Wagner og Klopp kender hinanden fra Dortmund dagene, hvor Wagner var træner for 2. holdet.
Stort tillykke til Ward!
Coutinho har aldrig sagt det der. Det er en ærgerlig misforståelse af aviser og Liverpool fans. Det er noget Klopp har sagt om Coutinhos fremtid.Highspeed skrev:Mit fodbold liv handler kun om Liverpool FC.
Fokus er på fremtiden og jeg håber vores klub bliver inspireret og motiveret
til at jagte trofæer, især da vi nu ikke længere kan tillade os at "hvile på laurbærene"
idet vi kun er den næst mest vindende klub i England. Det skal vi have lavet om på.
Hvis Coutinhos udtalelser er sande , "hellere Liverpool stjerne end bare en spiller i Barcelona",
så håber jeg at flere spillere tænker det samme og ser muligheder i at blive en del af det Liverpool
der snart vinder et mesterskab igen.
En skøn Liverpool sommer venter, fremtiden er vigtig... i går er fortid og historie.
Livet er hårdt.Pede skrev:Kunne nu godt unde Buffon den CL titel. 3 tabte CL finaler for en så stor fodboldspiller, det må næsten ikke være til at bære.
Xabi Alonso?Thommo skrev:......LFC holdet er jo SÅ meget bedre på alle positioner, pånær Carra, Hyypiä, JAR, Garcia og SteG pladsen
Ja, han er svær at komme uden om. Til gengæld, så mener jeg, at Coutinho er markant bedre end Garcia, selvom jeg har en soft spot Little Luis.Cynwal skrev:Xabi Alonso?Thommo skrev:......LFC holdet er jo SÅ meget bedre på alle positioner, pånær Carra, Hyypiä, JAR, Garcia og SteG pladsen