Håber Coutinho har hovedet i Liverpool efter dette vindue. Frygter lidt vi får en spiler der kun yder 75% og mentalt er et andet sted.texy skrev:Nej. Liverpool har forlængst givet deres svar. Og det var uanset om vinduet så havde været åbent i yderligere en måned.richs skrev:Kan det passe som eb.dk skriver, at vi først få svar på countiho sagaen midnat mellem fredag og lørdag(da Spanien lukker senere end uk). Har ikke kunne finde et præcist svar.
Edit: Fandt svaret i en anden tråd , og der skal ventes 24 timer mere - øv
10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
Coutinho har jo kun udtalt, at han vil spille for FC Barcelona - HVIS Liverpool tillader et salg af verdensklassespilleren, og det har det slet ikke været hos FSG (måske hellere ikke for Klopp indvendigt)
Coutinho vil da give sig 100 % og mere til - for at yde det bedste i Liverpool, da han vil jo gerne syd på, enhvers sydamerikaners drøm at spille for en top-3 klub i VERDEN FC Barcelona. Samtidig skal spille på et brasilansk landshold til VM i Rusland 2018.
Coutinho's udtalelser fordufter nok også en smule, med transfers requist 1 døgn før PRL start - og senest nye jeg hørte i en Liverpool kopcast, at der er begravelsestemning hos Coutinho lejren i går aftes. Kilde: (LFC Family Denmark, havde et fremragende LIVE feed 21-01 på Deadline day)
Coutinho vil da give sig 100 % og mere til - for at yde det bedste i Liverpool, da han vil jo gerne syd på, enhvers sydamerikaners drøm at spille for en top-3 klub i VERDEN FC Barcelona. Samtidig skal spille på et brasilansk landshold til VM i Rusland 2018.
Coutinho's udtalelser fordufter nok også en smule, med transfers requist 1 døgn før PRL start - og senest nye jeg hørte i en Liverpool kopcast, at der er begravelsestemning hos Coutinho lejren i går aftes. Kilde: (LFC Family Denmark, havde et fremragende LIVE feed 21-01 på Deadline day)
Senest rettet af DAGGER! fredag, 01. sep, 2017 10:59, rettet i alt 1 gang.
You'r Never Walk Alone. ///
Flot kasse af Cou. Herligt han ikke er skadet mere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Hvis han ikke kører på for fuld knald så ryger VM og muligheden for at komme til Barca næste sommer, så jeg forventer at han kommer tilbage for fuld kraftOomph242 skrev:Håber Coutinho har hovedet i Liverpool efter dette vindue. Frygter lidt vi får en spiler der kun yder 75% og mentalt er et andet sted.texy skrev:Nej. Liverpool har forlængst givet deres svar. Og det var uanset om vinduet så havde været åbent i yderligere en måned.richs skrev:Kan det passe som eb.dk skriver, at vi først få svar på countiho sagaen midnat mellem fredag og lørdag(da Spanien lukker senere end uk). Har ikke kunne finde et præcist svar.
"We're not racist, we only hate the mancs"
En vinkel på Coutinho-sagaen, som jeg ikke kendte til.
