Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 19. mar, 2017 14:50

Hvor heldige kan de lige være.....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 19. mar, 2017 14:54

scum slutter i en opstilling der hedder noget i retniing af 7-3-0 og altså ikke mod et europæisk tophold.. eller et europæisk hold.. eller et engelsk tophold, eller et engelsk midterhold... men mod et bundhold i premier league.. det 2. ringeste :shock:

Klopp var blevet skudt lige så snart han var trådt ud fra stadion hvis han havde lavet det stunt... og så endda gentagene gange i sæsonen .. gal jeg er glad for vi ikke har den tard til at rende rundt i Liverpool FC, det må skuvære pinligt :shock:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 19. mar, 2017 15:53

Det kan godt gå hen og blive en træls søndag det her... :?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 19. mar, 2017 16:18

Skovdal skrev:Det kan godt gå hen og blive en træls søndag det her... :?
Ja.......for shittyBillede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » søndag, 19. mar, 2017 16:20

Red Man Walking skrev:
Skovdal skrev:Det kan godt gå hen og blive en træls søndag det her... :?
Ja.......for shittyBillede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os håbe det :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. mar, 2017 22:07

Timo Werner starter aftenens kamp mod England. Er der nogen som ser kampen, og kan berette hvordan han klarer sig? Vi er jo blevet linket til ham på det seneste.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 22. mar, 2017 22:11

Ingen tyskere imponerer. Hverken Werner, Brandt eller nogen af de andre. Til gengæld spiller England fremragende.

Man skal passe på med at konkludere for meget på venskabskampe, men det kunne sagtens se ud som om, at Southgate har knækket en kode i forhold til at finde en formation, der passer England. Denne Chelsea-formation fungerer uhyre godt i aften. Og det kan kun blive bedre med Hendo i stedet for Livermore.

I øvrigt spiller Lallana fremragende. Men det er der flere englændere der gør.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » onsdag, 22. mar, 2017 22:20

OK. Podolski imponerede måske lidt med det hug. Hold da op en afskedssalut. FLOT!
Kloppite

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 22. mar, 2017 22:42

Poldi! Meant to be! Flot landsholdskarriere.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » fredag, 24. mar, 2017 00:12

Firmino viser igen, hvor uskarp han er. Rammer end ikke bolden helt fri foran mål. Ellers godt forarbejde af Neymar og Coutinho.

Nu er Uruguay i stedet foran 1-0. Cavani på straffe.

Edit:

Fremragende langskudsmål af Paulinho til 1-1! Men den ryger altså over på Chile-Argentina. Sidstnævnte er i seriøse problemer i VM-kvalen. Og Chile er nærmeste konkurrent. Når offensiven hedder Di Maria, Messi, Higuaín og Agüero så burde VM-deltagelse være en selvfølge.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 24. mar, 2017 00:52

Firmino er bare ikke nogen afslutter. Han er ikke god nok i feltet, hvilket han har bevist adskillegie gange. Det er frustrerende at spille med ham på toppen.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » fredag, 24. mar, 2017 08:57

Hr. Drejer skrev:Firmino er bare ikke nogen afslutter. Han er ikke god nok i feltet, hvilket han har bevist adskillige gange. Det er frustrerende at spille med ham på toppen.
Så du resten af kampen? Skulle jeg nok have gjort. Tænk at gå glip af et hattrick af Paulinho. En mand der nærmest intet viste i Tottenham :o

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » fredag, 24. mar, 2017 09:29

Firmino er muligvis ikke den bedste aflsutter i Premier League (9 mål), men han giver så meget andet til vores angreb. Hans forståelse for spillet og løb uden bold er eminent og han skaber utroligt meget plads til sine medspillere. Jeg mener dog at han lider under Coutinho's store formdyk, både i form af manglende mål fra hans egen side, men i lige så stor grad, fordi Coutinho pt. ikke indgår ordentligt i vores angrebsspil.

Jeg kunne også godt tænke mig, at Firmino scorede på flere af sine chancer og jeg ønsker da også en ny angriber på toppen med flere mål i støvlerne, men man skal ikke underkende Firminos betydning for holdet, heller ikke i rollen som angriber. Det er nok heller ikke uden grund, at f.eks. Henry har rost ham og ment at han er på niveau med Zlatan som angriber.

texy

Indlæg af texy » fredag, 24. mar, 2017 09:49

I forhold til Firmino's stats som målscorer, så skal vi heller ikke glemme, at hvis vi brugte ham som straffesparksskytte, som tilfældet er med flere af hans kollegaer hos modstanderne, så havde han (hvis han ellers var lige så skarp på straffe som Milner) scoret lige så mange mål i ligaen som Zlatan.

Så vi har altså også en politik i Liverpool (som vi i øvrigt har haft længe), der ikke gavner angribernes stats. Suarez' og Torres' stats havde godt nok set vanvittige ud, hvis ikke man havde sat Gerrard til at sparke alle straffespark.

Gerrard var så vigtig en del af offensiven, så måske det gav god mening at booste hans selvtillid med nogle "gratis" mål på kontoen. Men generelt har jeg aldrig forstået, at vi ikke bruger de chancer til at booste selvtilliden hos de angribere, hvis scoringer vi skal bruge til at vinde kampe. Sturridge og Firmino i øjeblikket.

Men med Milners vanvittige sikkerhed fra pletten, så er det ikke en beslutning, der er nem og ændre på lige nu. Og så er der garanteret noget med, at nogle spillere bliver aflønnet i forhold til, hvor mange mål de scorer. Så måske klubben sparer penge, når de ikke lader angriberne sparke. Selvom den slags ræsonnement ikke giver mening for mig, da jeg kun tænker på sportslige resultater.
Kloppite

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 24. mar, 2017 10:17

Jeg har forgæves ledt efter noget stats på conversion rate blandt PL angribere. Min antagelse er at Firmino skal have 4 chancer for at score et enkelt mål.

Besvar