Dagens Kampe
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe
Jeg valgte da helt rigtigt, da jeg tændte for Marseille-Leipzig i stedet for Arsenal-kampen. 2-1 efter 9 minutter 
Sikke en assist af Naby Keita.
Jeg er vild med hans drive når han har bolden. Han formår virkelig at føre bolden godt frem og skille sig godt af med den.YNWA! skrev:Sikke en assist af Naby Keita.
Kom så CSKA.
Han er ikke til at få bolden fra. Det er så vildt, og han er så god defensivt også.Mads T. skrev:Jeg er vild med hans drive når han har bolden. Han formår virkelig at føre bolden godt frem og skille sig godt af med den.YNWA! skrev:Sikke en assist af Naby Keita.
Lækkert mål af Payet nu også.
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
.. men udover assisten spillede han jo ret dårligt?
-
Filos of Isk
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 38
Jeg kom først sent ind i kampen, men det var ikke imponerende imø.Tom_Jorsal skrev:.. men udover assisten spillede han jo ret dårligt?
måske RBL spillerne var trætte.
Chelsea heldige med ikke at få rødt kort.
Så må han i stedet få karantæne på efterbevilling. Sikke en svinestreg.YNWA! skrev:Chelsea heldige med ikke at få rødt kort.
Det er helt vildt, hvor det er tydeligt, at Chelsea både på banen og udenfor er i forfald. Conte tabte kampen om styringen af transfermidler og så har han ret beset ikke villet mere.
Og Hazard må føle sig som Palle alene i verden, for han er komplet alene med idéer.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er vanvittigt at Dean ikke ser den. Han står lige foran og kigger den rigtige vej. Den SKAL give tre dages karantæne.Jesper skrev:Så må han i stedet få karantæne på efterbevilling. Sikke en svinestreg.YNWA! skrev:Chelsea heldige med ikke at få rødt kort.
Det er helt vildt, hvor det er tydeligt, at Chelsea både på banen og udenfor er i forfald. Conte tabte kampen om styringen af transfermidler og så har han ret beset ikke villet mere.
Og Hazard må føle sig som Palle alene i verden, for han er komplet alene med idéer.
Pisse irriterende at Alonso ikke fik det røde. Det ville gøre opgaven lidt mere overskuelig for Saints. Er sgu bange for at Chelsea vender denne kamp.
Goddag CL næste sæson
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jaaa Bednarek 2-0. Kom nu Saints.
2-0 til Southamton. og kun 30 min tilbage. det begynder at se godt ud for os
Så burde CL billeten være sikret.