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 23351.html
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 23351.html
Kloppite
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Absolut. Tudefjæs og manglende motivation vil i den grad være skud i egne fødder.Emmy skrev:Hvis han ikke kører på for fuld knald så ryger VM og muligheden for at komme til Barca næste sommer, så jeg forventer at han kommer tilbage for fuld kraftOomph242 skrev:Håber Coutinho har hovedet i Liverpool efter dette vindue. Frygter lidt vi får en spiler der kun yder 75% og mentalt er et andet sted.texy skrev:Nej. Liverpool har forlængst givet deres svar. Og det var uanset om vinduet så havde været åbent i yderligere en måned.richs skrev:Kan det passe som eb.dk skriver, at vi først få svar på countiho sagaen midnat mellem fredag og lørdag(da Spanien lukker senere end uk). Har ikke kunne finde et præcist svar.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Han er brasilianer, de kører mentalt ofte deres eget show. Man kan frygte det værste.Sledgehammer skrev:Absolut. Tudefjæs og manglende motivation vil i den grad være skud i egne fødder.Emmy skrev:Hvis han ikke kører på for fuld knald så ryger VM og muligheden for at komme til Barca næste sommer, så jeg forventer at han kommer tilbage for fuld kraftOomph242 skrev:Håber Coutinho har hovedet i Liverpool efter dette vindue. Frygter lidt vi får en spiler der kun yder 75% og mentalt er et andet sted.texy skrev:Nej. Liverpool har forlængst givet deres svar. Og det var uanset om vinduet så havde været åbent i yderligere en måned.richs skrev:Kan det passe som eb.dk skriver, at vi først få svar på countiho sagaen midnat mellem fredag og lørdag(da Spanien lukker senere end uk). Har ikke kunne finde et præcist svar.
Han ryger på bænken, hvis han kun er på 75 pct. Det tror jeg slet ikke, Klopp vil tolerere.
Og så tror jeg, the Kop indgår et fornuftsægteskab med ham, hvor der nok skal blive klappet.
Og så tror jeg, the Kop indgår et fornuftsægteskab med ham, hvor der nok skal blive klappet.
Det siger vel sig selv, Cou på 75% er ikke god nok til 11´eren. Det har ikke noget med at tolere noget, men sætte et hold der skaffer 3 point. Som flere har været inde på tidligere, han skifter vel om 10 mdr, men yder til UG denne sæson, netop pga han har fået lovning på exit. Men synes stadig han er møj træls, med hans usle ynkelige "ondt i ryggen" osv, for så at side 10-15 timer i et fly for at spille for brasilienAJJ skrev:Han ryger på bænken, hvis han kun er på 75 pct. Det tror jeg slet ikke, Klopp vil tolerere.

Hvis Firmino bliver ved, som han er startet sæsonen, følger han vel med derned.
Verden er smask fuld af hyklere....
Skulle vi ikke passe på med at konkludere ting vi ikke ved.Thommo skrev:Det siger vel sig selv, Cou på 75% er ikke god nok til 11´eren. Det har ikke noget med at tolere noget, men sætte et hold der skaffer 3 point. Som flere har været inde på tidligere, han skifter vel om 10 mdr, men yder til UG denne sæson, netop pga han har fået lovning på exit. Men synes stadig han er møj træls, med hans usle ynkelige "ondt i ryggen" osv, for så at side 10-15 timer i et fly for at spille for brasilienAJJ skrev:Han ryger på bænken, hvis han kun er på 75 pct. Det tror jeg slet ikke, Klopp vil tolerere.
Og så tror jeg, the Kop indgår et fornuftsægteskab med ham, hvor der nok skal blive klappet.![]()
. Jeg troede sgu ikke han havde det klamme gen, som de fleste sydamerikanske fodboldspillere render rundt med, men blev da slemt skuffet.
Hvis Firmino bliver ved, som han er startet sæsonen, følger han vel med derned.
Kan vel ligeså godt være klubben der har 'forlænget' hans rygskade fordi det ville være det langt nemmeste? Hvis han var klar, hvad skulle der så ske med ham? Skulle han smides ned og træne med U18 ligesom Van Djik? Eller skulle de ville forsøge at bruge ham, og dermed give Coutinho muligheden for at nægte at træne/spille. Begge scenarier ser jeg kun ville skabe endnu større drama og splid, så det langt letteste for klubben ville da være blot at sige "manden er stadig skadet." Således slipper de for at tage stilling til alverdens problemer, mens de forenkler en reintegrering.
Jovist, men det er det jeg tror som sker, og jeg tror personligt ikke klubben, har sagt god for den der "ondt i ryggen" historie
Verden er smask fuld af hyklere....
