Kan det ikke lige så vel have været frispark, der blev fløjtet? Det ligner i hvert fald, at Ibrahimovic har godt fat i Everton-manden.mortenbak skrev:lækkert med en offside kendelse der ikke går Scums vej !
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Corner taken quickly...
Jeg er ærligt talt fuldstændigt ligeglad.... Den slatnes mål blev underkendt og Everton ligner en vinder..... i det mindste en uafgjort.Kasper88 skrev:Kan det ikke lige så vel have været frispark, der blev fløjtet? Det ligner i hvert fald, at Ibrahimovic har godt fat i Everton-manden.mortenbak skrev:lækkert med en offside kendelse der ikke går Scums vej !
Alt der går imod Scum er lækkert

Hvor er det fucking dumt....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Lignede en bold joel havde nappet. Den han havde i 1. Halvleg var da en hel del vanskeligere at nå ud til.YNWA! skrev:Hvor er det fucking dumt....

YNWA..!
uhhh hvor jeg dog foragter den klub !!!
Men igen 1-1 havde jeg gerne nappet inden kampen.
2 tabte point til Scum er altid lækkert!
Men igen 1-1 havde jeg gerne nappet inden kampen.
2 tabte point til Scum er altid lækkert!
Fint! Igen 2 tabte point til Scum.
De sakker bagud, med de par kampe de har i hånden i forhold til os
De sakker bagud, med de par kampe de har i hånden i forhold til os

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Synes, at det er værd at lægge mærke til, at Leicester har smadret alt de har mødt, siden de slog os. Inklusive Sevilla i CL.
1: Både Arsenal, Spurs og Man City mangler stadig at møde dem. Der kan måske ligge pointtab at vente der.
2: Skulle man smide en kæk 50er på CL sejren
1: Både Arsenal, Spurs og Man City mangler stadig at møde dem. Der kan måske ligge pointtab at vente der.
2: Skulle man smide en kæk 50er på CL sejren

Kloppite
Noget af det smukkeste jeg har setKasper88 skrev:That's gotta sting:

Har noget deroute "agtigt" over sig..... nice!!!
Hvis Chelsea hjælper os mod Man City i aften, så kan vi ikke bare selv afgøre Top 4, men også Top 3! Det er nu, jeg så småt begynder at blive optimistisk.
Det er farligt...
Det er farligt...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Skøn læsning.Kasper88 skrev:That's gotta sting:
Ja, hold op med det. Den slags bringer uheldAJ skrev:Hvis Chelsea hjælper os mod Man City i aften, så kan vi ikke bare selv afgøre Top 4, men også Top 3! Det er nu, jeg så småt begynder at blive optimistisk.
Det er farligt...

Kloppite
-
Ja, hold nu op med det jubeloptimistiske bavl. Jeg gider ikke være den eneste som sidder tilbage med nej hatten på.texy skrev:Ja, hold op med det. Den slags bringer uheldAJ skrev:Hvis Chelsea hjælper os mod Man City i aften, så kan vi ikke bare selv afgøre Top 4, men også Top 3! Det er nu, jeg så småt begynder at blive optimistisk.
Det er farligt...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Du skal ikke være bange. Du er ikke alene.Robbie_God_Fowler skrev:Ja, hold nu op med det jubeloptimistiske bavl. Jeg gider ikke være den eneste som sidder tilbage med nej hatten på.texy skrev:Ja, hold op med det. Den slags bringer uheldAJ skrev:Hvis Chelsea hjælper os mod Man City i aften, så kan vi ikke bare selv afgøre Top 4, men også Top 3! Det er nu, jeg så småt begynder at blive optimistisk.
Det er farligt...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Føj, hvor kunne de nænne det? At vise Stevie´s fatale glid i 2014 som optakt til Chelsea-City kampen?
Av det gør stadig ondt at tænke på...

Av det gør stadig ondt at tænke på...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp