Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Kasper88

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Kasper88 » søndag, 05. feb, 2017 13:33

De eneste, jeg ser udråbe Markovic som en messias er Emmy og AndreasN.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 05. feb, 2017 15:07

Nej, det er faktisk det deciderede modsatte, vi siger.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 05. feb, 2017 15:46

Kasper88 skrev:De eneste, jeg ser udråbe Markovic som en messias er Emmy og AndreasN.
Say what? Det kan jeg kun tage som et forsøg på en dårlig joke
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 05. feb, 2017 16:24

Det er jer, der bruger sådanne udtryk om ham. Jeg læser ingen andre påstå, at Markovic kan redde os ud af krisen. Kun Emmy og AndreasN, der jagter spøgelser.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 05. feb, 2017 17:24

Jeg tror mere, det er dig, der ser spøgelser.
Liverpool Football Klopp

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 05. feb, 2017 18:41

Ikke ser. I jagter.
Corner taken quickly...

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » søndag, 05. feb, 2017 19:14

Markovic kan vel ikke redde os, men han kunne have gjort vores trup bredere og stærkere. Det samme kunne Sakho.
Derfor virker det også noget hult når Klopp står at siger vi har en smal trup, den falder altså tilbage på ham selv.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 05. feb, 2017 21:00

Repsej skrev:Markovic kan vel ikke redde os, men han kunne have gjort vores trup bredere og stærkere. Det samme kunne Sakho.
Derfor virker det også noget hult når Klopp står at siger vi har en smal trup, den falder altså tilbage på ham selv.
Der er jeg lodret uenig. Markovic kunne ikke forstærke vores U23 og Sakho er på sine gode dage på niveau med Lovren, mens han på sine dårlige dage har et niveau lavere end nogen anden midterforsvarer i truppen.

At påstå de to ville have givet en bredde, der havde gavnet os, er i mine øjne en konklusion som kun kan drages, hvis det er fordi man desperat ønsker ammunition til kritik af Klopp eller FSG. Så foretrækker jeg altså hellere kritikken af, at der ikke blev handlet en spiller til overpris i starten af januar, hvis man absolut vil være kritisk overfor den trup som de har sammensat frem til nu.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. feb, 2017 21:20

De vil i hvert fald ikke være dårligere end det vi har på bænken, for det er da helt til rotterne.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 06. feb, 2017 14:29

texy skrev:
Repsej skrev:Markovic kan vel ikke redde os, men han kunne have gjort vores trup bredere og stærkere. Det samme kunne Sakho.
Der er jeg lodret uenig. Markovic kunne ikke forstærke vores U23 og Sakho er på sine gode dage på niveau med Lovren, mens han på sine dårlige dage har et niveau lavere end nogen anden midterforsvarer i truppen.

At påstå de to ville have givet en bredde, der havde gavnet os, er i mine øjne en konklusion som kun kan drages, hvis det er fordi man desperat ønsker ammunition til kritik af Klopp eller FSG. Så foretrækker jeg altså hellere kritikken af, at der ikke blev handlet en spiller til overpris i starten af januar, hvis man absolut vil være kritisk overfor den trup som de har sammensat frem til nu.
Her er jeg så overraskende nok ikke enig ;)

Jeg siger ikke at Markovic er en Messias. Men Klopp har tydeligvis ikke tillid til de mange unge der uge efter uge sidder og fryser på bænken, til tider tror man de bare er med for at fylde den op.
Markovic har altså en del mere hård på brystet og har prøver en del mere end de unge folk, derfor kan man i min verden sagtens bruge ham som back-up når enten de offensive folk skal have pauser, er skadet eller på anden måde ikke er til rådighed.
Det skriger jo Iøvrigt også til himmelen at Klopp gerne vil spille med fløje/offensive folk på kanterne og vi vel kun har Mane til rådighed, her kunne Markovic være et fint alternativ.

Sakho som vi så ham i efteråret og foråret sidste sæson er i min verden lagt bedre end Lovren, Klavan og især Lukas, selvom det til tider så lidt klodset ud det han foretog sig.
Her synes jeg igen det virker fuldstændigt tåbeligt at Klopp og Sakho ikke har sat sig ned og fået en kop eftermiddags the og fået talt sagerne igennem engang for alle.

