Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 03. aug, 2017 15:27

ilusio skrev:Kan nogen hjælpe mig med at pege på hvornår FSG rent faktisk har brugt penge på LFC?

Så vidt jeg ved er de penge vi bruger på transfers taget af driften og kommer ikke fra FSG og har aldrig gjort det.
Altså, det er ikke FSG der køber/sælger, men klubben.

Just a thought her i debatten med hvad FSG har brugt osv. Det er Liverpool.

Eksempelvis blev der (så vidt jeg husker) optaget et lån der skulle betales over 5 år da vi købte Torres.
Når så Torres blev solgt, så kunne man indfri lånet (nu man heller ikke havde sikkerhed i spilleren længere).
Så jeg er ret sikker på at det er en misforståelse når man nævner ejeren som værende den som køber og sælger spillere.
Selvfølgelig er de ind over beslutningen når vi snakker så mange penge, men det er altså ikke DEM som køber, men klubben (med deres velsignelse).

Håber det kan hjælpe lidt på debatten.
Som jeg har forstået det, skal forretningen køre sig selv rundt. Men også helst give overskud. Om FSG tager noget ud til sig selv, ved jeg intet om. Men mon ikke.

For FSG tror jeg mere det handler om køb, salg og profit end det sportslige. Men fred være med det, hvis de på et tidspunkt får givet os succes med deres metoder.

FSG tror jeg står med den endelige beslutning, hvis et stor salg er på trapperne. Ala Suarez, Sterling og måske Coutinho. All business.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 03. aug, 2017 18:36

Hr. Drejer skrev:FSG er i Liverpool for at tjene penge. Alt andet er de fuldstændige ligeglad med.

Jeg er enig med Mambo i at vi er et subtophold. Mens FSG har ejet os, har vi været i CL en gang - snart to. Vi har vundet et trofæ, og blevet nummer 2 en enkelt gang. Det er rystende læsning. Og hvis ikke de begynder at investere store beløb i truppen, vil vi fortsætte med at være et subtophold. Desværre.
Så må du jo købe klubben og få den på rette kurs - Måske du kan splejse med din kiosk-mand? :alcohol:
Corner taken quickly...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 03. aug, 2017 18:49

Kasper88 skrev:
Hr. Drejer skrev:FSG er i Liverpool for at tjene penge. Alt andet er de fuldstændige ligeglad med.

Jeg er enig med Mambo i at vi er et subtophold. Mens FSG har ejet os, har vi været i CL en gang - snart to. Vi har vundet et trofæ, og blevet nummer 2 en enkelt gang. Det er rystende læsning. Og hvis ikke de begynder at investere store beløb i truppen, vil vi fortsætte med at være et subtophold. Desværre.
Så må du jo købe klubben og få den på rette kurs - Måske du kan splejse med din kiosk-mand? :alcohol:
Kiosk Monie er desværre lukket:).

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. aug, 2017 19:49

Kasper88 skrev:

Desværre. Men håber stadig på en ultra rig Liverpool supporter køber klubben. Noget kan tyde på, at den måde FSG driver klubben på er forældet, når penge intet betyder.

P. S. Er du stadig fornærmet over min Voronin kommentar 8-)

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » torsdag, 03. aug, 2017 20:24

Nu er der blevet snakket meget frem og tilbage mht om et transfer vindue er godkendt eller ej. Så jeg kom til at tænke på hvilket transfervindue i syntes der gennem de sidste 30 år har været det bedste?

Eller i hvert faldet det i havde de største forventninger til.

https://www.transfermarkt.co.uk/liverpo ... lpos=&w_s=
YNWA..!

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » torsdag, 03. aug, 2017 21:30

Der bliver snakket en del om Mbappe og jeg har hidtil tænkt at det er urealistisk!

Men nu melder franske medier, at Klopp gennem længere tid har været i kontakt med hans repræsentanter og med ham, og at vi er villige til at betale omkring 100£mio, som skulle være prisen.

Jeg mener også at have set en video, hvor Mbappe laver Sturridges sejrsdans.

Fx lader det til at vi har slået Chelsea og City i kampen om Van Dijk - så er det helt urealistisk?? Eller hvordan vil I vurdere det?
Gerrard og Agger er Liverpool

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 03. aug, 2017 21:47

Kongegaard skrev:Der bliver snakket en del om Mbappe og jeg har hidtil tænkt at det er urealistisk!

Men nu melder franske medier, at Klopp gennem længere tid har været i kontakt med hans repræsentanter og med ham, og at vi er villige til at betale omkring 100£mio, som skulle være prisen.

