Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
GET HIM HOME NOW!
Jeg tager den, så fik jeg også liiiidt positivt på dette forum i januar, og ta´r hva´jeg kan få.Red Man Walking skrev: det giver jeg dig
Sent from my iPhone using Tapatalk
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja mon ikke Mané kommer hjem med en ordentlig røvfuld selvtillid oven på den afbrændert.... Han bliver guf at få tilbage på vores velkørende holdMP skrev:Mané sender Cameroun videre ved at brænde det sidste straffespark xD xD Helt kanon! Tak for det

Jeg vil næsten væde med at han ikke er med imod Chelsea. Tror man er mentalt træt efter sådan en tur. Desværre..mortenbak skrev:Ja mon ikke Mané kommer hjem med en ordentlig røvfuld selvtillid oven på den afbrændert.... Han bliver guf at få tilbage på vores velkørende holdMP skrev:Mané sender Cameroun videre ved at brænde det sidste straffespark xD xD Helt kanon! Tak for det
Arsenal bagud 0-2 mod Watford xD
ShhhhMP skrev:Arsenal bagud 0-2 mod Watford xD

Mvh
Lasse
Lasse
Hvor er Man U dog ikke er særligt godt fodboldhold. Langsomt og forudsigeligt - og så skal Zlatan finde på noget. Hvor mange mia. er det, at det hold har kostet?
Fremragende 90 minutter af Markovic, der med lidt mere held kunne have sendt alle 3 point til Hull med sin listige afslutning på stolpen. Hull har fået en enormt spændende ung manager og jeg tror ikke vi skal tage 3 point for givet i weekenden.
Corner taken quickly...
Må Markovic spille mod os ?Kasper88 skrev:Fremragende 90 minutter af Markovic, der med lidt mere held kunne have sendt alle 3 point til Hull med sin listige afslutning på stolpen. Hull har fået en enormt spændende ung manager og jeg tror ikke vi skal tage 3 point for givet i weekenden.
I så fald kunne det da lige ligne at han scorede

Ærgeligt at den ikke gik i aften.Det var en super listig afslutning.
Nej, bare rolig, Markovic må ikke spille mod os. MEN siden Marco Silva overtog roret i Hull har de vundet 3 kampe, en af dem i pokal, spillet 1 uafgjort og kun tabt til Chel$ea, samt Man Utd og Fulham i pokal-regi.
Corner taken quickly...
Av - det lignede altså et frispark til Arsenal det der. Albue i ansigtet.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Jeg holder faktisk et eller andet sted med Chelsea lige nu og her. Førstepladsen virker ikke mulig at indhente under alle omstændigheder, og så ville et nederlag til Arsenal jo være ganske glimrende hvis vi formår at slå Hull.
Det synes jeg ikke, helt fair duel.Weissert skrev:Av - det lignede altså et frispark til Arsenal det der. Albue i ansigtet.
Men det er godt nok en tam affære. PS, jeg har spillet på rødt kort i kampen
"We're not racist, we only hate the mancs"
Synes han kommer med albuen først, så ser den ikke som en fair duel.Emmy skrev:Det synes jeg ikke, helt fair duel.Weissert skrev:Av - det lignede altså et frispark til Arsenal det der. Albue i ansigtet.
Men det er godt nok en tam affære. PS, jeg har spillet på rødt kort i kampen
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
Hold nu kæft et fedt mål som jeg ser det af Hazard, det er ren fight.
Verden er smask fuld af hyklere....