Men er der mon nogle mere overraksende udgående transfers?
overraskende kunne f.eks. betyde: - spillere der har spillet flere end 10 ligakampe for os i år.-
Jeg tænker at Moreno bør være interessant for nogle 3-5-2/3-4-3 hold rundt omkring, så hvis der er nogle der er klar med et t bud, kan vi overveje at købe en alternativ venstreback.
Gini kunne også være en mulig transfer ud, lidt afhængig af hvor mange midtbanespillere vi går hen og køber og om Can forlænger. Gini kan vi stadig få en fornuftig pris for tror jeg.
Clyne kunne også risikere at ryge, men vi ved jo ikke helt hvordan genoptræningen forløber og jeg forventer da også at han bliver i klubben og kæmper med om en plads i startopstillingen fra næste sæson.
Men jeg tænker ikke at det er spillere der decideret skal sættes til salg, men det kan jo være de selv vil videre, afhængig af vores indgående transfers naturligvis.
Så er der Mignolet, der nærmest allerede har skrevet under med en anden klub, ser det ud til hvis man følger skriverierne, men ingen ved hvor

Vi må se hvad der sker, der skal spillere ind før der skal sælges spillere med 10 eller flere ligakampe i denne sæson.