10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » søndag, 20. aug, 2017 08:51

Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:Jeg synes Liverpool skulle byde £ 150 mill på at købe Suarez tilbage fra Barca.
Buddet bygges op med:
£ 10 mill basis, som afdrages med £ 1 mill om året over 10 år
og så add-ons:
£ 15 mill når Liverpool vinder PL
£ 15 mill når Liverpool vinder CL
£ 15 mill når Liverpool vinder både PL og CL i samme sæson
£ 15 mill når Suarez vinder Ballon D'Or
£ 15 mill når Suarez vinder Ballon D'Or og Liverpool vinder PL i samme sæson
£ 15 mill når Suarez vinder Ballon D'Or og Liverpool vinder CL i samme sæson
£ 50 mill når Suarez vinder Ballon D'Or og Liverpool vinder PL og CL i samme sæson

Barcelona får frem til midnat mandag aften, hvorefter buddet ikke mere vil være gældende.

Buddet skal selvfølgelig lækkes igennem twitter mm. fra Echo om, at LFC byder £ 150 mill for Luis Suarez, uden at gå i detaljer med hvordan betalingen er stykket sammen.
Det kunne være jeg skulle gå ned til nærmeste Porsche forhandler og tilbyde en lignede afbetalingsmetode. 100.000kr nu og resten når jeg vinder Le mans og køre mine børn i skole samme dag.
Så husk at det skal være en 911 og ikke en 718, så der er et llille bagsæde til ungerne
De har kun 150m til skole, så et lille bagsæde går nok. Men foretrækker 911 any day. Måske Aston Martin vil give mig samme deal. Undersøger det lige.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 20. aug, 2017 10:08

Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:Fryder mig over at den lille slange ikke får sin vilje. Behold ham for enhver pris og ødelæg det hele for ham, indtil han kommer med en oprigtig undskyldning.
Pænt bitter. Du skrev et andet sted, du var ligeglad med Cou.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Øh, hvor?
Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.

Øh, ja? Hvad er det, du ikke forstår? Jeg er ligeglad med pengene fra Barca, og jeg vil hellere end gerne beholde ham, selvom han kræver sig væk. Så kan han enten lægge sig fladt ned og undskylde eller ødelægge karrieren på tribunen. Jeg har aldrig sagt, at jeg er ligeglad med ham. Hæv niveauet.
Fordi du ikke forstår hvad jeg mener, selvom jeg blot benytter dine egne citater - kunne det skyldes 2 ting. 1) Jeg ikke har forstået dit budskab 2) Du har ikke forklaret dig godt nok og bliver for indforstået.

Derfor er vi vel flere der skal hæve niveauet - dig selv inkl.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 20. aug, 2017 10:20

Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:Fryder mig over at den lille slange ikke får sin vilje. Behold ham for enhver pris og ødelæg det hele for ham, indtil han kommer med en oprigtig undskyldning.

Øh, hvor?
Aggerdoo skrev:Hvis det er sandt, så lad ham sidde og rådne op på tribunen. Jeg er ligeglad, vi mangler ikke penge.

Øh, ja? Hvad er det, du ikke forstår? Jeg er ligeglad med pengene fra Barca, og jeg vil hellere end gerne beholde ham, selvom han kræver sig væk. Så kan han enten lægge sig fladt ned og undskylde eller ødelægge karrieren på tribunen. Jeg har aldrig sagt, at jeg er ligeglad med ham. Hæv niveauet.
Den holdning forstår jeg ikke? Hvem skulle vinde noget som helst ved det? Coutinho får måske "ødelagt" sin karriere, og selvom vi - angiveligt - "ikke mangler penge", så kunne de bruges bedre end til at aflønne en spiller, der ikke skal spille (jeg antager, at vi skal lønne ham, hvis vi selv sætter ham i skammekrogen, mens det må være anderledes, hvis han selv går i strejke. I så fald skal vi forhåbentlig ikke lønne ham)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 20. aug, 2017 10:23

Nej, han skal vel forhåbentlig ikke have løn, hvis han nægter at spillle. ?!?

