10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
Coutinho gør lyn comeback, og går ind afgører nytårskampen mod Man City.... med mål og assists til Mané / Sturridge. GO GO, LFC skal i hvertfald ligge pres på Chelsea for der er nok en klub i Spanien, som afventer med et kæmpe beløb på Coutinho til sommer-transfer.
(FC Barcelona har jo geni til sydamerikaner!)

You'r Never Walk Alone. ///
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Øøøøhhh hvorfor skal vi lægge pres på Chelsea fordi Barcelona muligvis vil byde på Cou til sommer?DAGGER! skrev:Coutinho gør lyn comeback, og går ind afgører nytårskampen mod Man City.... med mål og assists til Mané / Sturridge. GO GO, LFC skal i hvertfald ligge pres på Chelsea for der er nok en klub i Spanien, som afventer med et kæmpe beløb på Coutinho til sommer-transfer.(FC Barcelona har jo geni til sydamerikaner!)

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Johnny Football skrev:Øøøøhhh hvorfor skal vi lægge pres på Chelsea fordi Barcelona muligvis vil byde på Cou til sommer?DAGGER! skrev:Coutinho gør lyn comeback, og går ind afgører nytårskampen mod Man City.... med mål og assists til Mané / Sturridge. GO GO, LFC skal i hvertfald ligge pres på Chelsea for der er nok en klub i Spanien, som afventer med et kæmpe beløb på Coutinho til sommer-transfer.(FC Barcelona har jo geni til sydamerikaner!)
Mon ikke han mener vi vil få svært ved, at spille med om mesterskabet uden Coutinho i næste sæson.
Hvis Barcelona byder på ham, så er han sku nok væk.
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke tilbyder Cou en forbedret kontrakt.
Så vidt jeg ved, er han stadig på en fornærmende ringe en af slagsen, når man ser på hans betydning for holdet. Vores bedste spiller, og det sidste jeg har set er at han tjener omkring £65.000. Hvor flere af de andre ligger et godt stykke over 100,000.
Stik ham for pokker en 5-årig forlængelse med en passende hyre. Hvis Barca absolut skal købe ham, kan vi lige så godt stille os selv så fordelagtigt som muligt ift. forhandling om overgangssum.
Så vidt jeg ved, er han stadig på en fornærmende ringe en af slagsen, når man ser på hans betydning for holdet. Vores bedste spiller, og det sidste jeg har set er at han tjener omkring £65.000. Hvor flere af de andre ligger et godt stykke over 100,000.
Stik ham for pokker en 5-årig forlængelse med en passende hyre. Hvis Barca absolut skal købe ham, kan vi lige så godt stille os selv så fordelagtigt som muligt ift. forhandling om overgangssum.
Enig i, at han fortjener en lønforhøjelse, så han lander blandt de bedst betalte spillere i klubben. Jeg synes dog, at lønmodellen har været god startende med en forholdsvis beskeden løn og hver gang, vi har forlænget aftalen med ham, er lønnen steget pænt, men han har samtidig lagt på sit spil løbende også, og hans betydning for holdet er øget med tiden.RedRedRed skrev:Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke tilbyder Cou en forbedret kontrakt.
Jeg tilskriver Klopp æren for, at han nu ligger super flot niveaumæssigt, hvor han afleverer på de rigtige tidspunkter, og hvor han skyder fra den rette distance på det rigtige tidspunkt. Han arbejder bedre defensivt, og når han er med, er han dirigenten.
Derfor har han gjort sig fortjent til den store lønstigning næste gang, der skal forhandles forlængelse af aftalen, og der nok ikke længe.
Nu har vi jo fået ansat en sportsdirektør. Mon ikke han har fuldstændig styr over, at dette er hans 1. prioritet ift den nuværende spillertrup lige så snart han begynder (var det ikke ved årsskiftet). Ellers er der da noget galt.Niels K skrev:Enig i, at han fortjener en lønforhøjelse, så han lander blandt de bedst betalte spillere i klubben. Jeg synes dog, at lønmodellen har været god startende med en forholdsvis beskeden løn og hver gang, vi har forlænget aftalen med ham, er lønnen steget pænt, men han har samtidig lagt på sit spil løbende også, og hans betydning for holdet er øget med tiden.RedRedRed skrev:Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke tilbyder Cou en forbedret kontrakt.
Jeg tilskriver Klopp æren for, at han nu ligger super flot niveaumæssigt, hvor han afleverer på de rigtige tidspunkter, og hvor han skyder fra den rette distance på det rigtige tidspunkt. Han arbejder bedre defensivt, og når han er med, er han dirigenten.
