AJ skrev:ilusio skrev:
Skal vi ikke lige sælge ham før vi begynder at savne ham?
Måske han bliver i 2-3 år endnu. barca har altså ikke samme købekraft som de havde for 4-5 år siden. Så bare fordi en løgnagtig "avis" i Barcelona skriver 1-2 gange om ugen at han er solgt og resten af de engelske og danske aviser skriver det samme, så er det altså ikke sandt.
Det lyser ud af ham, at han vil til Barca. Jeg tror ikke, at vi som klub vil stå i vejen for ham. Men selvfølgelig tager vi os godt betalt for det.
Jeg er ikke uenig i at Coutinho ligner en der gerne vil til Barca, men jeg mener også at tiden hvor en spiller selv bestemmer hvornår ens kontrakt udløber er fortid.
1. Coutinho ligner ikke en Alexis som går og skumler i 90% af tiden i kampene, så jeg antager han nyder at være i Liverpool (på trods af et ønske om at komme til Barca)
2. Vi er ikke afhængige af pengene som da vi solgte Suarez
3. Vi har investeret kraftigt i fremtiden med VVD og Keita, så Coutinho kan også se at vi bliver reelt set en udfordrer til titlen næste år hvis han bliver
4. Jeg har en stærk tro på at vi nu ender i top 4 igen, og kommer vi bare lidt længere i CL, hvor meget højere er det så reelt han kommer ved at tage til Barca?
Det betyder ikke at vi med sikkerhed beholder Coutinho. Slet ikke. Men det betyder at det heller ikke er sikkert at han smutter til sommer.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.