Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hagman

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » lørdag, 07. apr, 2018 20:09

Det er vanvittigt - dommerne i PL er direkte til grin!
...det må man da kunne se nu :wall:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 07. apr, 2018 20:13

texy skrev:Jeg tror ikke, at man må bruge den slags ord her på forum, som jeg synes bedst beskriver Ashley Young.

Kæmpe straffe!!
Prøv med: "Må han blive skidt i munden af en fugl" :D
Vi SMADRER det PIShold !

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 07. apr, 2018 20:16

Jeg frygter Aguero....

Karius take note
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 07. apr, 2018 20:17

Verdens bedste målmand! Publikum er patetisk

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 07. apr, 2018 20:19

Score vi først mod city så vinder vi også kampen.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 07. apr, 2018 20:27

Der røg vores 2. plads.
Men fy for pyffer for en gang forkælede plastichjemmefans på Emtihad. Gi os en hurtig scoring på tirsdag, og så er der helt tavst. Scorer vi så til 2-0 inden pausen, er der jo tomt på stadion i hele anden halvleg, bortset fra hjørnet med Travelling Kop!
Lad os håbe, at Man C også har fået et psykisk knæk, som virkelig sætter sig på selvtilliden nu.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 08. apr, 2018 07:12

Cynwal skrev:Der røg vores 2. plads.
Men fy for pyffer for en gang forkælede plastichjemmefans på Emtihad. Gi os en hurtig scoring på tirsdag, og så er der helt tavst. Scorer vi så til 2-0 inden pausen, er der jo tomt på stadion i hele anden halvleg, bortset fra hjørnet med Travelling Kop!
Lad os håbe, at Man C også har fået et psykisk knæk, som virkelig sætter sig på selvtilliden nu.
Ja, der er godt nok kedeligt på det stadion. scum-spillerne er som vanligt usympatiske, og man city burde som minimum stå med det ene point med alle de chancer og det kæmpe store straffespark, som jeg ville blive sindsyg over, hvis vi ikke fik det dømt.

Der er dog gode ting ved scum-sejren, da det efterlader os som det eneste ubesejrede hold på hjemmebane nu, og så er det altså noget, Guardiola må forholde sig til, at der nu er gået 3 mål ind på dem i 2 kampe i streg. Han skal jo frem og score mange mål mod os, men han må tydeligt kunne se, at der er temmelig god mulighed for, at vi udnytter det, og så bliver det i hvert fald ikke deres fans, der bliver der 12. mand :shhh:

Xick

Indlæg af Xick » søndag, 08. apr, 2018 07:57

Niels K skrev:
Cynwal skrev:Der røg vores 2. plads.
Ja, der er godt nok kedeligt på det stadion. scum-spillerne er som vanligt usympatiske, og man city burde som minimum stå med det ene point med alle de chancer og det kæmpe store straffespark, som jeg ville blive sindsyg over, hvis vi ikke fik det dømt.

Der er dog gode ting ved scum-sejren, da det efterlader os som det eneste ubesejrede hold på hjemmebane nu, og så er det altså noget, Guardiola må forholde sig til, at der nu er gået 3 mål ind på dem i 2 kampe i streg. Han skal jo frem og score mange mål mod os, men han må tydeligt kunne se, at der er temmelig god mulighed for, at vi udnytter det, og så bliver det i hvert fald ikke deres fans, der bliver der 12. mand :shhh:
Det er imponerende det straffe ikke bliver dømt. Jeg ville også være rødglødende af raseri. Derimod, så er jeg ikke utilfreds med sejren til United, jeg tror vores 2. plads røg efter 0-0 mod Everton, så at United slog City generer mig ikke. Og som Niels K siger, så giver det os en flot statistik, som vi nu er alene om.

Jeg synes, at det er fantastisk der er gået 6 mål ind på dem i 3 kampe, det må alt andet lige give et selvtilliden et knæk. City har være fantastiske denne sæson, men disse 2 resultater vil kunne sætte sig, hvis spillerne begynder at føle, at gassen er gået af ballonen og "intet" fungerer.

Hvis man møder op til en Champions League kvartfinale nede 0-3, man skal angribe og frem ad banen, og det er mod det bedste kontra hold i Europa. Så kunne jeg forestille mig, at det ligger ret meget i en, at man lige har hentet bolden ud af nettet 6 gange på 2 kampe.

Hvis vi får et hurtigt mål, og stadion bliver stille som graven, på nær Liverpool tilhængerne naturligvis, så tror jeg, at det er så meget op ad bakke for City, at de kollapser totalt. Det er naturligvis ønsketænkning, men man ved aldrig.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 08. apr, 2018 19:02

Der ingen der skriver fordi ingen tør jinxe det. men vi tænker det alle sammen

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 08. apr, 2018 19:04

Wormie skrev:Der ingen der skriver fordi ingen tør jinxe det. men vi tænker det alle sammen
Ja og du jinxer det nu
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » søndag, 08. apr, 2018 19:07

Chelsea vinder stadig denne kamp
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 08. apr, 2018 19:07

YNWA! skrev:
Wormie skrev:Der ingen der skriver fordi ingen tør jinxe det. men vi tænker det alle sammen
Ja og du jinxer det nu
jeg har ingen ide om hvad du snakker om ;)

Brugeravatar
Valdemax
Alder: 52

Indlæg af Valdemax » søndag, 08. apr, 2018 19:09

Kom så West Ham og Hart

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » søndag, 08. apr, 2018 19:10

Valdemax har jinxet den nu :D

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » søndag, 08. apr, 2018 19:13

West ham snydt for straffe

Besvar