Her var to spillere der i den grad kunnet have styrket vores smalle trup, når han nu ikke tør bruge de unge spillere.
Senest rettet af Repsej mandag, 06. feb, 2017 15:30, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » mandag, 06. feb, 2017 15:12

texy skrev:

Det kunne også være fordi, man har set Markovic være bedste mand på banen for Hull mod Man U. Selvsamme Hull, der lige har slået os 2-0. Det kunne også være fordi, man stadig ser et potentiale i en spiller, der ikke fik mange chancer i LFC. Næh nej, det kan åbenbart kun skyldes, at man har et horn i siden på Klopp og FSG. Sikke da noget vrøvl at påstå, man har en agenda og ønsker ammunition til kritik mod Klopp og FSG, fordi man kan se Markovic forstærke vores bænk! Du er langt ude at høre på lige nu. Hvis der i øvrigt er nogen, der alle dage har et "desperat ønske af ammunition til kritik", så er det dig og dit "forhold" til Sakho. Komisk nok.

Enig med dig, repsej. Vi blæser dem ikke op til at kunne redde os, men styrke bredden ville de kunne og bredden er tynd som te.
Corner taken quickly...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 09. feb, 2017 16:33

Blandt andet Safe Standing og FSG på agendaen for aftenens møde hos SoS.

Kloppite

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » fredag, 10. feb, 2017 16:38

Klubben har forbudt the s*n at være til stede på både Anfield og Melwood. Ligeledes har The Total Eclipse of the S*n-kampagnen fået flere butikker til helt at undlade at have aviserne, og taxaer vil nu køre rundt med dont buy the s*n klistermærker. Fed sejr!
Liverpool Football Klopp

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » fredag, 10. feb, 2017 19:37

http://www.lfc-danmark.dk/all-just-a-li ... repeating/

Rigtig, rigtig fedt interview Andreas Brøns Riise fra LFC Danmark har lavet med en Dortmund fan.

Det er lidt foruroligende hvor mange ting der går igen, men jeg tror nu stadig på at Klopp er manden.

Her er bare et par bider fra et fremragende interview, specielt det andet citat kan jeg kun nikke genkendende til. Jeg har hele tiden ment, at vores trup simpelthen ikke er stærk nok til f.eks. at blive mestre. Dog gav vores fantastiske spil og et minde om sidste år med Leicester troen på, at det kunne lade sig gøre. Men vi er meget hurtige til at gøre spillerne fantastiske, selvom de egentlig ikke er det.

“Ret kort inde i Klopps anden sæson i Dortmund spiller de dårligt og nedturen kulminerer med et nederlag på 1-5 til Bayern München. Der går rygter om, at Klopp er en fyringstruet mand. Herefter får han spillerne til at løbe mere, det velkendte gegenpres begynder at skabe resultater, og herefter er pilen kun opadgående. En sjetteplads fra første sæson bliver vekslet til en femteplads, og så kommer de to mesterskaber og en Champions League-finale. Og så kommer vi til anden nedtur: Hans sidste sæson, hvor første halvsæson er en katastrofe, men hvor han i min optik skal have ros for at vende det ved at ændre på nogle små ting”, siger han.

Efter at have tabt ni ud af 14 kampe i første halvdel af sæsonen med masser af boldbesiddelse og kontramål indkasseret (lyder det bekendt?), vandt Dortmund ni ud af de næste 16 kampe og kravlede fra en sidste- op på en syvendeplads i tabellen.

-

“Det lyder banalt, men det er en holdindsats, han går efter. Det hold, han har i Liverpool, er klart under opbygning. Det tog ham helt rigtigt to sæsoner at bygge holdet i Dortmund op. Han skal helt klart have lov til at sætte sit præg endnu mere på holdet. Det er selvfølgelig alt for tidligt at afskrive ham. Liverpool-fans skal nok passe på med at gøre Liverpool-truppen spiller for spiller bedre, end de egentlig er. En god halvsæson gør ikke pludselig James Milner til en verdensklasse moderne, offensiv back”
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 11. feb, 2017 01:10

Skovdal skrev:http://www.lfc-danmark.dk/all-just-a-li ... repeating/

Rigtig, rigtig fedt interview Andreas Brøns Riise fra LFC Danmark har lavet med en Dortmund fan.

