Jeg ved det ikke så ikke andet end det tweet, tror den refere til denne artikkel https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-12181336Hr. Drejer skrev:Har han brækket anklen?Wormie skrev:Så er der også lige denne nyhed
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Synes fandeme Nzonzi har været et bæst i dag!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Nej nej nej Ben Yedder
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
vi er enige om at united ikke score 2 på 1 minYNWA! skrev:Nej nej nej Ben Yedder
tror det er ligegyldigt!
SÅDAN SEVILLA!!!!!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland

Ha ha ha det er fanme sjovt!
Gary Neville to spit on a sevilla fan
odds 500/1
odds 500/1
Åh nogle herlige billeder af skuffede scums, mous og rednose ferguson.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det løfter virkelig humøret ovenpå weekendens resultat. Farvel Manure
Skulle vi være de næste til at rende ind i Sevilla, så er de pænt ramt på karantæne og karantænefare siden. Så udover, at vi i mine øjne er et meget bedre hold, så er nok en lille fordel at hente der også.

Skulle vi være de næste til at rende ind i Sevilla, så er de pænt ramt på karantæne og karantænefare siden. Så udover, at vi i mine øjne er et meget bedre hold, så er nok en lille fordel at hente der også.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor er de egentlig ringe, hvordan kunne vi tabe til dem?
De køber mange dyre spillere, og hver for sig er de gode, men de har absolut ikke noget godt hold. Pogba er virkelig hypet, og leverer intet. Alexis har altså heller ikke leveret. Og sådan kunne man blive ved. Jeg håber at Mourinho snart tegner en ny lang kontrakt med dem
De køber mange dyre spillere, og hver for sig er de gode, men de har absolut ikke noget godt hold. Pogba er virkelig hypet, og leverer intet. Alexis har altså heller ikke leveret. Og sådan kunne man blive ved. Jeg håber at Mourinho snart tegner en ny lang kontrakt med dem

Senest rettet af Hr. Drejer tirsdag, 13. mar, 2018 23:06, rettet i alt 1 gang.
og det første de tager fat i, i studiet er den lorte avis.. FY FOR HELVEDE VIASAT
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Kan ikke begribe at de kritisere de gea.
lol det var da ovehoved ikke i nærheden af hans fejl.
De er da helt væk i det studie, jeg vidst godt Elkjær var helt tom men også stig tøfting.
lol det var da ovehoved ikke i nærheden af hans fejl.
De er da helt væk i det studie, jeg vidst godt Elkjær var helt tom men også stig tøfting.
Godt vi har Karius og ikke De Gea