Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Man vinder bare ikke noget ved at være den pæne dreng i klassen.
Liverpool Football Klopp
Mon ikke Puyol har vundet et trofæ eller 2AndreasN skrev:Man vinder bare ikke noget ved at være den pæne dreng i klassen.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enig. Men der er altid en undtagelse.AndreasN skrev:Man vinder bare ikke noget ved at være den pæne dreng i klassen.
Alonso er og har altid været en pæn drenge. Og han har vundet en del.
1 VM
2 EM
2 CL
1FA Cup
2 La Liga
2 Copa De La Rey
2 Bundesliga titler (snart 3)
1. Tysk Pokal
1 Community Shield
1 Super Cup
Jeg har utrolig svært ved at tage kritikken seriøst, når man siger TO tynde straffespark. Det første er det mest klokkeklare straffespark der sjældent er set. Det kunne kun havde været mere tydeligt, hvis han havde medbragt en gammeldags kanon og skudt ham lige i ansigtet. Hvis ikke der skal dømmes straffe på den, så er det da bare med at smide sig ned i rugbytacklinger i fremtiden, for så længe det ikke er med fødderne, så er der åbenbart frikort???Mads T. skrev:Det er jo igen det evindelige problem med, at det ofte er dommeren der afgør kampene og det var også tilfældet i går. Barcelona var ikke gået videre, hvis de ikke havde fået de to utroligt tynde straffespark og hvis PSG i stedet havde fået de to, som de med rette kunne have fået. Det er desværre med til at ødelægge oplevelsen for mig ligesom at Barcelona spillernes, herunder i særdeleshed Suarez', filmeri ikke gjorde det bedre. Derfor var det også meget ambivalent for mig da de scorede med 20 sek. tilbage af de 5 min. tillægstid. Det var et fedt comeback, men de havde i realiteten ikke fortjent det.Jesper skrev:Synes godt nok det er utroligt, at en af de mest utrolige kampe nogensinde kan blive henvist til "dommerhjælp", FIFA-korruption og CL-lede mv. Hvis man ikke kan lade sig begejstre at sådan en kamp, så forstår jeg ingenting.
At Suarez' så er megatyndt er en anden sag, men for helvede hvor er jeg også træt af at se på klamme elendige forsvarsspillere, der hiver og flår i trøjer og skuldre, bare fordi de er for elendige til at vinde en reel duel. Så må de så bare leve med, at det koster, når de møder spillere der er kloge nok til at smide sig, når de ter sig som små tudekællinger, der ikke kan nå deres sutter.
Nu var det mig selv, der startede debatten lidt op og som ordentlig debattør bør man vel egentlig svare, men jeg synes der er så mange andre gode svar i tråden, at jeg bare rent nørdet har nydt læsningen i stedet [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Der er jo ikke noget nyt i, at Barca får hjælp. Glemmer aldrig denne kamp. Det mest vanvittige jeg nogensinde har set.
Men midt i al den vanvid, så gik det helt hen over hovedet på mig, at Man City satte point til hjemme imod Stoke (0-0). Det var da en dejlig overraskelse.
Men midt i al den vanvid, så gik det helt hen over hovedet på mig, at Man City satte point til hjemme imod Stoke (0-0). Det var da en dejlig overraskelse.
Kloppite
Gal et mål af Lacazette!
Nægter at tro på, vi får ham. Han har lige skrevet sig selv på alle de andres ønskelister med den basse.AJ skrev:Gal et mål af Lacazette!
Corner taken quickly...
Følger der tudekiks og sølvpapirshat med til den video?texy skrev:Der er jo ikke noget nyt i, at Barca får hjælp. Glemmer aldrig denne kamp. Det mest vanvittige jeg nogensinde har set.
Corner taken quickly...
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen TV-kanaler, som viser Premier League her kl. 16:00?
Vi SMADRER det PIShold !
Åbenbart. Men der er Hertha - Dortmund på 6eren. Sidder og håber på, at jeg får et lille glimt af Allan på et tidspunkt...Cynwal skrev:Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen TV-kanaler, som viser Premier League her kl. 16:00?
Kloppite
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg har også Hertha - Dortmund kørende, og du ret ret: Det kunne være opløftende og interessant at få lidt at se til Allan de Souzatexy skrev:Åbenbart. Men der er Hertha - Dortmund på 6eren. Sidder og håber på, at jeg får et lille glimt af Allan på et tidspunkt...Cynwal skrev:Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen TV-kanaler, som viser Premier League her kl. 16:00?
EDIT: ...og Dortmunds forsvarsspil minder da om Liverpools på de dårlige dage
Vi SMADRER det PIShold !
Hvor er det også irriterende, at der er så
Mange kampe der er udsat (pga. Cup kampe). Hader når vores nærmeste modstandere har kampe i baghånden. Så aner man intet om ens reelle placering i ligaen
Mange kampe der er udsat (pga. Cup kampe). Hader når vores nærmeste modstandere har kampe i baghånden. Så aner man intet om ens reelle placering i ligaen

Voldsom kulisse og stemning i Genoa-derbyet mellem Genoa og Sampdoria. God reklame for italiensk fodbold, der ellers har det svært (Juventus Stadium fraregnet) blandt andet pga. halvtomme stadions.
Kane udgået med skade efter 10 min mod Millwall. Samme ankel som holdte ham i 8 kampe tidligere på sæsonen