Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » lørdag, 15. apr, 2017 14:09
Cynwal skrev:RedRedRed skrev:Sledgehammer skrev:Tottenham viser lige hvordan et hold som Bournemouth skal håndteres. 20 minutter, bum, 2-0, så er den kamp afgjort
Er lidt imponeret over dem i denne sæson,
håber de trods alt kan nå at fange Chelsea på målstregen.
Det håber jeg sgu ikke. Lige nu, er de bare klubben som aldrig vinder noget. Lad det for guds skyld bare forblive sådan.
Det er udmærket, at Spurs lægger max pres på Chelsea, så de "er nødt til" at smadre scum.
Ja det ville da være fint. Men der er også forskel på, at lægge pres på og så indhente dem.
Jeg gider ikke Snotskinken.

-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » lørdag, 15. apr, 2017 14:19
RedRedRed skrev:Sledgehammer skrev:Tottenham viser lige hvordan et hold som Bournemouth skal håndteres. 20 minutter, bum, 2-0, så er den kamp afgjort
Det håber jeg sgu ikke. Lige nu, er de bare klubben som aldrig vinder noget. Lad det for guds skyld bare forblive sådan.
Det er heller ikke fordi jeg elsker Spurs, men jeg hader Chelsea endnu mere, og med neutrale briller på, så spiller Spurs altså en ganske seværdig omgang bold.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » lørdag, 15. apr, 2017 14:25
Sledgehammer skrev:RedRedRed skrev:Sledgehammer skrev:Tottenham viser lige hvordan et hold som Bournemouth skal håndteres. 20 minutter, bum, 2-0, så er den kamp afgjort
Det er heller ikke fordi jeg elsker Spurs, men jeg hader Chelsea endnu mere, og med neutrale briller på, så spiller Spurs altså en ganske seværdig omgang bold.
Chelsea kan rende mig et vist sted. Jeg ønsker bare ikke Tottenham får mere vind i sejlene efterhånden. Det kører lidt for godt for dem i forvejen.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Er faren ved stor succes til Spurs ikke også, at de er vores nærmeste konkurrent målt på økonomi i forhold til transfers?
I øjeblikket tror jeg, at vi er meget lige. De har placeringen i London, mens vi har navnet, historien og Anfield. I næste sæson har Spurs dog Wembley og efterfølgende en flot ny hjemmebane. Vi har vist ikke brug for, at Spurs også kan skrive mesterhold på CVet.
Når det er sagt, så har jeg klart mere sympati for Spurs, end jeg har for vores andre rivaler i top 6. Og hvis jeg ikke frygtede for at det ville skade vores egne fremtidige chancer, så ville jeg bestemt ønske, at de vandt titlen fremfor Chelsea.
Kloppite
-
mortenbak
af mortenbak » lørdag, 15. apr, 2017 17:15
For min skyld kan Chelsea og Tottenham bare tromle afsted resten af sæsonen og smadre Scum og hvem de ellers har tilbage af "top" holdene.
Jeg håber at Scum taber mod alle de resterende tophold, men at de slår City
Og så skal vi selvfølgelig selv vise at vi vil spille CHL, ved at vinde vores kampe. Frygter lidt kampen imorgen.... jeg tror den sætter linien for slutspurten. Jeg kan desværre ikke se den pga det fjollede koncept der hedder familiepåskefrokost, hvor jeg ovenikøbet er i bil, så jeg ikke engang kan drikke snaps

-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » lørdag, 15. apr, 2017 18:15
Jeg har langt mere sympati for Spurs end Chelsea eller de to Manchester klubber. Spurs bygger på samme dyder som os; Find talenter, udvikle dem, giv dem chancen. Se blot Dele Alli og Kane.
Hvis Spurs formår at holde på deres stamme og supplere med udenlandske talenter eller måske stjerner, så tror jeg de vil dominere PL de næste 10 år. De er inde i en god periode, og jeg tror at de er ved at overhale os. De har opnået en bedre placering i ligaen end os i 6 ud af de sidste 7 sæsoner.
-
Niels K
Hr. Drejer skrev:Jeg har langt mere sympati for Spurs end Chelsea eller de to Manchester klubber. Spurs bygger på samme dyder som os; Find talenter, udvikle dem, giv dem chancen. Se blot Dele Alli og Kane.
Hvis Spurs formår at holde på deres stamme og supplere med udenlandske talenter eller måske stjerner, så tror jeg de vil dominere PL de næste 10 år. De er inde i en god periode, og jeg tror at de er ved at overhale os. De har opnået en bedre placering i ligaen end os i 6 ud af de sidste 7 sæsoner.
Spurs har altid været mit hold nr. 2, hvis man altså kan tale om et sådant, da der er lysår fra nr. 1 til 2. At sige de vil dominre PL de næste 10 år er noget af et statement, når man ser på holdene, trænerne og økonomien i Top 6. Det vil formentligt være meget, meget tæt om CL pladserne de næste 10 år, og det vil skifte fra sæson til sæson. Og så har vi lige en Leicester, dvs. der er også andre klubber, der kan komme ind og blande sig, da alle klubber har gode spillere og økonomien til at forbedre sig væsentligt fra sæson til sæson.
-
Niels K
texy skrev:Er faren ved stor succes til Spurs ikke også, at de er vores nærmeste konkurrent målt på økonomi i forhold til transfers?
I øjeblikket tror jeg, at vi er meget lige. De har placeringen i London, mens vi har navnet, historien og Anfield. I næste sæson har Spurs dog Wembley og efterfølgende en flot ny hjemmebane. Vi har vist ikke brug for, at Spurs også kan skrive mesterhold på CVet.
