Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. feb, 2017 14:46

Ja et eksempel på hvad det kan blive til når man bliver på benene og ikke bare smider sig
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 04. feb, 2017 14:53

Ja, han er for vild. Vifter bare lige Coquelin væk. Chelsea skal virkelig falde fuldstændigt sammen, hvis ikke de skal vinde det mesterskabet.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 04. feb, 2017 18:25

Chelsea smider ikke nu. Men de er også stærke både fysisk og mentalt. De har et fantastisk hold, og de kommer til at dominere mange år frem.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. feb, 2017 16:21

Jesus ligner en kæmpe gevinst for Man C.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 05. feb, 2017 16:26

Ak ja, så røg vi yderst velfortjent ud af top 4. Man kan kunne skamme sig over den deroute vores spillere har valgt at begive sig ud på.

Klopps ven, David Wagner er derimod flyvende i Huddersfield. Måske Klopp kunne lære lidt tips og tricks. Forfærdeligt at se highlights fra kampen i går. Hvor er det pinligt. :roll:

Jesus ligner først og fremmest ny energi til City truppen. Det var det, jeg begræd, vi ikke fik i januarvinduet, og jeg begræder det stadig og køber ikke undskyldningerne med, at ingen var tilgængelig.
Senest rettet af Kasper88 søndag, 05. feb, 2017 16:29, rettet i alt 2 gange.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 05. feb, 2017 16:27

Hr. Drejer skrev:Jesus ligner en kæmpe gevinst for Man C.
Desværre ja. Men så kan vi jo bare nyde at vores trup er så stærk at vores træner ikke mener der var tilgængelige spillere i det netop afsluttede transfervindue der var gode nok til at forstærke truppen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. feb, 2017 16:52

Jeg er ved at gå væk fra forklaringen om at det er Klopp, som mente at ingen var tilgængelige. Jeg tror at Klopp kan se truppens store svagheder, men jeg tror ikke FSG vil betale hvad det koster i januar. Og så har de fabrikerede den åndssvage undskyldning med at ingen af vores targets var tilgængelige. Lots of Bollocks! FSG tænker som en hedge fond!

Men det er underligt at vi ikke købte nogen, for hvis vi ikke kommer i CL, bliver det langt vanskeligere at få vores targets. Vi har sat os selv under et enormt pres i foråret.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 05. feb, 2017 17:33

Hvad skal en Man Utd spiller gøre for at få rødt kort. Tidligere har Rojo to gange forsøgt sig med vanvittige to-fodede tacklinger. Og nu smadrede Mata så ind i anklen på Vardy med knopperne forrest og hævede endda benet til sidst for lige at gøre det hele lidt værre. Det er jo sindssygt!

Jeg tør vædde på, at Mata bliver kampafgørende....
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 05. feb, 2017 17:57

Hr. Drejer skrev:Jeg er ved at gå væk fra forklaringen om at det er Klopp, som mente at ingen var tilgængelige. Jeg tror at Klopp kan se truppens store svagheder, men jeg tror ikke FSG vil betale hvad det koster i januar. Og så har de fabrikerede den åndssvage undskyldning med at ingen af vores targets var tilgængelige. Lots of Bollocks! FSG tænker som en hedge fond!

Men det er underligt at vi ikke købte nogen, for hvis vi ikke kommer i CL, bliver det langt vanskeligere at få vores targets. Vi har sat os selv under et enormt pres i foråret.

FSG nu på fjerde manager og problemstillingen og undskyldningerne er nøjagtigt de samme hver gang.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 11. feb, 2017 14:55

Markovich gør det sgu da ikke helt tosset :)
Vi SMADRER det PIShold !

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » lørdag, 11. feb, 2017 15:21

Nej, synes han spiller en god kamp, han er også uheldig ikke at få vist Gibbs ud synes jeg. Leverer mange små fine ting. Hvis han kan spille sådan her for os, er han ikke helt ubrugelig ;)

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 12. feb, 2017 09:22

texy skrev:Hvad skal en Man Utd spiller gøre for at få rødt kort. Tidligere har Rojo to gange forsøgt sig med vanvittige to-fodede tacklinger. Og nu smadrede Mata så ind i anklen på Vardy med knopperne forrest og hævede endda benet til sidst for lige at gøre det hele lidt værre. Det er jo sindssygt!

Jeg tør vædde på, at Mata bliver kampafgørende....
Så har de fået 7 scoringer, hvor der ifm scoringer burde være dømt offside, hvor Klopp forleden udtalte, at der var scoret 5 mål mod os, hvor der havde været offside ifm scoringen.
Ift scum så er det dér held/uheld aldrig gået op over en sæson og heller ikke, hvis man tager den over hele Prl perioden - tværtimod er vi bagud big time :gunfire:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 12. feb, 2017 17:59

Hmmm, før sæsonen var jeg ganske vist sikker på, at Leicester ville dumpe langt ned i tabellen, men lige så sikker var jeg på, at de nok villle lande omkring midten af rækken, og at de ihf ikke ville komme i nedrykningsfare; dertil - troede jeg - havde de trods alt for meget kvalitet i truppen.

Men det begynder at se ud som om jeg tog fejl. Nu er de ved at tabe til Swansea, og så er de kun et sølle point over stregen ... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 12. feb, 2017 18:07

De der 500 gange pengene igen på at leicester rykker ud ser ikke helt dumt ud nu.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 13. feb, 2017 13:58

Wormie skrev:De der 500 gange pengene igen på at leicester rykker ud ser ikke helt dumt ud nu.
De gav ikke over odds 100, ville nemlig selv have spillet den.

Besvar