Derfor har han gjort sig fortjent til den store lønstigning næste gang, der skal forhandles forlængelse af aftalen, og der nok ikke længe.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det var med øjeblikkelig effekt, at Michael Edwards overtog ansvar for køb/salg og forlængelser vedr. spillere og kontrakter fra Ian Ayre. (I hvertfald iflg. Echo, og du vil se det citeret i artikel om netop Sportsdirektør set up'et i næste nr. af YNWA)Jesper skrev:Nu har vi jo fået ansat en sportsdirektør. Mon ikke han har fuldstændig styr over, at dette er hans 1. prioritet ift den nuværende spillertrup lige så snart han begynder (var det ikke ved årsskiftet). Ellers er der da noget galt.Niels K skrev:Enig i, at han fortjener en lønforhøjelse, så han lander blandt de bedst betalte spillere i klubben. Jeg synes dog, at lønmodellen har været god startende med en forholdsvis beskeden løn og hver gang, vi har forlænget aftalen med ham, er lønnen steget pænt, men han har samtidig lagt på sit spil løbende også, og hans betydning for holdet er øget med tiden.RedRedRed skrev:Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke tilbyder Cou en forbedret kontrakt.
Vi SMADRER det PIShold !
Det ser ud til Coutinho forlænger med LFC, og får flere penge i lommen. Hvis han gør det, får jeg sgu troen på loyalitet og klubfølelse tilbage. Hvis nogen skal blive, er det definitivt ham !!
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
Weissert skrev:Det ser ud til Coutinho forlænger med LFC, og får flere penge i lommen. Hvis han gør det, får jeg sgu troen på loyalitet og klubfølelse tilbage. Hvis nogen skal blive, er det definitivt ham !!
Suarez forlængede også i vinteren før han forlod os. Så jeg føler mig stadig ikke sikker, selvom han forlænger. Hvis vi ikke kommer i top 4, så tro jeg sandsynligheden for han forlader os er stor.
Intet er naturligvis nogensinde sikkert, men...
1: Coutinho har ikke på noget tidspunkt udtrykt ønske om at komme videre, som eksempelvis Suarez gjorde.
2: Der er efter sigende ingen frikøbsklausul i hans nye kontrakt (selvom vi åbenbart solgte Suarez billigere end hans klausul).
Jeg har en tro på, at Coutinho forlænger, fordi han mener, at klubben generelt har behandlet ham godt, fordi han har det godt i Liverpool, og fordi han har en tro på, at han kan vinde titler hos os.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ho-9685431
1: Coutinho har ikke på noget tidspunkt udtrykt ønske om at komme videre, som eksempelvis Suarez gjorde.
2: Der er efter sigende ingen frikøbsklausul i hans nye kontrakt (selvom vi åbenbart solgte Suarez billigere end hans klausul).
Jeg har en tro på, at Coutinho forlænger, fordi han mener, at klubben generelt har behandlet ham godt, fordi han har det godt i Liverpool, og fordi han har en tro på, at han kan vinde titler hos os.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ho-9685431
Kloppite
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
I signed this new contract to stay here for a few more years because it’s a great honour for me. It gives me great happiness because I was welcomed here with open arms by everyone at the club and the supporters right from my first day. I am very thankful to this football club for everything.
Jeg har lige oversat det til dansk:
Det er fint nok at være her, men jeg vil også gerne vinde noget. Jeg har skrevet under på en forlængelse, så Liverpool får endnu flere penge for mig, når Barcelona henter mig.
Jeg har lige oversat det til dansk:
Det er fint nok at være her, men jeg vil også gerne vinde noget. Jeg har skrevet under på en forlængelse, så Liverpool får endnu flere penge for mig, når Barcelona henter mig.
Dejlig nyhed. Ift. at beholde Cou i klubben er det økonomisk aspekt en nødvendig - men desværre ikke tilstrækkelig betingelse.
Såfremt klubben ikke forbedrer sig sportsligt (dvs. med i mesterskabs-kamp, CL, cup-pokaler), så vil vi ikke kunne holde på ham.
Cou kommer også nu ind i de bedste år af sin karriere, hvor han med sit talent SKAL spille med på absolut topniveau.
Såfremt klubben ikke forbedrer sig sportsligt (dvs. med i mesterskabs-kamp, CL, cup-pokaler), så vil vi ikke kunne holde på ham.
Cou kommer også nu ind i de bedste år af sin karriere, hvor han med sit talent SKAL spille med på absolut topniveau.
Jeg synes nu der er to gode perspektiver ved det her: for det første holder vi på en spiller i sin bedste alder, i stedet for at de søger væk. For det andet viser det en tro på det sportslige projekt. Skulle det alligevel glippe, så er det jo gigantisk vigtigt at der ikke er en frikøbsklausul.
Det er vores suverænt største aktiv der forlænger, så kan ikke andet end at være glad.
PS. Barcelona har ikke råd pt til at købe ham, så den oversættelse holder ikke.
Det er vores suverænt største aktiv der forlænger, så kan ikke andet end at være glad.
PS. Barcelona har ikke råd pt til at købe ham, så den oversættelse holder ikke.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!