Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvor er jeg træt af Arsenal....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
YNWA! skrev:Hvor er jeg træt af Arsenal....
Jeg er langt mere træt af, at vi ikke kan slå de mindre hold i PL. Vi har haft et utal af chancer for, at sætte Arsenal men ikke gjort det.
Klopp foretrækker ingen bænk, så han ikke behøver at tænke over start 11´eren,, ergo er lønnings niveauet overall lavt. Så det tillægger jeg ingen betydning, 11´eren slår ALLE i ligaen selv når både modstander og LFC er på toppen( det har sæsonen jo ubetinget vist!), så regner den for den bedste i ligaen, ikke hvad pundits regner den for, men det betyder intet, i min optik, ligesom det vel heller ikke gør i andres, hvis man kan have en egen mening. Det er umoderne at have en selvstændig mening, men synes det burde blive in igen.Surf skrev:Pointmæssigt? 70 point har i mange sæsoner været nok til top 4. Positionsmæssigt ligger vi stadig i top 4, og kan selv afgøre det, selvom jeg (ligesom mange andre) tvivler på vi kan. Dog har jeg mest af alt lyst til at stå bag holdet lige nu, i stedet for at kritisere. Det synes jeg må være vores opgave som fans i de sidste to kampe. Så kan vi kritisere sæsonen efter. Og jaja, jeg sidder bare på et dansk forum, men det gennemsyrer jo fangruppen, den her kritik. Det tror jeg ikke hjælper når vi skal have de to sidste sejre.Thommo skrev:Han har underpræsteret i stor stil i januar og februar, og fejlet mod bund 12 helt generelt, så selv om flertallet muligvis er enig med dig, synes jeg han underpræsterer, noget endda. Om ikke med position, så ihvertfald ubetinget point mæssigt, det synes jeg er indiskutabelt. Og det med at tale holdet ned til sunderland niveau(lidt overdrevet) fatter jeg ikke meningen med? Bredden er der ikke, og han udlejer potentielle spillere til 11´eren, Lazar og Sakho, så han har det som han vil have det åbenbart, nul bredde.Hr. Drejer skrev:Ja. En 4. Plads vil være stort. Holdet er slet ikke til det. Det er Klopps fortjeneste at vi har præsteret over evne.
Forventer en klar forbedring næste sæson.
Lønningsmæssigt er vi vel stadig omkring 5. eller 6. pladsen i ligaen, så på den måde er det da heller ikke en underpræstation. Dog heller ikke overpræstation, skulle vi ende som nr. 5/6.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, de har fået en 2. vind på det helt rigtige tidspunkt. Desuden scorer de mål og spiller friskt til - helt modsat os. Helt nøgternt må de også være favoritter til 4. pladsen på nuværende tidspunkt.YNWA! skrev:Hvor er jeg træt af Arsenal....
Tror der er 2 hold der gerne vil bytte, med LFC skoene, ganske naturligt,ergo er LFC favoritter, så nøgternt tager du fejl, mystisk konklussion. Det er i LFC hænderne, så Klopp kan smide det, eller gøre det der er forventet. Spændende om Klopp og Co. smider det hele, eller gør som jeg forventer med den bedste start 11´er i ligaen, Frygter underpræstering igen, og skal høre på klynk og undskyldninger....Ikke fra Klopp, fra supportere af Klopp...Jeg er LFC fan. Klopp er vedhæng, faktaIcipher skrev: Helt nøgternt må de også være favoritter til 4. pladsen på nuværende tidspunkt.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja. Du har ret. Vi lå nummer 2 den 1. Januar, og nu ligger vi på 4. Pladsen. Så noget er gået en smule skævt. Vi skulle have handlet i januar. Ingen tvivl derom. Jeg ved med Lazar. Men Sakho kan vi bruge. Han er længtes bedre duelspiller end det vi har.Thommo skrev:Han har underpræsteret i stor stil i januar og februar, og fejlet mod bund 12 helt generelt, så selv om flertallet muligvis er enig med dig, synes jeg han underpræsterer, noget endda. Om ikke med position, så ihvertfald ubetinget point mæssigt, det synes jeg er indiskutabelt. Og det med at tale holdet ned til sunderland niveau(lidt overdrevet) fatter jeg ikke meningen med? Bredden er der ikke, og han udlejer potentielle spillere til 11´eren, Lazar og Sakho, så han har det som han vil have det åbenbart, nul bredde.Hr. Drejer skrev:Ja. En 4. Plads vil være stort. Holdet er slet ikke til det. Det er Klopps fortjeneste at vi har præsteret over evne.
Forventer en klar forbedring næste sæson.
Men set over hele sæsonen, så har han ført holdet længere end det berettiger til.
Kuyt! Bringer Feyenoord på mesterskabskurs efter 38 sekunder. Typisk Kuyt-mål. Løber et håbløst indkast op, og banker på ren vilje bolden op i hjørnet fra en spids vinkel. Jeg under ham virkelig at kunne slukke Feyenoords titeltørke på 18 år!
Nåh ja, det er vel også fint, hvis Brad Jones vinder et mesterskab.
Edit:
Kuyt igen! God åbning af Nicolai Jørgensen ud til Elia på venstrekanten, der lægger den ind til Kuyt, som scorer på et kraftfuldt flyvende hovedstød. Legende.
Nåh ja, det er vel også fint, hvis Brad Jones vinder et mesterskab.
Edit:
Kuyt igen! God åbning af Nicolai Jørgensen ud til Elia på venstrekanten, der lægger den ind til Kuyt, som scorer på et kraftfuldt flyvende hovedstød. Legende.
-
To mål af Kuyt!
Feyenoord mestre på et hattrick af Kuyt. Kan det blive smukkere 

Tottenham kan sikre sig 2. pladsen med en sejr i dag. Så mon ikke de nok skal kunne motivere sig til kampen. Uafgjort eller nederlag til manure, og de kan ikke indhente os.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
HardlyMads T. skrev:Feyenoord mestre på et hattrick af Kuyt. Kan det blive smukkere

A true underdog story. What a legend.Mads T. skrev:Feyenoord mestre på et hattrick af Kuyt. Kan det blive smukkere
Corner taken quickly...
-
- Alder: 37
Stort mesterskab for Feyenoord. Min far, der er fra en forstad til Rotterdam, er helt oppe og køre! Dejligt at sådan et mesterskab kan svinge en gammel mand op i det gear 

Det er mlg stadig en gåde, hvorfor vi solgte Kuyt. BR må have følt sig truet...Mads T. skrev:Feyenoord mestre på et hattrick af Kuyt. Kan det blive smukkere
-
Såvidt jeg er informeret, var det Kuyt der gerne vil væk. Han trængte vel til luftforandring og orkede ikke igen en ny træner.Oomph242 skrev:Det er mlg stadig en gåde, hvorfor vi solgte Kuyt. BR må have følt sig truet...Mads T. skrev:Feyenoord mestre på et hattrick af Kuyt. Kan det blive smukkere