Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Scherwin
af Scherwin » mandag, 28. maj, 2018 21:10
Han er rated den 4 bedste defensive midtbane i verden
efter
Busquests (Barcalona), Kanté (chelsea) og Casemiro (Real madrid)
en plads han deler med spillere som Matic(united), Jorginho(Napoli) Javi Martinez(bayern)
Den klassiske youtube scout
Klopp ville åbenbart gerne have haft ham sidste år men Monaco ville ikke sælge, det kom bare aldrig frem i pressen at klopp var ude efter ham.
Igen henter klopp et af de target som han ikke kunne få sidste år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Scherwin
af Scherwin » mandag, 28. maj, 2018 21:41
Liverpool on the move
Vi har spinklet og sparet i 5 år. nu går FSG all-in på at få Liverpool til tops.
Denne sommer bliver mega mega stor.
Har tidligere prøvet at forklare at liverpool bør have omkring 200-250 mil pund at kunne købe spillere for denne sommer.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
To dage efter vores sidste kamp, har vi nu to nye midtbanespillere på plads i form af Keita og Fabinho. To spillere, der igennem de to sidste sæsoner har været blandt de bedste på deres position i henholdsvis Tyskland og Frankrig.
Vi vil stadig have masser af rå power og arbejdsraseri på midtbanen i form af Hendo, Milner og Gini. Det som jeg håber og tror på, at vi kan få med Keita og Fabinho, er en bedre evne til holde fast i bolden i de perioder, hvor modstanderne lægger pres på os.
Jeg havde regnet med, at det var Fekir, som vi havde præsenteret så tidligt efter CL finalen. Men uanset hvad, er det fantastisk med noget positivt at fokusere på. Og fedt, at vi har været så meget "in the dark" i forhold til denne transfer.
Kloppite
-
nikand
- Alder: 45
Jesper skrev:Gad vide hvem de to alternativer til Jorginho er?
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Forhåbentligt Pjanic.
We need a new Fowler...
-
Jesper
texy skrev:To dage efter vores sidste kamp, har vi nu to nye midtbanespillere på plads i form af Keita og Fabinho. To spillere, der igennem de to sidste sæsoner har været blandt de bedste på deres position i henholdsvis Tyskland og Frankrig.
Vi vil stadig have masser af rå power og arbejdsraseri på midtbanen i form af Hendo, Milner og Gini. Det som jeg håber og tror på, at vi kan få med Keita og Fabinho, er en bedre evne til holde fast i bolden i de perioder, hvor modstanderne lægger pres på os.
Jeg havde regnet med, at det var Fekir, som vi havde præsenteret så tidligt efter CL finalen. Men uanset hvad, er det fantastisk med noget positivt at fokusere på. Og fedt, at vi har været så meget "in the dark" i forhold til denne transfer.
Du glemmer Ox, som i min bog er top top klasse.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
YNWA!
- Alder: 28
Denne dag er genial!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
nikand
- Alder: 45
Lige forstået vi har signet Fabinho. Det betyder nok at Pjanic ikke kommer. Har set for lidt til Fabinho, men Pjanic var mon ønskespiller.
We need a new Fowler...
-
YNWA!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Jesper
YNWA! skrev:
Jeg ville gå helt amok, hvis det lykkes. Jeg synes Allison er en smule overvurderet. Jeg synes han laver fejl, som man ikke bør på det niveau. Det er ikke sådan en målmand, som jeg vil stole 100% på, selv om hans topniveau er højt. Oblak er derimod verdens næstbedste målmand (hvis Neuer ikke var så tilpas meget skadet, så nok nummer 3). Han er simpelthen monster god, og med tanke på hvor mange point de Gea (som er min nummer 1) skaffer scum, så er det så utroligt vigtigt at have en superstjerne på den position.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jesper skrev:Jeg synes Allison er en smule overvurderet. Jeg synes han laver fejl, som man ikke bør på det niveau.
Hvornår? Jeg ser ikke alle Romas og Brasiliens kampe, så det er et reelt spørgsmål.
-
YNWA!
Jesper skrev:YNWA! skrev:
Jeg ville gå helt amok, hvis det lykkes. Jeg synes Allison er en smule overvurderet. Jeg synes han laver fejl, som man ikke bør på det niveau. Det er ikke sådan en målmand, som jeg vil stole 100% på, selv om hans topniveau er højt. Oblak er derimod verdens næstbedste målmand (hvis Neuer ikke var så tilpas meget skadet, så nok nummer 3). Han er simpelthen monster god, og med tanke på hvor mange point de Gea (som er min nummer 1) skaffer scum, så er det så utroligt vigtigt at have en superstjerne på den position.
Hvis vi henter Oblak så er det fuldstændig hjernedødt. Tvivler dog rigtig meget på det. Han har en frikøbsklausul på £88M. Hvis klubben mener de har råd, så gør det! Det er sgu ikke mine penge.
-
Scherwin
af Scherwin » mandag, 28. maj, 2018 23:20
Jesper skrev:YNWA! skrev:
Hvis vi henter Oblak så dør alle vores konkurranter's fans
-
Jesper
AJ skrev:Jesper skrev:Jeg synes Allison er en smule overvurderet. Jeg synes han laver fejl, som man ikke bør på det niveau.
Hvornår? Jeg ser ikke alle Romas og Brasiliens kampe, så det er et reelt spørgsmål.
De er ikke de her graverende fejl, jeg taler om, det er mere den her sikkerhed, timing, tage de rette beslutninger, være konge i feltet, redde de umulige bolde, holde bolde osv. Det er måske forkert at sige fejl, men jeg står bare ikke tilbage med den fornemmelse, at det er en voldsom opgradering fra Karius (og her ser vi lige bort fra de sidste kampe). Og det er opgraderingen, men først og fremmest den samlede sikkerhed, som en målmand kan give et forsvar, som jeg gerne vil have.
Mifsorstå mig ikke, jeg synes han er god og en af de bedste på markedet, men jeg håber vi tør stile endnu højere.
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
nikand skrev:Lige forstået vi har signet Fabinho. Det betyder nok at Pjanic ikke kommer. Har set for lidt til Fabinho, men Pjanic var mon ønskespiller.
Ser ikke meget Serie A, men er Pjanic ikke mere offensivt minded? Det synes jeg vi har rigeligt af i truppen. Jeg mener vi mangler et defensivt monster, som samtidig kan holde i bolden og spille den fornuftigt videre.
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » tirsdag, 29. maj, 2018 00:09
Mads T. skrev:nikand skrev:Lige forstået vi har signet Fabinho. Det betyder nok at Pjanic ikke kommer. Har set for lidt til Fabinho, men Pjanic var mon ønskespiller.
Ser ikke meget Serie A, men er Pjanic ikke mere offensivt minded? Det synes jeg vi har rigeligt af i truppen. Jeg mener vi mangler et defensivt monster, som samtidig kan holde i bolden og spille den fornuftigt videre.
Pjanic er mere en slags dybdeliggende playmaker, lidt lige som Pirlo. Fabinho er en oprydder. Er godt tilfreds med, at vi får en rigtig oprydder, for det har vi manglet.