Ser ikke meget Wolf, men er han ikke gået totalt i stå? Ville meget gerne have haft ham inden han skiftede, men ved snart ikke...Klopp kan da nok få ham igang, og så ville han jo sagtens kunne kæmpe med om pladserne. Kort sagt hvis prisen ikke er steget siden de købte ham, ville han da være fin at få ind. Specielt hvis Sturr smutter.LFC96 skrev:Hent Draxler... Wolfsburg sejler i bunden og han kan sikkert hentes for 25-30 mio pund, god alsidig spiller som kan spille alle pladser oppe foran, og tror at han vil passe godt ind! Og en klasse forsvarer! Render der ikke nogle Matip Scoops rundt i tyskland, italien, spanien?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Verden er smask fuld af hyklere....
2026 sider senere må vi bare konkludere det var en god beslutning, sådan at oprette en "ind" tråd DrejerHr. Drejer skrev:Der er en tråd som hedder 'Hvem skal ud?', men det er lige så interessant at diskutere 'Hvem skal ind?'
Jeg synes at vi skal styrke vores backpositioner samt vores vings og angreb.
Mine ønsker:
Rafinha: En brasiliansk back, som er god i det defensivesamt har gode offensive kvaliteter. Hans et-to-spil er fremragende. Derudover har spillet et par sæsoner i Bundesligaen og C.L. og er dermed vant til europæisk fodbold.
Micah Richards: Ja, jeg ved man city ikke ville sælge, men måske kan vi lave en byttehandel med Crouch. Han er ung, rutineret, stærk og hurtig. De gange jeg har set ham, har han været god med bolden.
McGeady: Fremragende dribler og vant til fysisk hårdt spil fra SPL. Han er dygtig til at sætte sig selv i scene, men kan også give den oplæggerens rolle. Har også spillet C.L.
fodbold.
Silva: Driblestærk og er vant til at spille i teknisk stærk liga. Spiller overfor gode modstandere. Men mangler lidt fysik til at begå sig i P.L. Men det skal nok komme. Talentet er ikke til at tage fejl af ( et billigere alternativ til Silva er Capel fra Sevilla).
Goran Pandev: Hvis vi beholder vores nye system i næste sæson, kunne en 10'er være ganske interessant, med Gerrard lidt længere tilbage på banen. Her passer Pandev ind. Han er god mellem midtbane og angreb, har et godt skud og er god i og omkring feltet (et alternativ kan være Nasri fra Marseille)
Fabiano: Hvorfor ikk'? En smule dyr, men han er en type som kan give fantasi og kreativitet i vores angreb. Det kunne være interessant, at se ham sammen med Torres (et alternativ, hmm kan ikke komme på nogen)
...og vi taler selvfølgelig ikke om pris

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg takker ærbødigst, Thommo.
Tænk hvis Mugge betalte mig 1 krone pr. indlæg i denne tråd, så vil jeg ikke gå og surmule over alle de penge jeg bruger på julegaver
Tænk hvis Mugge betalte mig 1 krone pr. indlæg i denne tråd, så vil jeg ikke gå og surmule over alle de penge jeg bruger på julegaver

@ Hr. Drejer:
Men det ville Mugge nok til gengæld, medmindre du har ham på din gaveliste...
Corner taken quickly...
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Har vi ikke allesammen det...?Kasper88 skrev:@ Hr. Drejer:

Vi SMADRER det PIShold !
Der er ikke mange jernmænd på vores hold, der spiller hver gang bortset fra Clyne, Milner og Firmino, og med de sidste kampes bænk, så må det give mening at hente folk i januar:
Baseret på den seneste tids rygtestrøm, så kunne det være nogle af disse spillere:
Midterforsvar: Van Dijk, Rüdiger og Jonathan Tah
Venstre back: Sead Kovasinac
Def. midt: Kondogbia
Central: Dahoud
Offensive spillere: Ante Coric, Pulisic, Julian Brandt
Angriber: Dembele, Chicharito
Baseret på den seneste tids rygtestrøm, så kunne det være nogle af disse spillere:
Jeg vil nu mene, at Lovren, Hendo og Can også kan smides under kategorien jernmænd. Der er ingen af de tre, der trækker sig.Niels K skrev:Der er ikke mange jernmænd på vores hold, der spiller hver gang bortset fra Clyne, Milner og Firmino, og med de sidste kampes bænk, så må det give mening at hente folk i januar:
I øvrigt betragter jeg slet ikke Dahoud, som du nævner, som en jernmand. Han er en vanvittigt dygtig spiller, men er i mine øjne på grund af hans evne til at læse spillet og hans teknik.
