Det er gode navne. Jeg håber også de køber en venstre back og 9'er til start 11'eren. Alexandre Lacazette, så jeg gerne.nikand skrev:Rimelig få der kan spille 6, 8 ell 10. Pæne tal med assist og mål så jeg regner med at han nok ikke spiller 6'er.Niels K skrev:Lad os håbe, vi lander dem begge. Jeg har ikke selv set ham spille for Freiburg, men Naby Keita beskrives som en Kanté-type men med væsentligt større offensive evner. Han kan vist spille alt på midtbanen fra 6er, 8er til 10er.YNWA! skrev:
Både Tony Barrett og Dominic King siger det her. Kom så! Ham vil jeg virkelig gerne have
Keita også. Nogen der kender noget til ham?
Prisen rygtes til 26 mio. £
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Keita spiller nu i Red Bull Leipzig og han har ganske rigtig spillet både def. midt, midt midt og offensiv midt i denne sæson. Han har faktisk primært været brugt som defensiv midt (12), men har spillet en del kampe som offensiv midt også (7). Hans bedste kampe er dog kommet som midt midt (4 kampe). Tallene er fra whoscored.com.nikand skrev:Rimelig få der kan spille 6, 8 ell 10. Pæne tal med assist og mål så jeg regner med at han nok ikke spiller 6'er.Niels K skrev:Lad os håbe, vi lander dem begge. Jeg har ikke selv set ham spille for Freiburg, men Naby Keita beskrives som en Kanté-type men med væsentligt større offensive evner. Han kan vist spille alt på midtbanen fra 6er, 8er til 10er.
Han ville virkelig være en god signing tror jeg. Ham og Van Dijk + en stærk venstre back, så er vi allerede kommet langt.
Vi mangler for vildt en rigtig angriber en 9'er. <<<<en topscorer.Mads T. skrev:Keita spiller nu i Red Bull Leipzig og han har ganske rigtig spillet både def. midt, midt midt og offensiv midt i denne sæson. Han har faktisk primært været brugt som defensiv midt (12), men har spillet en del kampe som offensiv midt også (7). Hans bedste kampe er dog kommet som midt midt (4 kampe). Tallene er fra whoscored.com.nikand skrev:Rimelig få der kan spille 6, 8 ell 10. Pæne tal med assist og mål så jeg regner med at han nok ikke spiller 6'er.Niels K skrev:Lad os håbe, vi lander dem begge. Jeg har ikke selv set ham spille for Freiburg, men Naby Keita beskrives som en Kanté-type men med væsentligt større offensive evner. Han kan vist spille alt på midtbanen fra 6er, 8er til 10er.
Han ville virkelig være en god signing tror jeg. Ham og Van Dijk + en stærk venstre back, så er vi allerede kommet langt.
Såfremt vi køber en decideret 9'er alla Lacazette, så vil jeg i nuværende forfatning stadig have utrolig svært ved at smide nogle af vores offensive spillere på bænken. Hvis alle er kampklar ville jeg måske mest hælde til at skifte formation til:
--Lallana--Henderson--
-Mané-Firmino-Coutinho
------Lacazette------
Mod de store hold vil der dog nok være behov for en ekstra på midten og så må det være formen der afgør hvem af de offensive kræfter der skal en tur på bænken.
En del herinde vil nok mene det er en no-brainer at Firmino skal på bænken, men det er dog ikke et synspunkt jeg umiddelbart deler.
--Lallana--Henderson--
-Mané-Firmino-Coutinho
------Lacazette------
Mod de store hold vil der dog nok være behov for en ekstra på midten og så må det være formen der afgør hvem af de offensive kræfter der skal en tur på bænken.
En del herinde vil nok mene det er en no-brainer at Firmino skal på bænken, men det er dog ikke et synspunkt jeg umiddelbart deler.
Jeg mener det er Firmino der skal på bænken. Men uanset så skal vi bare have en topscorer ind. Det vil være afgørende sammen med klare forstærkninger i forsvaret. I princippet skal det være sådan at når 9'eren har scoret kan han vende sig og kigge på holdet der kører de den hjem, i de svære kampe.MP skrev:Såfremt vi køber en decideret 9'er alla Lacazette, så vil jeg i nuværende forfatning stadig have utrolig svært ved at smide nogle af vores offensive spillere på bænken. Hvis alle er kampklar ville jeg måske mest hælde til at skifte formation til:
--Lallana--Henderson--
-Mané-Firmino-Coutinho
------Lacazette------
- Bellamy_fever
Jeg mener det er Firmino der skal på bænken. Men uanset så skal vi bare have en topscorer ind. Det vil være afgørende sammen med klare forstærkninger i forsvaret. I princippet skal det være sådan at når 9'eren har scoret kan han vende sig og kigge på holdet der kører de den hjem, i de svære kampe.[/Kelly skrev:MP skrev:Såfremt vi køber en decideret 9'er alla Lacazette, så vil jeg i nuværende forfatning stadig have utrolig svært ved at smide nogle af vores offensive spillere på bænken. Hvis alle er kampklar ville jeg måske mest hælde til at skifte formation til:
--Lallana--Henderson--
-Mané-Firmino-Coutinho
------Lacazette------
En 9'er bør være virkelig
Langt bede på listen.. 4., 5. Prioritet måske ? VB, CB, CDM, HW er i mine øjne klart højere prioritet, en egentlig CM er også noget vi bør spekulere i , efter det kan vi se på forstærkning til angriber positionen - men hvis vi forstærker på 4 førnævnte positioner, tvivler jeg på der er penge til at hent ene angriber der KLART kan gå ind og forstærke på den position, og vi skal IKKE have endnu en måske-angriber til puljen bestående allerede sf Sturridge, Ings, Origi hvor niveau er relativ jævnbyrdigt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Keita er jagtet er mange stor klubber jeg tror ikke han bliver nem at få ind.Kelly skrev:Det er gode navne. Jeg håber også de køber en venstre back og 9'er til start 11'eren. Alexandre Lacazette, så jeg gerne.nikand skrev:Rimelig få der kan spille 6, 8 ell 10. Pæne tal med assist og mål så jeg regner med at han nok ikke spiller 6'er.Niels K skrev:Lad os håbe, vi lander dem begge. Jeg har ikke selv set ham spille for Freiburg, men Naby Keita beskrives som en Kanté-type men med væsentligt større offensive evner. Han kan vist spille alt på midtbanen fra 6er, 8er til 10er.YNWA! skrev:
Både Tony Barrett og Dominic King siger det her. Kom så! Ham vil jeg virkelig gerne have
Keita også. Nogen der kender noget til ham?
Van Dijk til £50m har jeg svært ved, at se vores money ball ejere investere i.
Desværre.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvad kan vi lokke med? Vi kan ikke følge de stærke økonomiske klubber, så løn er et no go.
Vi kan lokke med:
Klopp
Coutinho
Regulær 1. holdsfodbold
Men enig med Oomph242 (hvilket i øvrigt er et forfærdeligt brugernavn at skrive
). Vi kan få svært ved at hamle op med Barca, RM, Bayern, Chelsea, Man C+U.
Vi kan lokke med:
Klopp
Coutinho
Regulær 1. holdsfodbold
Men enig med Oomph242 (hvilket i øvrigt er et forfærdeligt brugernavn at skrive

