Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Selv om der er gået rygter om at vi ingen alternativer (til Keita og VVD) har, til det vil jeg blot svare at alternativer kan også være en god løsning.
Mane var et alternativ til Götze
Salah var et alternativ til Brandt
Wijnaldum var et alternativ til Dahoud
Robertson var et alternativ til Sessegnon (ham venter vi med at evaluere)
Og det er da gået meget godt for vores alternativer - i hvert fald for de tre øverste.
Og det er da gået meget godt for vores alternativer - i hvert fald for de tre øverste.
Skal vi nu ikke også lige vente lidt med at evaluere Salah...Hr. Drejer skrev:Selv om der er gået rygter om at vi ingen alternativer (til Keita og VVD) har, til det vil jeg blot svare at alternativer kan også være en god løsning.

-
Aggerdoo skrev:Skal vi nu ikke også lige vente lidt med at evaluere Salah...Hr. Drejer skrev:Selv om der er gået rygter om at vi ingen alternativer (til Keita og VVD) har, til det vil jeg blot svare at alternativer kan også være en god løsning.

Var også min tanke - men ville ikke skrive det - for nu var Drejer jo for en gangs skyld så positivHr. Drejer skrev:Aggerdoo skrev:Skal vi nu ikke også lige vente lidt med at evaluere Salah...Hr. Drejer skrev:Selv om der er gået rygter om at vi ingen alternativer (til Keita og VVD) har, til det vil jeg blot svare at alternativer kan også være en god løsning.
Og det er da gået meget godt for vores alternativer - i hvert fald for de tre øverste.joooo, det har du ret i.

Mon Keita også snart smider en transfer request.
Twitter-rygter melder i øvrigt, at han ser på hus i Liverpool og så er han begyndt at følge en frisør fra Liverpool på sin Instagram - Silly season baby. 

Corner taken quickly...
Eller rettere hans agent (som i øvrigt også er Manés agent...) skulle have set på hus i Wirral. Det sammenholdt med like af frisør kan jo kun betyde, at transferen bliver offentliggjort OM FÅ TIMER eller senest I MORGEN.
Kasper88 skrev:Mon Keita også snart smider en transfer request.Twitter-rygter melder i øvrigt, at han ser på hus i Liverpool og så er han begyndt at følge en frisør fra Liverpool på sin Instagram - Silly season baby.
De disse flashing tider, er den med frisøren nok det bedste hint til han er på vej ind.
Hvis jeg skulle flytte til et andet land ville jeg kigge efter et hus, men en frisør ville ikke være blandt de første ting jeg kiggede efter. Men mindre jeg hed fellani eller eggen.Oomph242 skrev:Kasper88 skrev:Mon Keita også snart smider en transfer request.Twitter-rygter melder i øvrigt, at han ser på hus i Liverpool og så er han begyndt at følge en frisør fra Liverpool på sin Instagram - Silly season baby.
De disse flashing tider, er den med frisøren nok det bedste hint til han er på vej ind.
Klopp antyder iøvrigt, at vi nok ikke handler mere i dette vindue, se echo
Det kunne da være fint, hvis man - inden man poster den slags - lige gør sig lidt umagerichs skrev: Klopp antyder iøvrigt, at vi nok ikke handler mere i dette vindue, se echo

-
Jeg er realistisk positivAJJ skrev:Var også min tanke - men ville ikke skrive det - for nu var Drejer jo for en gangs skyld så positivHr. Drejer skrev:Aggerdoo skrev:Skal vi nu ikke også lige vente lidt med at evaluere Salah...Hr. Drejer skrev:Selv om der er gået rygter om at vi ingen alternativer (til Keita og VVD) har, til det vil jeg blot svare at alternativer kan også være en god løsning.
Og det er da gået meget godt for vores alternativer - i hvert fald for de tre øverste.joooo, det har du ret i.

Det må du da meget undskylde. Dog lidt svært at se det skulle være gammelt , når dato er 10/8 og man ikke kender til Dublin interview.AJJ skrev:Det kunne da være fint, hvis man - inden man poster den slags - lige gør sig lidt umagerichs skrev: Klopp antyder iøvrigt, at vi nok ikke handler mere i dette vindue, se echoDet er det gamle interview fra Dublin, hvor Klopp siger, at det svært, men vinduet har åbent til 31-8 - og så i øvrigt taler truppen op (fuldt forståeligt i øvrigt).
Tror dog stadig det gælder.
Husk flere spillere har privat frisørsalon i hjemmet. Hvis der er nogen som går op i deres hår, så er det i den grad professionelle fodboldspillere. Det er det eneste de personlige de sådan rigtigt kan flashe.richs skrev:Hvis jeg skulle flytte til et andet land ville jeg kigge efter et hus, men en frisør ville ikke være blandt de første ting jeg kiggede efter. Men mindre jeg hed fellani eller eggen.Oomph242 skrev:Kasper88 skrev:Mon Keita også snart smider en transfer request.Twitter-rygter melder i øvrigt, at han ser på hus i Liverpool og så er han begyndt at følge en frisør fra Liverpool på sin Instagram - Silly season baby.
Beckham satte i den grad noget i gang.
Godt ord igen - det kom også lidt for surt ud. Synes dog som sagt ikke, han siger, vi nok ikke handler mere....richs skrev:Det må du da meget undskylde. Dog lidt svært at se det skulle være gammelt , når dato er 10/8 og man ikke kender til Dublin interview.AJJ skrev:Det kunne da være fint, hvis man - inden man poster den slags - lige gør sig lidt umagerichs skrev: Klopp antyder iøvrigt, at vi nok ikke handler mere i dette vindue, se echoDet er det gamle interview fra Dublin, hvor Klopp siger, at det svært, men vinduet har åbent til 31-8 - og så i øvrigt taler truppen op (fuldt forståeligt i øvrigt).
Tror dog stadig det gælder.
Vi må have flere managers med Daniel Passarellas syn på langhårede og hår fokuserede spillere. Til udenforstående så udelod Passarella som Argentinsk landstræner spillere med for langt hår, da han mente de brugte for meget energi på at røre ved det, sætte det etc i kampene. Det betød så også at Cannigia og i starten Redondo ikke spillede, mens Batistuta fik kortere garn. Redondo valgte også kort garn.Oomph242 skrev:Husk flere spillere har privat frisørsalon i hjemmet. Hvis der er nogen som går op i deres hår, så er det i den grad professionelle fodboldspillere. Det er det eneste de personlige de sådan rigtigt kan flashe.richs skrev:Hvis jeg skulle flytte til et andet land ville jeg kigge efter et hus, men en frisør ville ikke være blandt de første ting jeg kiggede efter. Men mindre jeg hed fellani eller eggen.Oomph242 skrev:Kasper88 skrev:Mon Keita også snart smider en transfer request.Twitter-rygter melder i øvrigt, at han ser på hus i Liverpool og så er han begyndt at følge en frisør fra Liverpool på sin Instagram - Silly season baby.
Beckham satte i den grad noget i gang.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Mener at have læst, at der ikke var alternativer til VvD, men at der er til KeitaHr. Drejer skrev:Selv om der er gået rygter om at vi ingen alternativer (til Keita og VVD) har, til det vil jeg blot svare at alternativer kan også være en god løsning.