Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Jamen er det virkelig det vi skal være tilfredse med!!?? 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
DAGGER! skrev:Rolig nu.. Solanke og Salah har da været postive indkøb og til gavn for holdets helhed.

Er det ikke underligt at der ikke er blevet snakket mere om Toby Alderweireld ? Personligt syntes jeg at han er fremragende og han er en af de få fra Tottenham der ikke er blevet tilbudt en forlængelse.
Hvis ikke Van Dijk kan hentes, hvorfor så ikke smide et bud på Alderweiereld, det mener jeg kunne være et super alternativ.
Hvis ikke Van Dijk kan hentes, hvorfor så ikke smide et bud på Alderweiereld, det mener jeg kunne være et super alternativ.
Hvad blev vi fortalt? Ser gerne citater fra klubansatte, ikke løs parafrasering eller henvisninger til tabloidpressen.Hr. Drejer skrev:DAGGER! skrev:Rolig nu.. Solanke og Salah har da været postive indkøb og til gavn for holdets helhed.Det var absolut ikke det vi blev fortalt før vinduet åbnede. Du må være ramt af Liverpools spin.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Surf skrev:Hvad blev vi fortalt? Ser gerne citater fra klubansatte, ikke løs parafrasering eller henvisninger til tabloidpressen.Hr. Drejer skrev:DAGGER! skrev:Rolig nu.. Solanke og Salah har da været postive indkøb og til gavn for holdets helhed.Det var absolut ikke det vi blev fortalt før vinduet åbnede. Du må være ramt af Liverpools spin.
Det eneste jeg tror vi blev fortalt direkte af klubben var, at vi var godt forberedt og alle transfer aftaler næsten på plads.
Men resten med et stort transfer budget og spændende spillere var nok mere en presse opfindelse.
Jeg tror Klopp har fået £40-50m + det han kunne sælge for.
-
Du kan jo starte med den artikel fra Liverpool Echo, medmindre du betragter lokalsprøjten som tabloid.Surf skrev:Hvad blev vi fortalt? Ser gerne citater fra klubansatte, ikke løs parafrasering eller henvisninger til tabloidpressen.Hr. Drejer skrev:DAGGER! skrev:Rolig nu.. Solanke og Salah har da været postive indkøb og til gavn for holdets helhed.Det var absolut ikke det vi blev fortalt før vinduet åbnede. Du må være ramt af Liverpools spin.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-13069333
Der er vist citater fra Klopp, som vist nok er Liverpool ansat, som du så smukt beskriver det. Jeg vil lige advare dig om, at artiklen er på engelsk, og jeg kender ikke dit engelsk niveau. Men jeg vil gerne hjælpe med en oversættelse.
Hvem skal ind?
Måske er mit engelsk alligevel dårligt, for kan ikke se noget i artiklen af væsentlighed.Hr. Drejer skrev:Du kan jo starte med den artikel fra Liverpool Echo, medmindre du betragter lokalsprøjten som tabloid.Surf skrev:Hvad blev vi fortalt? Ser gerne citater fra klubansatte, ikke løs parafrasering eller henvisninger til tabloidpressen.Hr. Drejer skrev:DAGGER! skrev:Rolig nu.. Solanke og Salah har da været postive indkøb og til gavn for holdets helhed.Det var absolut ikke det vi blev fortalt før vinduet åbnede. Du må være ramt af Liverpools spin.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-13069333
Der er vist citater fra Klopp, som vist nok er Liverpool ansat, som du så smukt beskriver det. Jeg vil lige advare dig om, at artiklen er på engelsk, og jeg kender ikke dit engelsk niveau. Men jeg vil gerne hjælpe med en oversættelse.
Er det de nedenstående citater fra Klopp du hentyder til? For de siger da ikke noget, udover at Klopp er klar over, at ikke alt vil lykkes. Jeg mener endda, at det Klopp siger passer fint med forløbet: tidlige signinger af Salah, Robertson og Solanke, og så har man arbejdet med VvD og Keita som er mislykkedes. Førstnævnte måske pga egen fuck-up (og fordi Soton ikke vil sælge), sidstnævnte fordi RBL ikke vil sælge.
"We have already pretty much done (the work). We have to see. Most of the work is already done, of course.
“(It's not like) tomorrow with Michael Edwards we will sit together and speak about what we think we need!
“Now we have to make decisions. Negotiations need to be done. All that stuff.
“But it's all good. We are prepared, we will see what works out or not.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Vi har et spend på ca 30 mio pund pt. Og så har vi budt på både Keita og VVD - det er ca 120-140 mio oveni. Det kan jo være at Klopp ikke gider at have andre spillere og ser større potentiale i det vi har frem for at købe spillere han faktisk ikke vil have. - vi ved det ikke, men fact er, at hvis Leipzik og Southampton ville sælge havde vores netspend været på 150-170 mio pund
Vi har vidst i følge rygter budt på Keita... men hvornår har vi budt på VvD?Bojangles skrev:Vi har et spend på ca 30 mio pund pt. Og så har vi budt på både Keita og VVD - det er ca 120-140 mio oveni. Det kan jo være at Klopp ikke gider at have andre spillere og ser større potentiale i det vi har frem for at købe spillere han faktisk ikke vil have. - vi ved det ikke, men fact er, at hvis Leipzik og Southampton ville sælge havde vores netspend været på 150-170 mio pund
Af alt det Klopp udtalte om det kommende transfervindue, da sæsonen sluttede, er det som om, det kun er denne sætning, mange vil holde ham op på.Surf skrev:Hvad blev vi fortalt? Ser gerne citater fra klubansatte, ikke løs parafrasering eller henvisninger til tabloidpressen.Hr. Drejer skrev:DAGGER! skrev:Rolig nu.. Solanke og Salah har da været postive indkøb og til gavn for holdets helhed.Det var absolut ikke det vi blev fortalt før vinduet åbnede. Du må være ramt af Liverpools spin.
