Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Er du gal et mål af Lasse Schöne 

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Prøv at spørge på den anden side af Stanley Park, om der er forskel på en 3. eller en 4. plads. De bitre fik 4. pladsen i 2005 og havde travlt med at snakke Champ. League, men tabte så kvalen inden gruppespillet med to stk. 2-1 nederlag (samlet 4-2) til VillarrealRedRedRed skrev:Ja, det vigtige er bare at komme i CL. Forskellen på 3. og 4. pladsen er så, at ved 4. pladsen skal man ud i noget kval. inden man træder ind i turneringen.nikand skrev:Interessant spg. Jeg håber på en tumultkamp med mange mange kort til de bedste spillere. Derudover synes jeg 4. Pladsen er det samme som 3. Pladsen. Man får formegentlig ikke nogen til at sige de har vundet bronze i pl i sæson 16/17. CL derimod er vigtigt.Bojangles skrev:Arsenal - City. Hvad resultat ønsker i?
City sejr sikrer os, at Arsenal ikke kan komme op på siden af os, når de får spillet de kampe de mangler
Arsenalsejr holder City bag os på 4.pladsen med to point op og en kamp i baghånden.
En uafgjort giver det bedste af begge lejre, men sender også begge hold et point tættere på.
Så hvad siger i? Færrest konkurrenter til top 4, med en citysejr. Bedst mulighed for at holde 3.pladsen med en Arsenal sejr? Eller den lidt defensive succes, der holder begge på afstand med en uafgjort?
Jeg tror jeg bliver mest glad for en uafgjort. Så skal vi nok selv klare resten

Vi SMADRER det PIShold !
Det var saft sørme da godt nok en dejlig fodbold weekend, nederlag/uafgjort til alle konkurrenter (undtagen Tottenham) ikke dårligt. Mon ikke Everton er klar til at vise, at det var en engangsforestilling, og tager en sejr på tirsdag imod Scum. Jeg er i hvert fald klar til at heppe på dem 

Everton har været lidt uheldige[SOCCER BALL]️Cynwal skrev:Prøv at spørge på den anden side af Stanley Park, om der er forskel på en 3. eller en 4. plads. De bitre fik 4. pladsen i 2005 og havde travlt med at snakke Champ. League, men tabte så kvalen inden gruppespillet med to stk. 2-1 nederlag (samlet 4-2) til VillarrealRedRedRed skrev:Ja, det vigtige er bare at komme i CL. Forskellen på 3. og 4. pladsen er så, at ved 4. pladsen skal man ud i noget kval. inden man træder ind i turneringen.nikand skrev:Interessant spg. Jeg håber på en tumultkamp med mange mange kort til de bedste spillere. Derudover synes jeg 4. Pladsen er det samme som 3. Pladsen. Man får formegentlig ikke nogen til at sige de har vundet bronze i pl i sæson 16/17. CL derimod er vigtigt.Bojangles skrev:Arsenal - City. Hvad resultat ønsker i?
City sejr sikrer os, at Arsenal ikke kan komme op på siden af os, når de får spillet de kampe de mangler
Arsenalsejr holder City bag os på 4.pladsen med to point op og en kamp i baghånden.
En uafgjort giver det bedste af begge lejre, men sender også begge hold et point tættere på.
Så hvad siger i? Færrest konkurrenter til top 4, med en citysejr. Bedst mulighed for at holde 3.pladsen med en Arsenal sejr? Eller den lidt defensive succes, der holder begge på afstand med en uafgjort?
Jeg tror jeg bliver mest glad for en uafgjort. Så skal vi nok selv klare restenOh the joy!!
Men med din pointe er der en stor forskel på 3 og 4 pladsen, selvom man tager en 4 plads for gode varer ift CL
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
- Bellamy_fever
ud over det åbenlyse i at man på en 4. plads ikke er sikret deltagelse og derved har en risiko for ikke at komme med (Liverpool bør dog være i stand til at kunne klare en evt. kvalifikation - men bør og gør staves anderledes af en årsag) så er det også bare upraktisk med kvalifikations kampe da de ligger på træls tidspunkter og potentiels åndsvage steder.
så der er kæmpe forskel på at blive 3 og 4 .. men man går jo alligevel efter en så høj placering som muligt
så der er kæmpe forskel på at blive 3 og 4 .. men man går jo alligevel efter en så høj placering som muligt
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Hvad med det økonomiske - sådan TV-penge og sådan noget der følger med placeringer - nogen der ved noget om det.
Edit: Nevermind, fandt selv ud af det
Det er ca. 2 mio £ - Så på den front betyder det ikke det vilde. http://www.totalsportek.com/money/premi ... ize-money/
Edit: Nevermind, fandt selv ud af det

Senest rettet af Bojangles mandag, 03. apr, 2017 12:35, rettet i alt 2 gange.
Sidste år var der en forskel på 1,2 millioner pund på 3. og 4. pladsen.
http://www.totalsportek.com/football/pr ... able-2015/
http://www.totalsportek.com/football/pr ... able-2015/
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Kom så "De Bitre"
Scum starter uden Pogba og Mkitarian (staveplade!).
Er det tegn på at på Mou satser på Euro league ?
eller mener han bare at De Bitre er en overkommelig modstander ?
Uanset hvad håber jeg på De Bitre!!!!
Idag er jeg blå!
Scum starter uden Pogba og Mkitarian (staveplade!).
Er det tegn på at på Mou satser på Euro league ?
eller mener han bare at De Bitre er en overkommelig modstander ?
Uanset hvad håber jeg på De Bitre!!!!
Idag er jeg blå!
Første og sidste gang jeg jubler over en Everton scoring
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
YNWA! skrev:Første og sidste gang jeg jubler over en Everton scoring
Hvad hvis de score igen?
Så kan vi snakke om det!Oomph242 skrev:YNWA! skrev:Første og sidste gang jeg jubler over en Everton scoring
Hvad hvis de score igen?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Og næste gang de møder Scum ?YNWA! skrev:Første og sidste gang jeg jubler over en Everton scoring
Som en herinde skrev eller havde/har som "undertekst"
Jeg holder med Liverpool og alle hold der spiller mod Manchester United.... eller noget i den dur!
Det gør jeg også

Kom så "Lillebror", smadr den pisklub!
lækkert med en offside kendelse der ikke går Scums vej !