Fx lader det til at vi har slået Chelsea og City i kampen om Van Dijk - så er det helt urealistisk?? Eller hvordan vil I vurdere det?
Mbappe får vi ikke, andre er villige til at betale mere. Det siges Barcelona er kommet til penge:).
Van Dijk måske, hvis alt går vel. Tror han helst vil os, for der er han sikret meget spilletid.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » torsdag, 03. aug, 2017 21:49

Kongegaard skrev:Der bliver snakket en del om Mbappe og jeg har hidtil tænkt at det er urealistisk!

Not in a million years.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 03. aug, 2017 22:44

Dieks skrev:Nu er der blevet snakket meget frem og tilbage mht om et transfer vindue er godkendt eller ej. Så jeg kom til at tænke på hvilket transfervindue i syntes der gennem de sidste 30 år har været det bedste?

Eller i hvert faldet det i havde de største forventninger til.

https://www.transfermarkt.co.uk/liverpo ... lpos=&w_s=
Jeg var ikke begyndt at følge Liverpool endnu (var liiige lidt for lille...), men ingen tvivl for mig om, at Liverpool handlede allerbedst i 1977. 2 af vores bedste spillere nogensinde i form af Souness og Alan Hansen blev hentet sammen med vores i mine øjne ubetinget bedste spiller nogensinde Kenny Dalglish.

Men det kan sagtens være at forventningerne dengang ikke var skyhøje, da man samtidig sagde farvel til et ikon i form af Kevin Keegan.
Kloppite

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 03. aug, 2017 22:52

Mbappé? Nej, det sker ikke. Heller ikke selvom vi skulle have £150m at bruge på ham. Jeg er overbevist om, at han ser sig i Barca eller Real. Han kunne ellers være ekstremt spændende. Både fordi han har helt ufattelige evner på banen, hvor han minder mig om den rigtige Ronaldo, da han var ung og bedre end alle andre i verden, men også fordi, at uanset om man gav £150m for ham, så kunne man sælge ham med profit om et år eller to. Men det sker ikke, at vi henter Mbappé.

Men når vi nu er i det urealistiske hjørne, kunne vi så ikke byde de £66m fra vores Keita bud på Verratti? Måske PSG kunne lokkes med al snakken om FFP?

Over alt andet håber jeg dog stadig mest på Van Dijk.
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 03. aug, 2017 23:05

texy skrev:Mbappé? Nej, det sker ikke. Heller ikke selvom vi skulle have £150m at bruge på ham. Jeg er overbevist om, at han ser sig i Barca eller Real. Han kunne ellers være ekstremt spændende. Både fordi han har helt ufattelige evner på banen, hvor han minder mig om den rigtige Ronaldo, da han var ung og bedre end alle andre i verden, men også fordi, at uanset om man gav £150m for ham, så kunne man sælge ham med profit om et år eller to. Men det sker ikke, at vi henter Mbappé.

Men når vi nu er i det urealistiske hjørne, kunne vi så ikke byde de £66m fra vores Keita bud på Verratti? Måske PSG kunne lokkes med al snakken om FFP?

Over alt andet håber jeg dog stadig mest på Van Dijk.
Jeg tror Barcelona ville have købt Verratti, hvis de kunne. Men PSG vil sælge ikke sælge ham nu. Di Maria, Moura og Pastore ryger nok. Moura ville dog ikke være dårligt, at få ind.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 03. aug, 2017 23:13

Der er urealistisk, at vi kan hente en spiller der er lige så god som Coutinho, ligegyldigt hvor mange penge vi har at arbejde med. Mbappe kan vi godt skyde en hvid pil efter.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. aug, 2017 23:15

Aggerdoo skrev:Der er urealistisk, at vi kan hente en spiller der er lige så god som Coutinho, ligegyldigt hvor mange penge vi har at arbejde med. Mbappe kan vi godt skyde en hvid pil efter.
Hvis Coutinho smutter, så tror jeg vi henter Pulisic. Han er en mulighed.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 03. aug, 2017 23:17

Coutinho bliver ikke solgt denne sommer. Det er rent spansk spin for at sælge aviser.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 03. aug, 2017 23:18

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:Der er urealistisk, at vi kan hente en spiller der er lige så god som Coutinho, ligegyldigt hvor mange penge vi har at arbejde med. Mbappe kan vi godt skyde en hvid pil efter.
Hvis Coutinho smutter, så tror jeg vi henter Pulisic. Han er en mulighed.
Max Meyer så jeg hellere.

Besvar