Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 15. mar, 2017 22:52

Robbie_God_Fowler skrev:Flot af Monaco!

Utroligt hvordan en klub som Manchester City kan spendere så mange penge og så stille med sådan en bagkæde. Pinligt! Sikke en plastik klub.

Pep i problemer ?

Vi giver ham flere problemer på søndag :D

Spørgsmål... Er Pep verdensklasse ? eller har han blot haft det nemt i Barca og i en Bayern ?

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 15. mar, 2017 23:26

Selvfølelig har han haft det nemt, er sikker på mange af de managers vi har haft i liverpool kunne have gjort det "godt" i bayern og barcalona.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 16. mar, 2017 07:29

Selvom han har haft noget fantastisk godt spiller materiale, så kan han vidst ikke være uden skills med alle de trofæer.
Kræver også godt management at styre alle de stjerner.... vil jeg tro

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 16. mar, 2017 09:54

Belloni skrev:Selvom han har haft noget fantastisk godt spiller materiale, så kan han vidst ikke være uden skills med alle de trofæer.
Kræver også godt management at styre alle de stjerner.... vil jeg tro
Selvfølgelig har han skills. Men jeg forstår ikke, hvorfor han i går ville have Sagna og Clichy til at trække ind i banen, og dermed efterlade Stones og Kolarov alene på siderne, når man tænker på hvor dygtige offensive backs Monaco har i form Mendy og Sidibe. Det burde være børnelærdom at indse, at det ville gå galt.

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 16. mar, 2017 09:56

Bellamy_fever skrev:HVIS Scum både slutter i top 4, samt vinder EL så mener jeg ikke at 5. pladsen får billet til ChL.. altså mister England faktisk en plads, men det er der måske andre der kan be/afkræfte
Nej selvfølgelig får 5. pladsen ikke CL. Det ville da være helt absurd.

England mister ikke en plads. De får stadig de fire CL-pladser, som de oprindelig er berettiget til.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. mar, 2017 10:00

Selvfølgelig er Pep dygtig. Men han har været manager for Barca og Bayern, som begge hører til top 2 i deres respektive ligaer. Nu er han manager for Man C som ikke hører til top 2 i PL, men til top 4. Det er med andre ord en langt vanskeligere opgaver end de to andre opgaver.

Man skal også tænke at han var fuldstændig ubeskrevet som toptræner, da han tog over i Barca i 2008. Han havde et enkelt år som træner for Barca B. Så det var lidt en satsning de gjorde. Men han klarede det godt. Men jeg tror og håber ikke at han opnår samme succes i Man C, som han har gjort i Barca og Bayern.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 16. mar, 2017 12:03

AJ skrev:
Bellamy_fever skrev:HVIS Scum både slutter i top 4, samt vinder EL så mener jeg ikke at 5. pladsen får billet til ChL.. altså mister England faktisk en plads, men det er der måske andre der kan be/afkræfte

England mister ikke en plads. De får stadig de fire CL-pladser, som de oprindelig er berettiget til.
Idet Scum jo så dobbelt kvalificere sig (ved både at vinde EL, samt slutter indenfor top 4) så mister aenglsnd faktisk plads i ChL : 3 liga billetter + EL sejr/top 4 til scum
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

MP

Indlæg af MP » torsdag, 16. mar, 2017 12:48

Bellamy_fever skrev:
AJ skrev:

Idet Scum jo så dobbelt kvalificere sig (ved både at vinde EL, samt slutter indenfor top 4) så mister aenglsnd faktisk plads i ChL : 3 liga billetter + EL sejr/top 4 til scum
Korrekt. Hvis Scum vinder EL og slutter udenfor top 4 så får England 5 hold i CL, men hvis de vinder EL og slutter indenfor top 4, får England 4 hold med.

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 16. mar, 2017 12:53

Bellamy_fever skrev:...
Efter min mening mister de ikke en CL-plads. Tværtimod får de en ekstra CL-plads, hvis de får fem hold med. Udgangspunktet er altså, at England har fire CL-pladser.

