mens liverpool ligger i toppen

De må have det sjovt i anden division u23

https://www.premierleague.com/tables?team=U21
Wormie skrev:Manchester united academy brager (nedrykker) ud af Premier league 2 (u23) på sidste pladsen
De må have det sjovt i anden division u23![]()
Desværre går det til gengæld fint for dem hos u18 drengene...Wormie skrev:Manchester united academy brager (nedrykker) ud af Premier league 2 (u23) på sidste pladsen
De må have det sjovt i anden division u23![]()
Hvem mener du har været bedre?Emmy skrev:Otamendi, Walker, Aguero og Alonso har intet ar gøre på det hold
Altså Robertson og Firmino bør være på det hold. (ud med Alonso og Aguero)Oomph242 skrev:Hvem mener du har været bedre?Emmy skrev:Otamendi, Walker, Aguero og Alonso har intet ar gøre på det hold
Altså, Aguero har da i hvert fald ikke haft sin bedste sæson for City, men han har selvfølgelig scoret massere mål. Selv City fans siger vel reelt at han har spillet bedre sæsoner. Firmino kunne sagtens spille sig på, det samme kunne vel både Sané og Sterling. Reelt tror jeg at jeg ville smide Eriksen op eller spille en 4-4-2 med Salah og Kane også få plads til Fernandinho på midtbanen. Sammen med De Bruyne og Silva har han jo været drivkraften for et voldsomt stærkt City hold.Oomph242 skrev:Hvem mener du har været bedre?Emmy skrev:Otamendi, Walker, Aguero og Alonso har intet ar gøre på det hold
Bortset fra Otamendi, så synes jeg, at det hold er temmelig spot on.Wormie skrev:Altså Robertson og Firmino bør være på det hold. (ud med Alonso og Aguero)Oomph242 skrev:Hvem mener du har været bedre?Emmy skrev:Otamendi, Walker, Aguero og Alonso har intet ar gøre på det hold
Mener Otamendi spiller på et hold som ikke skal forsvare og når han skal er han pivringe. der er mange som kun komme på holdet VVD vil være selvvlag til holdet hvis han havde spillet i liverpool hele seasonen.
Generelt at firmino ikke er med istedet for Kane eller Aguero viser bare hvor latterlig under vurderet han er
Manden har 25 mål 14 assist, flest tacklinger og vundne bolde for nogen angriber. flere keypasses
Hvis du sammenligner med Aguero som har 30 mål og 9 assist men generelt ikke laver meget andet end at være offensiv og spiller på de bedste hold i england i hele seasonen.(mål forskellen er fra FA/EFL CUP hvor salah ikke har været meget med.)
Som nogle påpeger kunne der også have været kigget på spillere udenfor Top 5 holdene, men af vores egne, som jeg går mest op i, så ville jeg ikke bytte hverken VvD, Trent, Robertson eller Firmino for nogle af dem, og havde de 3 første spillet for os og tilstrækkeligt med kampe, så ville de alle være stærke bejlere og VvD vel nærmest umulig at komme udenom.Oomph242 skrev:Hvem mener du har været bedre?Emmy skrev:Otamendi, Walker, Aguero og Alonso har intet ar gøre på det hold
Øv, jeg synes ellers de var sådan et godt match
Roger Schmidt og Bergkamp kunne vel også være muligheder.Hr. Drejer skrev:Øv, jeg synes ellers de var sådan et godt match![]()
Hvem bliver ny manger? Thomas Tuchel?
Tidligere var der rygter om BR, men han er måske på vej tilbage til CHelski.Oomph242 skrev:Roger Schmidt og Bergkamp kunne vel også være muligheder.Hr. Drejer skrev:Øv, jeg synes ellers de var sådan et godt match![]()
Hvem bliver ny manger? Thomas Tuchel?