Brugeravatar
Valdemax
Alder: 52

Indlæg af Valdemax » søndag, 20. aug, 2017 11:07

Sledgehammer skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:

Øh, hvor?

Den holdning forstår jeg ikke? Hvem skulle vinde noget som helst ved det? Coutinho får måske "ødelagt" sin karriere, og selvom vi - angiveligt - "ikke mangler penge", så kunne de bruges bedre end til at aflønne en spiller, der ikke skal spille (jeg antager, at vi skal lønne ham, hvis vi selv sætter ham i skammekrogen, mens det må være anderledes, hvis han selv går i strejke. I så fald skal vi forhåbentlig ikke lønne ham)
Hvis han ikke vil spille for os. få han ikke nogle løn. med en bøde være uge

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 20. aug, 2017 13:32

kun 5½ time til vi slipper for at høre på Barcalona vil købe coutinho (måske, de kunne jo lyve som de plejer)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 20. aug, 2017 14:58

Wormie skrev:kun 5½ time til vi slipper for at høre på Barcalona vil købe coutinho (måske, de kunne jo lyve som de plejer)
Haha ja, det tænker folkene på Liverpool Echo tydeligvis også:

"Barcelona might be insinuating they’ve made a final offer, but we know that probably isn’t the case.

And the Express are claiming the Catalans are ready to go in with a bid of £130m.

Knowing Barca, that’ll be £1m up front and £129m in add-ons based on the possibility of Coutinho walking on the moon".

Humor mangler de sq heller ikkeBillede

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 20. aug, 2017 20:04

Så nu er barcalona's tilbud udløbet

Bare ærgerligt sonnyboy.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

pingel

Indlæg af pingel » søndag, 20. aug, 2017 20:12

Ro på - der er intet der ovre før vi skriver september. Så pak lige klappepølserne sammen...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 20. aug, 2017 20:14

pingel skrev:Ro på - der er intet der ovre før vi skriver september. Så pak lige klappepølserne sammen...
Ja der kan ske meget den sidste uge. Hvis de smider £100m upfront og resten i add-ons, så tror jeg FSG revurdere.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund

Indlæg af Niche » søndag, 20. aug, 2017 20:48

Oomph242 skrev:
pingel skrev:Ro på - der er intet der ovre før vi skriver september. Så pak lige klappepølserne sammen...
Ja der kan ske meget den sidste uge. Hvis de smider £100m upfront og resten i add-ons, så tror jeg FSG revurdere.
Du virker til at være lige så dygtig til at forstå et klart nej som Barcelona :laughin:

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 20. aug, 2017 21:25

nikand skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:

Øh, hvor?

Fordi du ikke forstår hvad jeg mener, selvom jeg blot benytter dine egne citater - kunne det skyldes 2 ting. 1) Jeg ikke har forstået dit budskab 2) Du har ikke forklaret dig godt nok og bliver for indforstået.

Derfor er vi vel flere der skal hæve niveauet - dig selv inkl.
Du skriver at jeg er ligeglad med Coutinho, uden at underbygge den påstand med et bevis for, at det er tilfældet.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 20. aug, 2017 21:28

Sledgehammer skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:
Aggerdoo skrev:
nikand skrev:

Øh, hvor?

Liverpool og klubber med sådan nogle typer spillere vinder. Det viser, at spillerne ikke bare kan presse sig ud, fordi de hellere vil spille et andet sted. Hvis alle klubber giver efter for spillere der vil væk og opfører sig ubehøvlet, så er der en stor risiko for at det bliver mere udbredt, og det ønsker jeg langt fra. Derfor er det et vigtigt signal at sende, at en spiller ikke bare kan opføre sig latterligt og få et skifte igennem.

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 21. aug, 2017 09:19

Det er meget interessant det vi ser dette transfer vinde, og jeg er spændt på hvilken effekt det har på sigt.

Vi har i højere grad end nogensinde før set klubber nægte salg af spillere, og stædigt holde på dem, hvor os selv med Coutinho, og Leipzig med Keita er det bedste eksempler.

Det er naturligvis positivt for fans rundt omkring, men tror potentielt det kan have negative konsekvenser ifht. transfermarkedets virken i fremtiden.