Kondogbia imponerede mig vildt i Monaco. Synes ikke, at han har holdt helt samme niveau siden skiftet til Inter. Jeg må dog samtidig indrømme, at det ikke er så mange kampe på en sæson jeg ser med hverken Monaco eller inter, så mit vurderingsgrundlag er en kende tyndt.
Generelt tror jeg dog ikke, at vi skal forvente så mange indkøb. Klopp har heldigvis et godt øje til mange af vores egne unge spillere.
Kloppite
Jeg har helt sikkert ikke...Cynwal skrev:Har vi ikke allesammen det...?Kasper88 skrev:@ Hr. Drejer:
"We're not racist, we only hate the mancs"
han er gået i stå, jeg håber ikke de henter ham.Thommo skrev:Ser ikke meget Wolf, men er han ikke gået totalt i stå? Ville meget gerne have haft ham inden han skiftede, men ved snart ikke...Klopp kan da nok få ham igang, og så ville han jo sagtens kunne kæmpe med om pladserne. Kort sagt hvis prisen ikke er steget siden de købte ham, ville han da være fin at få ind. Specielt hvis Sturr smutter.LFC96 skrev:Hent Draxler... Wolfsburg sejler i bunden og han kan sikkert hentes for 25-30 mio pund, god alsidig spiller som kan spille alle pladser oppe foran, og tror at han vil passe godt ind! Og en klasse forsvarer! Render der ikke nogle Matip Scoops rundt i tyskland, italien, spanien?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
De tre fremhævede tror jeg mest på at Liverpool gerne vil hente.texy skrev:Jeg vil nu mene, at Lovren, Hendo og Can også kan smides under kategorien jernmænd. Der er ingen af de tre, der trækker sig.Niels K skrev:Der er ikke mange jernmænd på vores hold, der spiller hver gang bortset fra Clyne, Milner og Firmino, og med de sidste kampes bænk, så må det give mening at hente folk i januar:
I øvrigt betragter jeg slet ikke Dahoud, som du nævner, som en jernmand. Han er en vanvittigt dygtig spiller, men er i mine øjne på grund af hans evne til at læse spillet og hans teknik.
Kondogbia imponerede mig vildt i Monaco. Synes ikke, at han har holdt helt samme niveau siden skiftet til Inter. Jeg må dog samtidig indrømme, at det ikke er så mange kampe på en sæson jeg ser med hverken Monaco eller inter, så mit vurderingsgrundlag er en kende tyndt.
Generelt tror jeg dog ikke, at vi skal forvente så mange indkøb. Klopp har heldigvis et godt øje til mange af vores egne unge spillere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Nej, vi skal naturligvis ikke gå efter dem alle, men på de forskellige positioner, synes jeg godt, at vi kunne gå efter at få mere bredde/kvalitet på pladserne. Jeg gik også ud fra, at vi havde en bred nok trup til at kunne spille denne sæson uden europæisk, men vi ser altså tynde ud i bredden.texy skrev:Jeg vil nu mene, at Lovren, Hendo og Can også kan smides under kategorien jernmænd. Der er ingen af de tre, der trækker sig.Niels K skrev:Der er ikke mange jernmænd på vores hold, der spiller hver gang bortset fra Clyne, Milner og Firmino, og med de sidste kampes bænk, så må det give mening at hente folk i januar:
Med jernmænd mente jeg spillere, der ikke går i stykker i løbet af sæsonen, og der var der altså problemer med Hendo sidste sæson, og Lovren har også været ude nogle gange.
I midterforsvaret ser Lovren god ud, når han har en kvalitetspiller og styrmand ved sin side, hvilket Matip er. Gomez har jeg store forventninger til, men Lucas og Klavan er nok ikke svaret på en kvalitetspiller til Lovren, hvis Matip må stå over. Her kunne vi godt hente en stærk spiller.
