10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
Puha, der skrives godt nok meget om Barca's interesse i Coutinho i disse dage.
Med de rygtede 70 mio. £, så står Klopp jo ikke uden handlemuligheder, hvis vi skulle miste vores 10'er ? Med en ny angriber, så skal Firmino alligevel have en ny plads, så han kan vel overtage Coutinho's ?
Jeg vil helst beholde vores lille troldmand, men jeg er sikker på, at Klopp vil bruge 70 mio. £ rigtig fornuftigt - særligt hvis han har CL deltagelse i baghånden.
Med de rygtede 70 mio. £, så står Klopp jo ikke uden handlemuligheder, hvis vi skulle miste vores 10'er ? Med en ny angriber, så skal Firmino alligevel have en ny plads, så han kan vel overtage Coutinho's ?
Jeg vil helst beholde vores lille troldmand, men jeg er sikker på, at Klopp vil bruge 70 mio. £ rigtig fornuftigt - særligt hvis han har CL deltagelse i baghånden.
Niels K skrev:Puha, der skrives godt nok meget om Barca's interesse i Coutinho i disse dage.
Der er flere rygter om Neymar vil have Coutinho til Barcelona, men prisen lyder helt hen i vejret. Hvem har rygtet den?
Har også læst at rygterne er opblusset igen, men tror nu som sådan ikke der er mere hold i rygterne end tidligere.
De er startet efter at Coutinho er blevet spottet i spillertunnellen sammen med Neymar og Suarez. Men det er vel ikke uvant at man snakker med sin nuværende -og tidligere holdkammerat, så de er startet på et utrolig tyndt grundlag.
De er startet efter at Coutinho er blevet spottet i spillertunnellen sammen med Neymar og Suarez. Men det er vel ikke uvant at man snakker med sin nuværende -og tidligere holdkammerat, så de er startet på et utrolig tyndt grundlag.
Det står nævnt i £, euro og dollars, hvis du googler Cou til Barca for 70 mio. Hvorfor skulle vi ikke også kunne få det med hans nylige forlængelse og hans betydning for os ?Oomph242 skrev:Niels K skrev:Puha, der skrives godt nok meget om Barca's interesse i Coutinho i disse dage.
Der er flere rygter om Neymar vil have Coutinho til Barcelona, men prisen lyder helt hen i vejret. Hvem har rygtet den?
Firmino er helt elendig ude på kanten, så det håber jeg godt nok ikke. Vi har allerede prøvet at lade ham spille pladsen, da Coutinho var skadet. Det gik faktisk fint for holdet, men det gjorde ikke noget godt for Firmino.Niels K skrev:Puha, der skrives godt nok meget om Barca's interesse i Coutinho i disse dage.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
De må gerne få Coutinho, hvis de sender Suarez den anden vej.
Til 70 pund eller euro er jeg tilbøjelig til at sige 'ok så'. For ellers står vi med en spiller som måske præsterer som vi har set det over de sidste kampe siden knæskaden og intet kan få for ham eller bruge ham selv. Hvis en spiller vil smutte, så lad ham smutte. Vi ser med Mané at vi sagtens kan finde erstatninger. Coutinho er tilmed langt fra så afgørende og mærkbart et tab som Suarez var det.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
-
Ifølge den norske rygtebørs er Barca villige til at sende Rakitic den anden vej. Nej tak,siger jeg. Han har slet ikke præsteret i denne sæson.
£70 M. er fint med mig. Men vi skal også finde ud af hvad vores ambitioner er. Hvis vi sælger vores bedste spiller hver 3-4 år, så vil vi ALDRIG vinde skabet. Vi ville være i en konstant genopbygningsproces. Men hvis vires ambition er top 6, så er det her en udmærket strategi. Og denne strategi har vi vel benyttet siden FSG købte klubben.
£70 M. er fint med mig. Men vi skal også finde ud af hvad vores ambitioner er. Hvis vi sælger vores bedste spiller hver 3-4 år, så vil vi ALDRIG vinde skabet. Vi ville være i en konstant genopbygningsproces. Men hvis vires ambition er top 6, så er det her en udmærket strategi. Og denne strategi har vi vel benyttet siden FSG købte klubben.
Rakitic er da netop sådan en type spiller vi skriger efter. Sælg Cou, få Rakitic med i en handel og køb James Rodriguez. Så er vi styrket markant for måske 0 £.
"We're not racist, we only hate the mancs"
@Drejer
Coutinho er da langt fra vores bedste spiller.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Er han ikke? Hvis vi ser over et længere perspektiv - et par sæsoner.Surf skrev:@Drejer
Man kan også spørge hvem man helst ikke vil af med? Der kunne mit svar godt være Coutinho, for hanHr. Drejer skrev:Er han ikke? Hvis vi ser over et længere perspektiv - et par sæsoner.Surf skrev:@Drejer
har været glimrende i et par sæsoner og derfor heller ikke underligt at Cou rygtes til Barcelona.
We need a new Fowler...
-
Jeg vil hellere af med Firmino. Han har simpelhent ikke noget end-product.
Men vi må spørge os selv om hvad vi vil? Vi kan ikke fortsætte med at sælge EN AF VORES BEDSTE SPILLERE og forvente at vi vinder mesterskabet eller slutter i top 4. Det holder altså ikke.
Vi har kørt denne strategi i lang tid, hvor vi har solgt Torres, Alonso, Suarez og Sterling, og vi er jo også den klub i Europa med den højeste nettooverskud. Er overskud eller trofæer det vigtigste? De sidste 10 år har det helt sikkert været overskud.
Vi må nok blot acceptere vores plads i hakkeordenen; vi køber talenterne fra mindre klubber. Vi træner dem og gør dem gode. Og så sælger vi dem videre til større og rigere klubber.
Men vi må spørge os selv om hvad vi vil? Vi kan ikke fortsætte med at sælge EN AF VORES BEDSTE SPILLERE og forvente at vi vinder mesterskabet eller slutter i top 4. Det holder altså ikke.
Vi har kørt denne strategi i lang tid, hvor vi har solgt Torres, Alonso, Suarez og Sterling, og vi er jo også den klub i Europa med den højeste nettooverskud. Er overskud eller trofæer det vigtigste? De sidste 10 år har det helt sikkert været overskud.
Vi må nok blot acceptere vores plads i hakkeordenen; vi køber talenterne fra mindre klubber. Vi træner dem og gør dem gode. Og så sælger vi dem videre til større og rigere klubber.
Det er jeg sgu enig i!!Emmy skrev:Rakitic er da netop sådan en type spiller vi skriger efter. Sælg Cou, få Rakitic med i en handel og køb James Rodriguez. Så er vi styrket markant for måske 0 £.
Cou har været fremragende, men hvis Barca vil betale 70 mio pund, så siger jeg sgu værsgo!
Hvorfor skulle Rakitic ikke kunne præstere godt under Klopp ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ønsker bestemt ikke at sælge Coutinho, men hvis han ikke stepper op resten af foråret, og vi kan få 70 mio. pund for ham, så tror jeg de penge kan bruges bedre andetsteds. Jeg ville hellere sælge Countinho end Mane, Henderson, Gini, Lallana. Ift. Firmino er jeg lidt i tvivl, særligt fordi vi ikke har nogen bedre spillere til angriberpositionen endnu. Overordnet har jeg længe synes Coutinho var lidt overvurderet.
Når det er sagt er jeg helt enig med Drejer i, at det er en foruroligende tendens.
Når det er sagt er jeg helt enig med Drejer i, at det er en foruroligende tendens.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."