Fra vores snævre vinkel tænker jeg:

1) Spillere vil være mindre tilføjelige til at indgå lange kontrakter, af frygt for klubben nægter fremtidige skifter. Kortere kontrakter - større riisko for klubben.

2) Spillere vil være potentielt være mindre tilbøjelig til at vælge os da de frygter vi lægger dem i håndjern.

3) Hvordan en (måske) utilfreds Coutinho påvirker holdmoralen.

Fra et større perspektiv tænker jeg:

1) "likviditeten" i transfer markedet påvirkes, hvilket gør det sværere for klubber at få de udskiftninger de ønsker, hvilket vil påvirke priserne i opadgående retning.

2) Spillere som ellers er 2, eller 3. prioritet bliver dyrere, som følge af klubberne ved der er råd til "mere" eftersom 1. prioriteten mislykkedes. Hvilket også påvirker prisen på alle andre spillere.

3) Transfers er en domino effekt, hvor brikkerne først falder på plads når storklubberne har startet kædereaktionen. Når topklubberne tilsyneladende ikke kan blive færdige vil mange blive påvirket, og særligt klubber hvis økonomi er afhængige af transfer indtægter kan påvirkes.

4) Vil alt dette potentielt medføre øget fokus på egen talent produktion?

Niche
Geografisk sted: Frederikssund

Indlæg af Niche » mandag, 21. aug, 2017 10:01

TG12 skrev:Det er meget interessant det vi ser dette transfer vinde, og jeg er spændt på hvilken effekt det har på sigt.

Vi har i højere grad end nogensinde før set klubber nægte salg af spillere, og stædigt holde på dem, hvor os selv med Coutinho, og Leipzig med Keita er det bedste eksempler.

Det er naturligvis positivt for fans rundt omkring, men tror potentielt det kan have negative konsekvenser ifht. transfermarkedets virken i fremtiden.

Fra vores snævre vinkel tænker jeg:

1) Spillere vil være mindre tilføjelige til at indgå lange kontrakter, af frygt for klubben nægter fremtidige skifter. Kortere kontrakter - større riisko for klubben.

2) Spillere vil være potentielt være mindre tilbøjelig til at vælge os da de frygter vi lægger dem i håndjern.

3) Hvordan en (måske) utilfreds Coutinho påvirker holdmoralen.

Fra et større perspektiv tænker jeg:

1) "likviditeten" i transfer markedet påvirkes, hvilket gør det sværere for klubber at få de udskiftninger de ønsker, hvilket vil påvirke priserne i opadgående retning.

2) Spillere som ellers er 2, eller 3. prioritet bliver dyrere, som følge af klubberne ved der er råd til "mere" eftersom 1. prioriteten mislykkedes. Hvilket også påvirker prisen på alle andre spillere.

3) Transfers er en domino effekt, hvor brikkerne først falder på plads når storklubberne har startet kædereaktionen. Når topklubberne tilsyneladende ikke kan blive færdige vil mange blive påvirket, og særligt klubber hvis økonomi er afhængige af transfer indtægter kan påvirkes.

4) Vil alt dette potentielt medføre øget fokus på egen talent produktion?
Jeg tror ikke, det vil have den store effekt i forhold til at få spillere til klubben, eller at priserne stiger, fordi spillerne/agenterne får mere magt. Der er de spillere, der er, og der er de penge i sporten, der genereres, og Lfc er stadig én af de klubber i verden, der genererer flest penge. Der, hvor jeg ser den største forskel, er magtbalancen klubberne imellem. Det er tydeligt, at mindre klubber har fået mere magt, eller at de i højere grad bruger deres magt som følge af det økonomiske boom, vi ser for tiden. Flere og flere klubber holder på, at kontrakterne med deres spillere er mere værd, end det papir de er skrevet på, og det er imø en positiv udvikling. Jeg tror, at vi i fremtiden vil se det fodboldøkonomiske billede ændre sig markant. De mindre klubber vil have en større og større bid af kagen, og det varer forhåbentlig ikke længe, før de begynder at lægge pres på UEFA i forhold til den nuværende turneringsform med Chl og europaleague...

Besvar