Det er lidt foruroligende hvor mange ting der går igen, men jeg tror nu stadig på at Klopp er manden.

Her er bare et par bider fra et fremragende interview, specielt det andet citat kan jeg kun nikke genkendende til. Jeg har hele tiden ment, at vores trup simpelthen ikke er stærk nok til f.eks. at blive mestre. Dog gav vores fantastiske spil og et minde om sidste år med Leicester troen på, at det kunne lade sig gøre. Men vi er meget hurtige til at gøre spillerne fantastiske, selvom de egentlig ikke er det.

“Ret kort inde i Klopps anden sæson i Dortmund spiller de dårligt og nedturen kulminerer med et nederlag på 1-5 til Bayern München. Der går rygter om, at Klopp er en fyringstruet mand. Herefter får han spillerne til at løbe mere, det velkendte gegenpres begynder at skabe resultater, og herefter er pilen kun opadgående. En sjetteplads fra første sæson bliver vekslet til en femteplads, og så kommer de to mesterskaber og en Champions League-finale. Og så kommer vi til anden nedtur: Hans sidste sæson, hvor første halvsæson er en katastrofe, men hvor han i min optik skal have ros for at vende det ved at ændre på nogle små ting”, siger han.

Efter at have tabt ni ud af 14 kampe i første halvdel af sæsonen med masser af boldbesiddelse og kontramål indkasseret (lyder det bekendt?), vandt Dortmund ni ud af de næste 16 kampe og kravlede fra en sidste- op på en syvendeplads i tabellen.

-

“Det lyder banalt, men det er en holdindsats, han går efter. Det hold, han har i Liverpool, er klart under opbygning. Det tog ham helt rigtigt to sæsoner at bygge holdet i Dortmund op. Han skal helt klart have lov til at sætte sit præg endnu mere på holdet. Det er selvfølgelig alt for tidligt at afskrive ham. Liverpool-fans skal nok passe på med at gøre Liverpool-truppen spiller for spiller bedre, end de egentlig er. En god halvsæson gør ikke pludselig James Milner til en verdensklasse moderne, offensiv back”
Rigtig fint interview! Jeg synes dog at dette citat fra interviewet vækker bekymring....

Da han kom ind i Dortmund var Alexander Frei og Mladen Petric de to eneste lyspunkter på holdet. Dem sagde han hurtigt farvel til, og så bragte han sine egne folk ind. Alle hans spillere er nødt til 100 procent at købe konceptet. Ellers holder det ikke. Kan han se potentialet, er han til gengæld utrolig tålmodig med sine spillere”

Kan disse spillere findes til PL ? Med FSG´s transfer politik og med 10 andre klubber der er villige til at spendere ? Udover at de skal købe konceptet, skal de jo også kunne spille fodbold og i England plejer det at betyde at andre begynder at blande sig.
Så vi skal altså håbe på at Klopp og vores Scouts finder en del "Suarez´er", som samtidig vil blive her længe nok til at vi begynder at vinde..... Det ville være et fantastisk scenarie.... Jeg har bare umådelig svært ved at se det ske i PL... Millionærernes legeplads.

Jeg vil ikke sige "Klopp out", jeg synes han er en fed manager, men han har stort set smidt sæsonen væk på 5 uger og det er sgu skuffende. Især når han så intet foretager sig i Januar.... Lad gå for denne sæson så! Men næste sæson skal jo så vise noget helt andet og det kræver enten penge.... mange af dem, eller at han og scoutsne har endevendt høstakken og fundet en pæn sjat knappenåle, hvilket de jo så også har haft pænt med tid til.

Det må tiden vise og står vi i samme situation næste sæson, så vil jeg stille spørgsmål til om Klopps koncept er bæredygtigt i PL

Besvar