Sætningen synes at være endt i en forståelse af, at vi stod med næsten færdigforhandlede aftaler, som kun manglede den formelle underskrift. Men allerede i samme interview står det faktisk klart og tydeligt, at man har fået klarlagt, hvor holdet mangler forstærkninger (og sikkert har en række navne på listen), men at de ikke kan forudsige, hvilke handler der går hjem.Klopp - 21. maj skrev:“We have already pretty much done (the work). We have to see. Most of the work is already done, of course."
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-13069333Klopp 21. maj - Liverpool Echo skrev:“(It's not like) tomorrow with Michael Edwards we will sit together and speak about what we think we need!
“Now we have to make decisions. Negotiations need to be done. All that stuff."
“But it's all good. We are prepared, we will see what works out or not."
De fleste interviews med Klopp i samme periode om det kommende transfervindue bakker da også bare denne positivt indstillede men langt fra skråsikre indstilling op.
http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... sfer-plansKlopp - 12. maj skrev:"The transfers we have to do around this, all the talks we had are very positive so far, but that doesn't mean that all will work out.
"We have to give everything and then we have to see if we could convince the player or not or if there's anybody else who's nicer or whatever. That's the situation but it's not new, it's always like this and so I'm not surprised about it."
Og ved spørgsmålet om hvornår de nye spillere vil begynde at drysse ind.
http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... -transfersKlopp - 24. maj skrev:The best scenario is that you have them for the start of pre-season but I'm not sure if it will happen this time. It's different with all different players so we will see. That's not a big problem because we all know if they are fit and healthy we have a really strong squad and that means we could start with this squad. But that doesn't mean that I would prefer this, I would love to have them in as soon as possible but we will see.
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
@Mavope, lad da lige være med at komme med fakta og alt muligt andet. Det er faktisk folk, som bruger ret lang tid på at fortolke de superhemmelige signaler i de sætninger, som hverken er blevet sagt eller ment.
Du ødelægger fakenews konceptet og risikerer endda at undergrave halvdelen af mediernes indhold.
Du ødelægger fakenews konceptet og risikerer endda at undergrave halvdelen af mediernes indhold.
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Vi er ikke blevet lovet en skid af klubben. Det er kun forkælede fans, som nu sidder og kæfter op om svigt og jeg ved ikke hvad. Det er sgu en ren børnehave herinde til tider.
Det er tydeligt at vi har forsøgt (Keita) og stadig forsøger (VVD) at få store handler i hus. Jeg er ret overbevist om, at VVD handlen bliver en realitet og har egentlig været det i hele vinduet.
Et køb af VVD og muligvis en midtbane (f.eks. OX) som gardering indtil vi forhåbentlig får overtalt RB L til at sælge Keita, så synes jeg det har været et kanon vindue. Det afhænger selvfølgelig af, at Coutinho bliver, men jeg ser ingen seriøse rygter der indikere, at det ikke skulle være tilfældet. Så det er jeg faktisk ikke nervøs for.
Det er tydeligt at vi har forsøgt (Keita) og stadig forsøger (VVD) at få store handler i hus. Jeg er ret overbevist om, at VVD handlen bliver en realitet og har egentlig været det i hele vinduet.
Et køb af VVD og muligvis en midtbane (f.eks. OX) som gardering indtil vi forhåbentlig får overtalt RB L til at sælge Keita, så synes jeg det har været et kanon vindue. Det afhænger selvfølgelig af, at Coutinho bliver, men jeg ser ingen seriøse rygter der indikere, at det ikke skulle være tilfældet. Så det er jeg faktisk ikke nervøs for.
-
Mads T: Vi blev fortalt at "it was pretty much done" i maj måned. Det efterlod læseren med et indtryk af, at der kun manglede en underskrift.
Noget helt andet: tror i vi vil kø e Keita næste år?
Et år i fodbold er lang tid, og vi var vist efter Dahoud en overgang, og den interesse fulgte vi vist ikke op året efter - så vidt jeg husker.
Et år i fodbold er lang tid, og vi var vist efter Dahoud en overgang, og den interesse fulgte vi vist ikke op året efter - så vidt jeg husker.
Men "it was pretty much done" kan det ikke også være svaret på spørgsmålet: har klubben har fundet alle deres ønskede transfer targets.?Hr. Drejer skrev:Mads T: Vi blev fortalt at "it was pretty much done" i maj måned. Det efterlod læseren med et indtryk af, at der kun manglede en underskrift.
YNWA..!
Jeg tror mere, vi missede chancen med Dahoud. Dortmund kom indenom og overhalede os.Hr. Drejer skrev:Mads T: Vi blev fortalt at "it was pretty much done" i maj måned. Det efterlod læseren med et indtryk af, at der kun manglede en underskrift.