Venstre back er nok mere et issue til sommer, hvor Moreno skal endeligt vurderes, og hvor vi må se, om Milner stadig kan affinde sig med pladsen, og om det er den optimale løsning.
På den defensive midt har vi vel kun Hendo, da jeg ikke rater Lucas højt spillemæssigt mere, og den plads er spillets omdrejningspunkt eksemplificeret ved Hendo's rekord mange boldberøringer. Kondogbia kunne under Klopp's vinger udvikle sig til en fantastisk spiller og bringe ikke mindst fysik ind på holdet.
Dahoud er tiltænkt en rolle som Can og Wijnaldum - måske Lallana, og der ser ud til at være potentiale i knægten:
http://www.thisisanfield.com/2016/04/ma ... wish-list/
Grujic ser ikke ud til at være klar - endnu - for en plads omkring de startende 11, men Dahoud ligner en spiller, man bør købe, hvis man får chancen, og det er vel en opgradering ift Ejaria, Brannagan mv. ? Her kan vi dog sikkert godt vente til sommer med en ekstra mand ind, og det vil give ekstra kampe til de unge, som så skal bevise deres værd.
På de offensive pladser ser det ud som om, at vi kan bruge 1-2 spillere vds. en ekstra angriber, da Ings er ude, og Sturridge kan man ikke kalkulere med. Mané er ude en lang periode, og vi vil være super sårbare med skader til Coutinho, Firmino og/eller Lallana.
Det vil være super ærgerligt ikke at kunne være med i topstriden fordi, vi glemte at forstærke os i januarvinduet/fordi talenterne ikke slog til.
Jeg føler mig også overbevist om, at vi nok skal få en CL placering minimum, så er der en drømmespiller tilgængelig i januar, så er det bare med at være på forkant.
@ Niels K
Ok, jeg troede, at du med jernmænd mente spillere der fylder noget fysisk, vinder deres dueller og arbejder røven ud af bukserne.
Synes, dit indlæg giver god mening nu.
Der er ingen tvivl om, hvad jeg håber allermest på her i januar. Det er Van Dijk. Kunne Dahoud så også snige sig ind, ville det være et godt supplement til truppen. Men jeg håber ikke, at vi henter alt for mange spillere helt generelt. For vi har virkelig gode unge spillere i Gomez, Alexander-Arnold, Brannagan, Ojo, Wilson, Ejaria og Woodburn. I mine øjne er flere af dem så gode, at vi rent faktisk HAR bredde nok i truppen.
Apropos jernmænd, så er den meget usympatiske Pepe transferfri til sommer, hvis klubben skulle ønske sig en erfaren spiller billigt. Men han står ikke højt på min liste...
Ok, jeg troede, at du med jernmænd mente spillere der fylder noget fysisk, vinder deres dueller og arbejder røven ud af bukserne.
Synes, dit indlæg giver god mening nu.
Der er ingen tvivl om, hvad jeg håber allermest på her i januar. Det er Van Dijk. Kunne Dahoud så også snige sig ind, ville det være et godt supplement til truppen. Men jeg håber ikke, at vi henter alt for mange spillere helt generelt. For vi har virkelig gode unge spillere i Gomez, Alexander-Arnold, Brannagan, Ojo, Wilson, Ejaria og Woodburn. I mine øjne er flere af dem så gode, at vi rent faktisk HAR bredde nok i truppen.
Apropos jernmænd, så er den meget usympatiske Pepe transferfri til sommer, hvis klubben skulle ønske sig en erfaren spiller billigt. Men han står ikke højt på min liste...
Kloppite
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Jeg har da ellers en julegave til digEmmy skrev:Jeg har helt sikkert ikke...Cynwal skrev:Har vi ikke allesammen det...?Kasper88 skrev:@ Hr. Drejer:

Jeg lagde mærke til at Carrasco igen, igår sad på bænken.
Ham kunne jeg godt se, som en spændende spiller, der kan presse på ift. vores start 11.
Men kan han erhverves.
Ham kunne jeg godt se, som en spændende spiller, der kan presse på ift. vores start 11.
Men kan han erhverves.