Well, Coutinho er fit til at spille nu, så det fint.
Nu må vi se hvordan han har tænkt sig at sige undskyld til os fans.
Så får han en ny kontrakt som han underskriver inden der er gået 30 dage.
I den kontrakt står der at barcalona kan købe ham fri for 150 mil pund næste sommer.
Eller i den anden grøft hvor FSG vil straffe spilleren og så får han ALDRIG love at skifte til barcalona, men måske en anden klub (PSG?)
Nu må vi se hvordan han har tænkt sig at sige undskyld til os fans.
Så får han en ny kontrakt som han underskriver inden der er gået 30 dage.
I den kontrakt står der at barcalona kan købe ham fri for 150 mil pund næste sommer.
Eller i den anden grøft hvor FSG vil straffe spilleren og så får han ALDRIG love at skifte til barcalona, men måske en anden klub (PSG?)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Coutinho skal ikke undskylde over for mig fordi han ønsker at skifte job. Hans timing kan han sige var tåbelig og årsagen til det ikke sker. Men det lykkedes ikke at skifte og derfor vil han være trist og det kræver en god leder at samle Cou op igen så han kan præsterer maksimalt igen.
We need a new Fowler...
Det er selvfølgelig en barnlig og naiv og smådum tankegang, i hvert fald rent økonomisk, men jeg ser der egentlig som en større sejr at vi beholder ham, ikke for at bruge ham, men for at sende et signal til egne spillere, andre spillere og andre klubber om, at man ikke kan tvinge sig ud af Liverpool FC. Vi sælger når vi vil sælge og når vi sælger bliver det dyrt. Eller på en anden måde - fuck off.
Jeg er egentlig ikke specielt interesseret I at den lille forrædderiske rotte trækker klubben trøje over hovedet igen. Det kan være det går i sig selv igen, men jeg føler mig decideret forrådt, hvilket naturligvis er naivt i moderne fodbold. Jeg har sagt mit om købet af Alex Oxlade-Chamberlain. Jeg synes det er en katastrofe hvis han er en del af Coutinhos erstatning og det står jeg ved. Jeg vil stadigvæk langt hellere have Ox i den røde trøje når han tydeligvis gerne vil end en bedrager der ved første lejlighed tørrer røv i den.
Det går måske væk når, og hvis, Coutinho lige smækker bolden i kassen mod Scum eller Everton. Jeg "tilgav" først Torres da han skiftede tilbage til Atletico og basalt set indrømmende at han måske godt kunne og burde være blevet i Liverpool og ikke tvunget sig til Chelsea.
Jeg er egentlig ikke specielt interesseret I at den lille forrædderiske rotte trækker klubben trøje over hovedet igen. Det kan være det går i sig selv igen, men jeg føler mig decideret forrådt, hvilket naturligvis er naivt i moderne fodbold. Jeg har sagt mit om købet af Alex Oxlade-Chamberlain. Jeg synes det er en katastrofe hvis han er en del af Coutinhos erstatning og det står jeg ved. Jeg vil stadigvæk langt hellere have Ox i den røde trøje når han tydeligvis gerne vil end en bedrager der ved første lejlighed tørrer røv i den.
Det går måske væk når, og hvis, Coutinho lige smækker bolden i kassen mod Scum eller Everton. Jeg "tilgav" først Torres da han skiftede tilbage til Atletico og basalt set indrømmende at han måske godt kunne og burde være blevet i Liverpool og ikke tvunget sig til Chelsea.
Imod moderne fodbold.
@ Sjampen. Hvordan skal vi tiltrække spillere hvis de ser vi ikke vil benytte Coutinho blot for at sende er signal.
Jeg føler mig nu heller ikke forrådt og håber på hurtig reintegrering i truppen så Cou og holdet præsterer.
Jeg føler mig nu heller ikke forrådt og håber på hurtig reintegrering i truppen så Cou og holdet præsterer.
We need a new Fowler...