Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Selvfølgelig skal Lemar vise sig frem. Oh well. Nu handler det om at holde på den utilfredse Phil inden vinduet lukker i Spanien i morgen aften.
Corner taken quickly...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Godt nok vildt hvad der er sket med vores landshold i løbet af de sidstepar dage ...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ja og Delaney hattrick tilmed, jeg måber. Sikke en udvikling han har været i det sidste års tid, godt og vel 

Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og ikke bare nogle tilfældige kludemål. Nu så jeg ikke kampen mod Polen, men det var sq et par gode kasser han satte ind i dag, selvom der ikke var meget armensk opdækning ved det første.Thommo skrev:Ja og Delaney hattrick tilmed, jeg måber. Sikke en udvikling han har været i det sidste års tid, godt og vel
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
England mod Slovakiet på 6'eren nu.
Vores nye Ox og Hendo spiller med.
...og vores gamle Skrtel spiller også med
Vores nye Ox og Hendo spiller med.
...og vores gamle Skrtel spiller også med

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Er du sindsyg et mål fra Zappacosta.
Har desværre ikke link
Sent from my iPhone using Tapatalk

Eller et virkelig dårligt indlæg. Jeg hælder mest til det sidste.MP skrev:Er du sindsyg et mål fra Zappacosta.Har desværre ikke link
Det er nok det mest kiksede indlæg, jeg har set i længere tid.MP skrev:Er du sindsyg et mål fra Zappacosta.Har desværre ikke link
Corner taken quickly...
Er Keita skadet eller er ikke han ikke udtaget til CL truppen så han kan spille for os i januar? 

Skadet, forstrækning i låretMP skrev:Er Keita skadet eller er ikke han ikke udtaget til CL truppen så han kan spille for os i januar?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Efter et par dårlige resultater, er det da altid noget at se Everton have flere problemer end os 

Justice for the 96! <3
Hvor mange pund er det, de bitre har brugt på nye spillere. Og så bliver de lige udklasseret af blød italiensk mellemvare... Og ja vi skal heller ikke snakke for højt. Og det skal de heller ikke i London og Manchester.
Kæft Everton er ringe.
Alle de penge brugt og de har ikke rykket sig en døjt.
Alle de penge brugt og de har ikke rykket sig en døjt.

Ej, hvor er Everton da ringe. De rykker ned, hvis de fortsætter det niveau, de har lagt for dagen. Man må sige, at Man U har haft et dejlig let program indtil nu. "Sjovt" som de altid har held i den slags, ikke mindst i ChL og ej at forglemme deres unormalt lette vej til EL-trofæet, men Everton må virkelig have alarmklokker, der begynder at ringe.
Corner taken quickly...