderligere kvalitet ind. Gerne Fakir, en målmand og evt. en CB, der er mere stabil en Lovren og Matip

Ps. Lige et seriøst spørgsmål på falderebet efter Wormies ret morsomme kommentar: Hvad tror I egentlig Mignolet eller Karius er værd på nutidens marked? Synes det er svært at vurdere.
Max. £10m hver.
Karius nok mere realistisk £5m, som følge af hans finale.
-
Oomph242
af Oomph242 » tirsdag, 29. maj, 2018 10:56
TG12 skrev:ElTorro skrev:Jeg er virkelig glad for at se, at klubben/Klopp ser ud til at have diagnosticeret en række generelle problemer ved truppen og handler ind efter det. Jeg er lykkelig over købet af Fabinho, og jeg kan ikke vente til at se ham og Keita på den midtbane. Jeg har stor sympati for de midtbanespillere, vi har i truppen i forvejen, men det er på tide, at vi søger et niveau op rent kvalitetsmæssigt. Jeg håber, at fortsætter denne udvikling og får hentet yderligere kvalitet ind. Gerne Fakir, en målmand og evt. en CB, der er mere stabil en Lovren og Matip

Max. £10m hver.
Karius nok mere realistisk £5m, som følge af hans finale.
Mon ikke de £ 5-10m passer meget godt. Det er jo nok ikke ligefrem topklubberne som banker på døren.
-
Jesper
På rygtebørsen er Strakosha kommet frem, målmand fra Lacio. Aner intet om ham?
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
sjampen
- Alder: 34
af sjampen » tirsdag, 29. maj, 2018 11:18
Jesper skrev:På rygtebørsen er Strakosha kommet frem, målmand fra Lacio. Aner intet om ham?
Ung målmand, både i alder, men også i erfaring. Tog først over midt i sidste sæson og har stået en rigtig flot sæson i år. Vel egentlig den 3. bedste keeper efter Alisson og Handanovic. Ligger vel omkring Buffon, Perin og Donnarumma.
Meget reaktionsstærk og man kan se ham lave nogle sindssyge redninger. Jeg synes det er svært at snakke om hvor god han kan blive, han er i hvert fald ikke mere talentfuld end Donnarumma, men han er helt sikkert en af de mest spændende målmænd i verden. Han viser dog også nogle svagheder, både rent målmandsteknisk og rent fysisk så vidt jeg kan læse mig til. Kan have problemer med sin placering og er ikke så fysisk i feltet, hvilket bliver hjulpet lidt af at Lazio spiller med 3 centrale forsvarsspillere + Lucas.
Jeg er ikke sikker på at han er klar, hverken til PL eller til Liverpool.Navnligt når vi lige præcis er sådan et hold hvor der vil komme fokus på målmanden. En målmand jeg helt sikker gerne så, men jeg tror ikke at det er det rigtige match, navnligt lige nu hvor alle har fråde om munden for at få en topkeeper der er færdigudviklet. Jeg tror det bedste for ham er at blive et år i Lazio, også tror jeg han skifter til Atletico Madrid. Det ville være en typisk Atletico signing, også gør de ham til en af verdens bedste keepere. Men så kan vi selvfølgelig tage Oblak af deres holdkort i stedet.
Imod moderne fodbold.
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
Måske jeg husker skævt, men Oblak har da været med til at vinde trofæer/pokaler for At. Madrid?
Jeg synes det er svært at vurdere deres niveau. Det har jeg set for lidt til.
Det som jeg synes vi mangler er spillere der har prøvet at vinde. Dem som ved hvad der kræves og som har niveauet.
Ikke kun dem som måske bliver gode spillere.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
ilusio skrev:Måske jeg husker skævt, men Oblak har da været med til at vinde trofæer/pokaler for At. Madrid?
Det som jeg synes vi mangler er spillere der har prøvet at vinde.
Han har lige vundet EL, så det er ikke længe siden.
Fabinho blev også fransk mester sidste år. Endelig har Keita to gange i træk vundet The Double i Østrig, før han tog til Tyskland.
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
AJ skrev:ilusio skrev:Måske jeg husker skævt, men Oblak har da været med til at vinde trofæer/pokaler for At. Madrid?
Det som jeg synes vi mangler er spillere der har prøvet at vinde.
Han har lige vundet EL, så det er ikke længe siden.
Fabinho blev også fransk mester sidste år. Endelig har Keita to gange i træk vundet The Double i Østrig, før han tog til Tyskland.
Det er vel en slags opgradering

:):)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
TG12
ilusio skrev:Måske jeg husker skævt, men Oblak har da været med til at vinde trofæer/pokaler for At. Madrid?
Det som jeg synes vi mangler er spillere der har prøvet at vinde. Dem som ved hvad der kræves og som har niveauet.
Vi mangler måske noget erfaring på den front ja, men omvendt mener jeg spillere, som ikke har prøvet at vinde bør være mere sultne efter at vinde.
Jeg tror erfaringen mere skal bruges til at hjælpe med at udvikle de yngre/uerfarne, og coache dem indirekte.
-
Filos of Isk
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
af Filos of Isk » tirsdag, 29. maj, 2018 15:56
TG12 skrev:ilusio skrev:Måske jeg husker skævt, men Oblak har da været med til at vinde trofæer/pokaler for At. Madrid?
Vi mangler måske noget erfaring på den front ja, men omvendt mener jeg spillere, som ikke har prøvet at vinde bør være mere sultne efter at vinde.
Jeg tror erfaringen mere skal bruges til at hjælpe med at udvikle de yngre/uerfarne, og coache dem indirekte.
Milners erfaring har været guld værd for os i denne sæson, men det har Mané's og Salahs sult også. Der skal være en balance i tingene. Solanke har vundet ungdomsturneringer, men derfor skal han vel ikke have en fribillet i start 11'eren eller hvad?
Det bliver i øvrigt spændende i næste sæson om han glider mere i baggrunden efterhånden som resten har fået erfaring.
Viljen til at vinde og være en del af et vinder hold tror jeg er det Klopp skal lede efter, tror jeg i øvrigt også han er i gang med. Vi skal ikke ud og købe Benzema for 90 millioner bare fordi vi syntes vi mangler en CL vinder på holdet eller Moses til vores HB fordi vi vil have en PL vinder. Jeg ser ikke at TAA eller Firmino mangler viljen til sejr eller går ud til en CL finale med blikket i græsset og ikke tør vinde.
Jeg mener lidt det var en fejl at vi pillede så meget ved U18 og U23 i januar, netop fordi de for mig meget gerne måtte vinde en turnering eller to og gøre arbejdet færdigt. Så kunne vi slutte sidst i U23 rækken i næste sæson fordi de allesammen kom på udlån eller 17 år, fint for mig.
-
Scherwin
af Scherwin » tirsdag, 29. maj, 2018 20:07
Kan i mærke det gutter, en hel dag fuld med vanvittige "No new rumors", vi må være lige ved at få signaturen på en stjerne spiller!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
athomsen
- Geografisk sted: Aalborg
af athomsen » tirsdag, 29. maj, 2018 20:14
Wormie skrev:Kan i mærke det gutter, en hel dag fuld med vanvittige "No new rumors", vi må være lige ved at få signaturen på en stjerne spiller!
Oblak
-
YNWA!
- Alder: 28
Så hellere Oblak for de penge!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.