10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Scherwin

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » onsdag, 06. sep, 2017 01:28

Sledgehammer skrev:
richs skrev:Ifølge de spanske avis "sport" skulle Coutinho have meddelte Klopp at han vil strejke og ikke vil deltage i CL for Liverpool.
Samme avis var dog også ude med at nu var handlen sikker en 3-4 gange (og sådan gik det jo ikke).

Det er vildt at de fortsætter med deres spin, så de kan købe i januar. De kan jo godt få held med det, for Coutinho læser jo nok også om deres ideer.

Det er træls at vi nu skal fortsætte den transfer saga i de næste 4 mdr. Ville være rart med noget ro. Den her holder jo først nå/hvis han deltager i en CL kamp (måske han er skadet til den næste kamp).

Hvis han nægter at spille, håber jeg de holder ham ude af holdet og sælger ham en gang til sommer - når han har kedet sig på bænken og så kan han se VM fra en lædersofa i Barcelona.
Hvis han nægter at spille bør vi tilbageholde hans løn og lade ham træne med U21 holdet, om nødvendigt de næste 3-4 år. Hvis - og det er nok et stort hvis - Barca så stadig er interesseret til den tid, så kan de få ham.
Der er større chance for at du finder trovædig jounalistik på mit toilet papir end i de 2 Barcalona aviser.

Twitter er bedre til at finde på historier end de er.

Alt hvad der kommer fra
"Sport" "Mundo Deportivo" "Noticias Bolsa" (Barcalona payroll)
"Marca" "AS" (Real Madrid Payroll)

Skal aldrig tages seriøst og der er 100% ingen sandhed i nogen af deres historier, de er kun postive omkring deres egen klub og finder på lort omkring modstanderen (Real vs Barca)

Folk som linker til disse skal hellere ikke tages seriøst fordi de har ingen kilde kritik.

Folk i spanien er generelt dårligt uddannet og relativt fattige. Deres klub er det største i deres liv og disse aviser ved at man kan sælge flere aviser ved at skrive "BREAKING NEWS" "Coutinho bliver præsenteret på fredag (hver onsdag) :)

Når man har et slogan som hedder "Sempre amb el Barça" (always with Barça in Catalan)) så er man en objektiv avis som skriver sandheden :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. sep, 2017 06:48

Hvis han ikke vil spille så træk ham i løn. Den forkælede fodboldspiller.
Jeg fastholder han skulle være solgt for 1 milliard. Og de skulle have budt på kanon midterforsvarer og offensiv klassespiller. Så ville holdet være i bedre balance og i bredde som det skal.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » onsdag, 06. sep, 2017 08:50

Hvad sker der lige for folk? Er det gul stue på fritidshjemmet eller hvad sker der? Har folk aldrig hørt om tabloidaviser, salg, transfers og fodboldspillere før?

Jeg har ikke hørt eller set andet fra Coutinho end hans kneben med øjnene ved målet for Brasilien. Alt andet er tabloid-aviser der skal sælge clicks. Slap dog af mand .... Lad dog mandens gerninger tale for sig selv. Det er standard at en spiller der er under transferforhandling ikke spiller i den periode. Nu kommer han tilbage og så må vi se hans attitude og dømme ham derefter.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 06. sep, 2017 08:56

zalcos skrev:Hvad sker der lige for folk? Er det gul stue på fritidshjemmet eller hvad sker der? Har folk aldrig hørt om tabloidaviser, salg, transfers og fodboldspillere før?

Jeg har ikke hørt eller set andet fra Coutinho end hans kneben med øjnene ved målet for Brasilien. Alt andet er tabloid-aviser der skal sælge clicks. Slap dog af mand .... Lad dog mandens gerninger tale for sig selv. Det er standard at en spiller der er under transferforhandling ikke spiller i den periode. Nu kommer han tilbage og så må vi se hans attitude og dømme ham derefter.
He he - giver dig ret i det meste. Dog ikke det markeret med fed. Såfremt FSG's ord står til trone, har der aldrig været forhandlinger, hvorfor han sagtens kunne spille. Det er korrekt, at når en handle er meget tæt på, så er det normalt, at en spiller står en kamp over, så man ikke risikerer en langtidsskade.

LFC96

Indlæg af LFC96 » onsdag, 06. sep, 2017 08:56

En skam de ikke kunne få Lemar og Van Dijk så vil jeg med glæde have skudt Coutinho af! Håber han har hans bedste sæson nogensinde og samtidig håber jeg at han bliver solgt næste sommer for mindst 150 mio euro.... Gider ikke have spillere, som tror de er større end klubben...

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 06. sep, 2017 10:53

Ganske givet korrekt at de omtalte aviser omgåes sandhed i vid udstrækning og gerne laver propaganda for "deres" klubber via mere eller mindre opdigtede historier.
Det der irritere mig er at det skaber støj og usikkkerhed i Liverpool også er det underordnet om det er sandt eller ej. Disse aviser ved det sælger, men de ved også at det indirekte kan hjælpe Barcelona - da det øger presset og skaber ideer for eksempelvis coutinho.
Aviser har en magt som man nok ikke helt skal underkende - og Barcelona bruger dem gerne til at nå deres mål før eller siden.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 06. sep, 2017 13:50

LFC96 skrev:En skam de ikke kunne få Lemar og Van Dijk så vil jeg med glæde have skudt Coutinho af! Håber han har hans bedste sæson nogensinde og samtidig håber jeg at han bliver solgt næste sommer for mindst 150 mio euro.... Gider ikke have spillere, som tror de er større end klubben...
Coutinho har da ikke givet udtryk for han er større end klubben?

