Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 05. apr, 2017 20:45

Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
texy skrev:
AJ skrev:Hvis Chelsea hjælper os mod Man City i aften, så kan vi ikke bare selv afgøre Top 4, men også Top 3! Det er nu, jeg så småt begynder at blive optimistisk.

Det er farligt...
Ja, hold op med det. Den slags bringer uheld :D
Ja, hold nu op med det jubeloptimistiske bavl. Jeg gider ikke være den eneste som sidder tilbage med nej hatten på.
Du skal ikke være bange. Du er ikke alene.
Det var godt at høre! Jeg var ellers lige ved at gå en tur ud i skoven for at tage mig en snak med Harvey ;)

Mine dårlige nerver holder ikke til disse tætte slutspurter. Andy Carroll må derfor gerne gentage kunsten fra sidste sæson og nuppe et hattrick mod Arsenal idag.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 05. apr, 2017 22:22

Nåh, Arsenal ser ud til at overvinde Hammers. Spurs har stadig 10 minutter til at score mod Swansea, og alt kan vist stadig ske i Chelsea/City kampen.. Puha.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 05. apr, 2017 22:34

Eeeej, sådan noget pis, Spurs har scoret to...

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 05. apr, 2017 22:37

ThunderZtorm skrev:Eeeej, sådan noget pis, Spurs har scoret to...
3 :shock:

Nå, men det er jo Manchesterklubberne og Arsenal der er vigtigst. Kan vi holde dem bag os er vi på den grønne gren.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 05. apr, 2017 23:14

AJ skrev:Hvis Chelsea hjælper os mod Man City i aften, så kan vi ikke bare selv afgøre Top 4, men også Top 3! Det er nu, jeg så småt begynder at blive optimistisk.

Det er farligt...
Jeg skulle have holdt min kæft...

Vi kan intet uden Mané. Top 4 er væk.

Brugeravatar
Weissert
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Indlæg af Weissert » torsdag, 06. apr, 2017 20:57

AJ skrev:

Det er farligt...
Jeg skulle have holdt min kæft...

Vi kan intet uden Mané. Top 4 er væk.
Vi er stadig nr 3. Rolig nu!!
Der er rigeligt med dommedagsprofeter derude :)
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 08. apr, 2017 14:46

Hold da op, hvor bliver Watford skilt ad af Tottenham.

Jeg var sikker på, at Spurs ville falde fra hinanden her sidst på sæsonen, fordi jeg ikke anser deres spillere for lige så gode individuelt, som spillerne hos de 5 andre tophold. Men de er godt nok en stærkt sammenspillet enhed. Og så giver det en uvurderlig ro i spillet, når bagkæden er så hamrende solid, som tilfældet er hos Spurs.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 08. apr, 2017 18:28

Spurs er bare 2-3 år længere fremme i deres udvikling end os. Måske næste år bliver deres år, de kommer tættere og tættere på. Og jeg gad stadig have Dele Alli i vores trup.

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 09. apr, 2017 15:16

Haha Larsson smides ud for det der, men Rojos bindegale 2-fodstacklinger er ok? Dommerstandarden altså

Sent from my iPhone using Tapatalk

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 09. apr, 2017 15:20

Jeg kan oprigtigt ikke huske en sæson, hvor ét hold har fået så mange kampafgørende fejlkendelser deres vej.

Antallet af anerkendte offsidemål deres vej og annullerede onsitemål til deres modstandere er jo absurd. Og man kan jo efterhånden ikke kigge på deres spillere (spørg bare West Ham) uden at ryge i bad.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 09. apr, 2017 16:00

[quote="Red Man Walking"]Jeg kan oprigtigt ikke huske en sæson, hvor ét hold har fået så mange kampafgørende fejlkendelser deres vej.

Antallet af anerkendte offsidemål deres vej og annullerede onsitemål til deres modstandere er jo absurd. Og man kan jo efterhånden ikke kigge på deres spillere (spørg bare West Ham) uden at ryge i bad.

Det er ganske forfærdeligt. Jeg troede, at det ville stoppe med fergie

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 09. apr, 2017 16:10

Suso har scoret for Milan. Hvordan gør han det ellers i det italienske?

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » søndag, 09. apr, 2017 17:11

Hr. Drejer skrev:Spurs er bare 2-3 år længere fremme i deres udvikling end os. Måske næste år bliver deres år, de kommer tættere og tættere på. Og jeg gad stadig have Dele Alli i vores trup.
For ikke at nævne at de har været lysår foran os på transfermarkedet. De har virkelig lavet nogle fantastiske handler de seneste par år.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 09. apr, 2017 19:19

Hr. Drejer skrev:Suso har scoret for Milan. Hvordan gør han det ellers i det italienske?
Spurs skulle vist være interesseret i, at købe ham fra Milan for £20m. Så helt skidt gør han det ikke.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 10. apr, 2017 08:48

Niels K skrev:
Red Man Walking skrev:Jeg kan oprigtigt ikke huske en sæson, hvor ét hold har fået så mange kampafgørende fejlkendelser deres vej.

Det er ganske forfærdeligt. Jeg troede, at det ville stoppe med fergie
Er der nogle, der kan finde dokumentationen (kampene), som underbygger, at scum skulle have tilkendt 8 scoringer, hvor der var offside ifm scoringer, og at deres modstandere i alt har fået underkendt 9 onside mål. Altså i alt 17 afgørende kendelser i scum's favør. Det virker ikke tilfældigt men meget mistænkeligt, hvis tallene holder.
Jeg har set de 8 kampe, hvor de får et mål, som burde være underkendt for offside, og de er alle gode nok, og det er jo i sig selv alt, alt for mange på en sæson. Det er mere end 1 offside mål i hver fjerde kamp.

Besvar