Men det er vist en semantisk diskussion. Fred være med det.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 16. mar, 2017 21:52

Kongekasse af Dahoud for Gladbach!!
Kloppite

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 16. mar, 2017 22:58

Så fik Clattenberg endnu engang sat en fed streg under, hvor ringe dommerstanden er i England. Trist når dommere ene og alene bestemmer, hvem der skal gå videre i Cup kampe.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 17. mar, 2017 02:33

Hr. Drejer skrev:Selvfølgelig er Pep dygtig. Men han har været manager for Barca og Bayern, som begge hører til top 2 i deres respektive ligaer. Nu er han manager for Man C som ikke hører til top 2 i PL, men til top 4. Det er med andre ord en langt vanskeligere opgaver end de to andre opgaver.

Man skal også tænke at han var fuldstændig ubeskrevet som toptræner, da han tog over i Barca i 2008. Han havde et enkelt år som træner for Barca B. Så det var lidt en satsning de gjorde. Men han klarede det godt. Men jeg tror og håber ikke at han opnår samme succes i Man C, som han har gjort i Barca og Bayern.
Han har indtil videre vist han er gennemsnitlig, er med på man kan forblændes af frimanns gloser om ham, men han har jo på intet tidspunkt overpræsteret. Ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg var en af tvivlerne da han tog til BM, og han gjorde det som forventet, okay. gad vide om han kunne komme i nærheden af det engelske mesterskab, med Leicester eller Wham, Ranieri vandt og er for mig en klart bedre manager. Ranieri præsterede omtrent 18-19 pladser over forventningen. Nu er pep kommet i menneske hænder, fordi han ikke kun kæmper med en modstander(Real og Dortmund), så det at han præsterer som jeg forventede fryder mig, og han får jo næsten mourinho til at fremstå som den næst mindst usympatiske manager i ligaen. Han virker godt nok "lost" ofte i kampene, lidt på samme måde som Klopp desværre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 17. mar, 2017 10:21

Pep viser lige nu i denne sæson at han er en middelmådig træner. Han formår ikke at ændre på noget som helst i City. Defensiven sejler rundt, nærmest værre end hos os. Og taktisk kan han ikke ændre noget som helst ser det ud til. Der er så ufatteligt dygtige spillere i City men alligevel formår han ikke at få dem til at præstere uge efter uge. At få Barcelona og Bayern til at vinde mesterskaber er ingen sag.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 17. mar, 2017 20:04

Bellamy_fever skrev:vinderen af EL får en billet i CHL, og det gør vinderen af CHL selvsagt også.

i England er det top 4 der får en billet til ChL. med mindre BÅDE Scum og Leicester vinder deres turneringer, (hhv. EL og ChL) så får England 3 billetter til ChL plus de 2 turnerings vindere - altså mister top 4 sin ChL billet.

men det kræver så også at BÅDE Leicester og Scum vinder deres turnering - hvilket må siges at være usandsynligt. Scum ligner dog desværre en ret seriøs mulighed i EL, MEN de vil i såfald ikke koste en evt. top 4 ChL givende plads.

Det hadnler blot om at et land max kan have 5 hold med i ChL

der kan dog være en udfordring i det jeg mener at HVIS Scum både slutter i top 4, samt vinder EL så mener jeg ikke at 5. pladsen får billet til ChL.. altså mister England faktisk en plads, men det er der måske andre der kan be/afkræfte
Korrekt :army7:

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 18. mar, 2017 02:51

Emmy skrev:Pep viser lige nu i denne sæson at han er en middelmådig træner. Han formår ikke at ændre på noget som helst i City. Defensiven sejler rundt, nærmest værre end hos os. Og taktisk kan han ikke ændre noget som helst ser det ud til. Der er så ufatteligt dygtige spillere i City men alligevel formår han ikke at få dem til at præstere uge efter uge. At få Barcelona og Bayern til at vinde mesterskaber er ingen sag.
Det virker da også lidt panikagtigt hvis det er sandt at han vil sælge ud og købe spillere for 1,7 mia i sommervinduet...

http://fodboldspilleren.dk/skuffende-ex ... ning-200m/

Besvar