Mads T. skrev:5-6 spillere burde være nok, hvis vi beholder den nuværende stamme der er inde over 1-holdet, med blot et enkelt eller to salg. F.eks. ved salg af Mignolet og Sturridge og indkøb af direkte erstatninger. Herudover 3-4 nye spillere til starteren/bredden. Alle nye spillere, skal have niveau til at gå ind på holdet/bænken og forstærke i forhold til det vi har. Derudover ser jeg gerne at vi investere i lille håndfuld talenter, som kan ligge i periferien af truppen og kæmpe med de talenter vi allerede har.
Mine købe ville være:
En ny 1. målmand (salg af Mignolet og Karrius som backup)
Ny top-angriber (salg af sturridge)
Naturlig venstre back (Hector?)
Midterforsvar (Van Dijk) (evt. salg af Lucas)
Stærk defensiv playmaker
Hurtig fløj (Brandt, Williams etc.) gerne en der kan spille på begge fløje
Derudover en række yngre talenter.
Med vores manglende brug af penge i januar-vinduet og ditto i sommers (lille overskud på transfers), så burde det være muligt at hente kvalitet til alle seks pladser. Salg af Sakho, Mignolet, Sturridge, Lucas, Stewart, m.v. vil kunne være med til at financierer indkøbene.
Jeg tror der sker en større udrensning end bare 2 ud.
Vi er enig i at Sturridge skal ud og om det så er Migs eller Karius der smutter ved jeg ikke, men mindst en af dem gør.
Lucas, og Moreno tror jeg heller ikke er der efter sommerferien. Can kunne også være væk, han har kontraktudløb næste år og det ser jo ikke ud til han får forlænget pt.
Sådan i yderkanten af 1. holdet har vi så bla Stewart der nok skal væk.
Det er 6 stk.
De skal så erstattes med 6 stk der er mindst et niveau bedre plus vi skal have hentet mindst 4-5-6 bredde spillere.
Så hvis der skal en udrensning til som der bliver snakket om forventer jeg mindst 10+ nye spillere til den kommende sæson.