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 06. sep, 2017 17:21

Det eneste vi ved med sikkerhed er at coutinho har indgivet en transfer request, og havde en rygskade (FØR barcalona bød første gang)

Alt andet er noget vi spekulere i, coutinho kommer tilbage træner med og kommer til at spille for liverpool i denne season som han altid har gjort.

Hvad der sker næste sommer må vi vente at se

jeg tror helt personligt at Coutinho underskriver en ny kontrakt hvor barcalona som den eneste klub i verden kan købe ham fri for 150 mil pund til sommer.

Så det ikke noget at disktuere.

Coutinho spillere videre, hvis barcalona vil have ham betaler de prisen. Coutinho får sit skifte Liverpool får since penge og det bliver en god season.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » onsdag, 06. sep, 2017 17:28

nikand skrev: Coutinho har da ikke givet udtryk for han er større end klubben?
Øøøh. Hvis det ikke er at sætte sig selv før klubben når man indgiver en transferrequest, var det dagen før første PL kamp og efter hvad, små 1,5 måned hvor vinduet havde været åbent, hvad fanden er det så?

Det er da netop at sige, at det er langt vigtigere at jeg skifter for lov at skifte klub, end at den klub der betaler min løn vinder deres fodboldkampe, noget som lønnet endda i en vis grad er betinget af. Spillerenes primære opgave er vel at spille fodbold bedre end modstanderholdet.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 06. sep, 2017 17:38

sjampen skrev:
Øøøh. Hvis det ikke er at sætte sig selv før klubben når man indgiver en transferrequest, var det dagen før første PL kamp og efter hvad, små 1,5 måned hvor vinduet havde været åbent, hvad fanden er det så?

Det er da netop at sige, at det er langt vigtigere at jeg skifter for lov at skifte klub, end at den klub der betaler min løn vinder deres fodboldkampe, noget som lønnet endda i en vis grad er betinget af. Spillerenes primære opgave er vel at spille fodbold bedre end modstanderholdet.
Vi kender altså ikke de faktiske kendsgerninger som er grundlag for en sen transfer anmodning. Men det betyder vel ikke at Cou tænker han er større end klubben. Spillere kommer og går, fans, stadion og klub består.

We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 06. sep, 2017 17:53

Jeg vil helt klart også mene, at Coutinhos tanker var ikke på holdet, da han dagen inden PL starter, indleverede en anmodning om transfer til Barca. Om han tænkte at han er større end klubben, ved jeg ikke, men han tænkte i hvert fald kun på sig selv i den situation.

MP

Indlæg af MP » onsdag, 06. sep, 2017 17:53

nikand skrev:
sjampen skrev:

Vi kender altså ikke de faktiske kendsgerninger som er grundlag for en sen transfer anmodning. Men det betyder vel ikke at Cou tænker han er større end klubben. Spillere kommer og går, fans, stadion og klub består.

I min optik er der væsentlig forskel på de to udtryk i diskuterer:
At betragte sig selv som større end klubben.
Eller
At sætte sig selv før klubben.

Jeg mener heller ikke Coutinho har givet udtryk for at han er større end klubben? Da jeg skiftede job for nogle år tilbage var det skam heller ikke fordi jeg betragtede mig selv som værende større end virksomheden..

Men ja det kan da ikke diskuteres at han har sat sig selv før klubben. Omvendt, hvem gør så ikke det i fodboldens verden?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 06. sep, 2017 18:25

MP skrev:Men ja det kan da ikke diskuteres at han har sat sig selv før klubben. Omvendt, hvem gør så ikke det i fodboldens verden?
Hmmm, hvor skal jeg begynde?

Carra, Gerrard, Per Nielsen, Faxe, John Terry og jeg kunne blive ved.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. sep, 2017 18:28

richs skrev:Ganske givet korrekt at de omtalte aviser omgåes sandhed i vid udstrækning og gerne laver propaganda for "deres" klubber via mere eller mindre opdigtede historier.
Det der irritere mig er at det skaber støj og usikkkerhed i Liverpool også er det underordnet om det er sandt eller ej. Disse aviser ved det sælger, men de ved også at det indirekte kan hjælpe Barcelona - da det øger presset og skaber ideer for eksempelvis coutinho.
Aviser har en magt som man nok ikke helt skal underkende - og Barcelona bruger dem gerne til at nå deres mål før eller siden.

Enig
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. sep, 2017 18:41

Hr. Drejer skrev:
MP skrev:Men ja det kan da ikke diskuteres at han har sat sig selv før klubben. Omvendt, hvem gør så ikke det i fodboldens verden?
Hmmm, hvor skal jeg begynde?

Carra, Gerrard, Per Nielsen, Faxe, John Terry og jeg kunne blive ved.
De nævnte er jo også alle startet i klubben som baby, groft sagt, de Rossi og totti lige så. Men nu har cou, jo nok ikke været LFC supporter, som spæd, og der bliver desværre færre og færre med hjerte, som de der her er nævnt. Champions league har,som jeg ser det, en kæmpe del af skylden for at top fodbold er totalt fucked up. Og jeg mener denne sportsgren er fucked, det mener alle ikke, det er jeg med på.

Og er stadig muggen på cou... Spændende om en retur til UK får rygsmertene til at komme igen, hvis det sker, skal han rådne op i 2-3 år. mystisk at turen over Atlanten gjorde ham fit, synes jeg godt nok
Senest rettet af Thommo onsdag, 06. sep, 2017 18:51, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar