Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » mandag, 23. jan, 2017 16:09

Hvis I ikke tror Brandt etc. kan fås for penge nu, så skal I nok ikke sætte næsen op efter at se dem komme til klubben for en slik til sommer, for Zorc har udtalt, at Dortmund ikke ønsker at sælge Pulisic og ligeledes lyder de seneste rygter på, at Brandt ønsker at forlænge med Leverkusen og sågar afslå et tilbud fra mægtige Bayern München.

I øvrigt har Pulisic i dag forlænget sin kontrakt med Dortmund frem til 2020, så guess what, nu skal vi ud og byde endnu mere for ham til sommer, hvor vi i øvrigt ikke får ham.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 23. jan, 2017 16:24

Jeg forstår ikke din pointe. Alle i verden ved da godt, at alt kan købes, hvis man er villig til at betale nok penge, men nu er det jo hverken sådan transfervinduet eller forretninger generelt fungerer.

Og tak for din breaking news. Det står næsten ikke nogen steder, at han har forlænget.
Liverpool Football Klopp

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » mandag, 23. jan, 2017 16:33

AndreasN: :gunfire:

Intet under at forum ikke er, hvad det har været. :army6: Jeg smutter igen. Gider ikke provokerende kommentarer fra forummets "gud".
Corner taken quickly...

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » mandag, 23. jan, 2017 17:08

Haha, okay. :lol:
Liverpool Football Klopp

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 23. jan, 2017 19:36

Kasper88 skrev:
AJJ skrev:
Kasper88 skrev:
I første omgang ligger det lige til højrebenet at hente van Dijk.

Og er man i øvrigt villig til at betale det rigtige beløb, så er klubberne også villige til at sælge i januar. Klopp kan påstå at det ikke er tilfældet, men vi ved jo alle godt, at LFC elsker at fedtspille når det kommer til transfers.
Kommer du ikke snart ned fra månen igen ;)
Prove me wrong. Har man penge kan man få, har man ingen må man gå. Vi har utallige gange forsøgt at fedtspille med klubber og fået en lang næse for det. Jeg ser intet nyt under solen der. Men "super konstruktivt" input.
Jeg synes, vi skal købe Dijk, Dahoud og Brandt her i januar. Åh og Reus!

Var det bedre?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. jan, 2017 21:24

Ok, vores targets Brandt og Pullisic er ikke tilgængelig i januar, og det er meget usikkert om de er tilgængelige til sommer. Så er spørgsmålet hvorfor vi tilsyneladende ikke har udpeget nye targets? Eller også har vi, men de er heller ikke tilgængelige i januar.

Men det lyder som den gode gamle historie, vi vil ikke betale det ekstra for at få spilleren med det samme.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 24. jan, 2017 09:18

Hr. Drejer skrev:Ok, vores targets Brandt og Pullisic er ikke tilgængelig i januar, og det er meget usikkert om de er tilgængelige til sommer. Så er spørgsmålet hvorfor vi tilsyneladende ikke har udpeget nye targets? Eller også har vi, men de er heller ikke tilgængelige i januar.

Men det lyder som den gode gamle historie, vi vil ikke betale det ekstra for at få spilleren med det samme.
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvem der er den rigtige spiller eller hvem vi prøver at hente, men jeg støtter 100% op om at vi hellere venter til sommer, hvis det betyder vi får den rigtige.

Ikke flere Carrol! Der kan man da sige at vi smed kassen for at få en spiller med det samme.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. jan, 2017 09:37

ilusio skrev:
Hr. Drejer skrev:Ok, vores targets Brandt og Pullisic er ikke tilgængelig i januar, og det er meget usikkert om de er tilgængelige til sommer. Så er spørgsmålet hvorfor vi tilsyneladende ikke har udpeget nye targets? Eller også har vi, men de er heller ikke tilgængelige i januar.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvem der er den rigtige spiller eller hvem vi prøver at hente, men jeg støtter 100% op om at vi hellere venter til sommer, hvis det betyder vi får den rigtige.