Hr. Drejer skrev:Hvad kan vi lokke med? Vi kan ikke følge de stærke økonomiske klubber, så løn er et no go.
Vi kan lokke med:
Klopp
Coutinho
Regulær 1. holdsfodbold
Men enig med Oomph242 (hvilket i øvrigt er et forfærdeligt brugernavn at skrive). Vi kan få svært ved at hamle op med Barca, RM, Bayern, Chelsea, Man C+U.
Ja ved godt det er et mareridt, at skrive. Men når man nu hørte tysk og belgisk industrial i 90erne, så skal det jo mindes på en eller anden måde

Ifølge det bosniske medie, Reprezentacija (aner ikke hvor troværdigt det er), har Sead Kolašinac skrevet under på en kontrakt med Arsenal.
Det må være en and! Ingen gider den taberklubMP skrev:Ifølge det bosniske medie, Reprezentacija (aner ikke hvor troværdigt det er), har Sead Kolašinac skrevet under på en kontrakt med Arsenal.

Fra en sky-journalist
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Fandme en fallit erklæring af ham!mortenbak skrev:Det må være en and! Ingen gider den taberklubMP skrev:Ifølge det bosniske medie, Reprezentacija (aner ikke hvor troværdigt det er), har Sead Kolašinac skrevet under på en kontrakt med Arsenal.

Den er god nok.mortenbak skrev:Det må være en and! Ingen gider den taberklubMP skrev:Ifølge det bosniske medie, Reprezentacija (aner ikke hvor troværdigt det er), har Sead Kolašinac skrevet under på en kontrakt med Arsenal.
Han plejer til tider at ramme noget. Det håber jeg godt nok ikke er sandt, med mindre vi får ham for under 15 mio pund.