Når det er sagt, så har jeg klart mere sympati for Spurs, end jeg har for vores andre rivaler i top 6. Og hvis jeg ikke frygtede for at det ville skade vores egne fremtidige chancer, så ville jeg bestemt ønske, at de vandt titlen fremfor Chelsea.
Det er vel også meget godt, at de lige holder presset på Chelsea, så de stadig er helt på tæerne, når de møder scum lige om lidt ?
-
Jesper
texy skrev:Er faren ved stor succes til Spurs ikke også, at de er vores nærmeste konkurrent målt på økonomi i forhold til transfers?
Jeg tror du har fat i noget. Spurs er så afgjort en klub på vej frem. Jeg har kæmpe sympati for dem. De har altid været en klub, der har spillet seværdig fodbold og de har været lige ved og næsten i mange år. Nu har de en meget kompetent træner, god økonomisk styring, et fantastisk stadion på vej og en yderst homogen trup. Det er ikke sådan at vi skal være misundelige, vi skal da bare ud af busken og gøre det lige en tand bedre. Faktisk gør vi jo mange af de samme ting. Vi har efterhånden en stamme på holdet, økonomien i klubben er god, vi har et ikon på trænerposten med en langtidskontrakt og vi har bygget første af forhåbentlig flere faser på stadion.
I øvrigt har jeg to gange været på White Hard Lane og det er altså et stadion med godt gang i, så det generer mig så absolut ikke at Spurs har succes. I virkeligheden undrer jeg mig lidt over, at de ikke vinder mesterskabet i år, for jeg synes de er ekstremt stærke.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » søndag, 16. apr, 2017 08:24
Niels K skrev:Hr. Drejer skrev:Jeg har langt mere sympati for Spurs end Chelsea eller de to Manchester klubber. Spurs bygger på samme dyder som os; Find talenter, udvikle dem, giv dem chancen. Se blot Dele Alli og Kane.
Spurs har altid været mit hold nr. 2, hvis man altså kan tale om et sådant, da der er lysår fra nr. 1 til 2. At sige de vil dominre PL de næste 10 år er noget af et statement, når man ser på holdene, trænerne og økonomien i Top 6. Det vil formentligt være meget, meget tæt om CL pladserne de næste 10 år, og det vil skifte fra sæson til sæson. Og så har vi lige en Leicester, dvs. der er også andre klubber, der kan komme ind og blande sig, da alle klubber har gode spillere og økonomien til at forbedre sig væsentligt fra sæson til sæson.
Ja, jeg ved det er et hårdt statement. Men deres stamme er meget ung. Dele Alli er lige blevet 21 år, Kane er 23, Dier er også 23. Winks er 21, Wanyama og Eriksen er begge 25.
Jeg læste en statistik (kan ikke huske hvor - måske liverpool. No) som viste at Spurs har den yngste trup i PL og vi har den 2. yngste.
Hvis Spurs holder på deres stamme, og supplere med udenlandske stjerner, ser jeg ingen grund til hvorfor ikke de skulle kunne dominere PL de næste 10 år.
-
Niels K
Hr. Drejer skrev:Niels K skrev:Hr. Drejer skrev:Jeg har langt mere sympati for Spurs end Chelsea eller de to Manchester klubber. Spurs bygger på samme dyder som os; Find talenter, udvikle dem, giv dem chancen. Se blot Dele Alli og Kane.
Ja, jeg ved det er et hårdt statement. Men deres stamme er meget ung. Dele Alli er lige blevet 21 år, Kane er 23, Dier er også 23. Winks er 21, Wanyama og Eriksen er begge 25.
Jeg læste en statistik (kan ikke huske hvor - måske liverpool. No) som viste at Spurs har den yngste trup i PL og vi har den 2. yngste.
Hvis Spurs holder på deres stamme, og supplere med udenlandske stjerner, ser jeg ingen grund til hvorfor ikke de skulle kunne dominere PL de næste 10 år.
Altså som i dominere som i, at de vinder med god margain til andre tophold i de næste 10 år ? De 5 andre topklubber kan jo købe næsten, hvem de vil til at supplere deres i forvejen stærke trupper, som måske gennemsnitligt har en højere alder en Spurs.
I indbyrdes kampe har vi jo f.eks. et ret pænt tag på Spurs, så jeg er med på, at de nok skal være at finde blandt top 6 holdene i årene fremover, men jeg kan slet ikke udpege en favorit inden sæsonstarten. Se Chelsea's sæson sidste sæson og så denne sæson. Det er jo umuligt at forudsige.
-
YNWA!
- Alder: 28
Endnu en kendelse der går Uniteds vej
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Icipher
Jeg brækker mig over de mål Scum får foræret, rent ud sagt.
-
Surf
- Alder: 35
Hader Spurs. Min nummer to hadeklub efter man u. Det er mig ubegribeligt at man kan have sympati for dem. Og særligt fordi de er en direkte konkurrent. Jeg kan måske have sympati for et bundhold, men da slet ikke en konkurrent. Og ja, en del af min antipati er nok vokset ud af en slags misundelse. Men synes de er arrogante og klamme at se på.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
jensemand
- Geografisk sted: København S
- Alder: 34
af jensemand » søndag, 16. apr, 2017 17:14
Surf
Du beskriver præcis mine tanker omkring Tottenham ! Jeg kan slet ikke snuppe dem og ønsker dem næsten lige så langt væk som United !
Og kæft hvor er det utroligt med alle de kendelser United får deres vej.. de ville ligge nummer 8-9 stykker uden alkohol den hjælp....
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.