Ikke flere Carrol! Der kan man da sige at vi smed kassen for at få en spiller med det samme.
Historien er en anden. Liverpool har netop i januar hentet flere stjerner.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

ilusio

Indlæg af ilusio » tirsdag, 24. jan, 2017 11:07

Kelly skrev:
ilusio skrev:

Ja Sturridge og Coutinho og Suarez har jo alle været tilgængelige i de vinduer.
Vi fik dem ikke fordi vi betalte overpris.

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. jan, 2017 13:33

ilusio skrev:
Kelly skrev:
ilusio skrev:

Ja Sturridge og Coutinho og Suarez har jo alle været tilgængelige i de vinduer.
Vi fik dem ikke fordi vi betalte overpris.
Der er stjerner. Liverpool kan godt hente nu hvis de vil. De mangler altså noget i forsvaret.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 24. jan, 2017 14:01

Det var lige godt satans. Kan vi transferorakler fra dette danske Liverpoolforum ikke på en eller anden måde få gjort Liverpools cheftræner opmærksom på, at stjernerne altså er tilgængelige for klubben, hvis de blot gider hente dem? Det ville være strålende nyheder for hele familien Liverpool.
Liverpool Football Klopp

ilusio

Indlæg af ilusio » tirsdag, 24. jan, 2017 14:25

Brandt og ham fra Dortmund er ikke tilgængelige. Det er efter forlydende de 2 offensive kræfter vi ønsker at hente.

Blot eksempel.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. jan, 2017 14:42

ilusio skrev:Brandt og ham fra Dortmund er ikke tilgængelige. Det er efter forlydende de 2 offensive kræfter vi ønsker at hente.

Blot eksempel.
Pulisic har vist underskrevet en ny kontrakt. Men er Brandt tilgængelig til sommer? Vil Leverkusen i det hele taget sælge?

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 24. jan, 2017 18:39

Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:Brandt og ham fra Dortmund er ikke tilgængelige. Det er efter forlydende de 2 offensive kræfter vi ønsker at hente.

Blot eksempel.
Pulisic har vist underskrevet en ny kontrakt. Men er Brandt tilgængelig til sommer? Vil Leverkusen i det hele taget sælge?
Et udgangspunkt kunne jo være at se hvilke profiler der kunne være tilgængelige i stedet for at låse sig på spillere der helt sikkert ikke er tilgængelig. Det er spildt af tid hvis ønsket er at forstærke sig til kampen om top fire lige nu.

MP

Indlæg af MP » tirsdag, 24. jan, 2017 19:04

AndreasN skrev:Det var lige godt satans. Kan vi transferorakler fra dette danske Liverpoolforum ikke på en eller anden måde få gjort Liverpools cheftræner opmærksom på, at stjernerne altså er tilgængelige for klubben, hvis de blot gider hente dem? Det ville være strålende nyheder for hele familien Liverpool.
Er egentlig meget enig.
På mange herinde lyder det sgu som om de har spillet for meget FM. Vi kan IKKE hente spillere som Dahoud, Pulisic, Brandt, Tah, Van Dijk osv osv i det her transfer vindue, så hvad er det folk vil have?? At vi henter nogen fra den Græske anden division som ingen aner hvem er? Før de er spillet ind i systemet så har vi spillere som Mané tilbage og ja så kan de agere backup i tilfælde af skader eller bruges i de næste 2 FA cup kampe.
Til sommer skal vi så alligevel ud og forstærke start 11'eren hvilket betyder at nuværende spillere såsom Lovren, Milner, Can, Gini, Origi og Sturridge måske er på bænken og hvad er vores nyindkøbs' position i klubben så??
Så ved jeg godt at vi måske sælger spillere såsom Sturridge, men pointen er at vores bænk nok også bliver stærkere til sommer. Og med mindre det så, imod alle odds, er den nye Lewandowski vi har hentet op af slummen, ja så har det jo været en fuldstændig ligegyldig transfer.
Jeg tror nu nok at klubben har været ude efter potentielle handler her i januar, men når ikke de targets som rent faktisk kan forstærke os er tilgængelige, hvorfor så købe bare for at købe.

Når Mané er tilbage i næste måned kan vi atter stille i stærkeste opstilling! Alle holder sig skadesfrie resten af sæsonen og vi nupper en tredjeplads! Til sommer får vi så styrket start 11'eren samt den bredde på truppen som der efterspørges til at kunne spille europæisk.

Besvar