Vi kender dig jo, Jeppe, så vi lever med detJeppe skrev:Det var egentlig også min pointe, men kan godt være det blev lidt uelegant.sjampen skrev:Måske er der også en anden kamp der liiiiiige skal spilles, før vi begynder at snakke om finalen...Jeppe skrev:Og lad lige dem slå Hull først...
Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tager for en kort stund nej-hatten på: Føj for et klamt scenarie hvis vi skulle tabe til dem på Wembley. Vi vil kunne høre dem grine og wanke hele vejen hjemmortenbak skrev:Episk finale mod Scum så.Emmy skrev:Southampton, første kamp på udebane
Klopp vs Mourinho.
Den moderne træner mod den efterhånden umoderne træner.
Mums for et lækkert scenarie, når vi knækker dem på Wembley, samtidig med at de roder rundt i midten af tabellen....
Nå ja... lad os nu lige slå Soton først![]()
YNWA
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
AllanShore
Lyder som nogle ubehagelige togture du har været udsat for. Og sikke nogle maskiner - der er jo langt fra London til Manchester.Johnny Football skrev:Tager for en kort stund nej-hatten på: Føj for et klamt scenarie hvis vi skulle tabe til dem på Wembley. Vi vil kunne høre dem grine og wanke hele vejen hjemmortenbak skrev:Episk finale mod Scum så.Emmy skrev:Southampton, første kamp på udebane
Klopp vs Mourinho.
Den moderne træner mod den efterhånden umoderne træner.
Mums for et lækkert scenarie, når vi knækker dem på Wembley, samtidig med at de roder rundt i midten af tabellen....
Nå ja... lad os nu lige slå Soton først![]()
YNWA![]()
. Så jeg foretrækker egentlig at Hull nakker dem i semifinalen. Men det kommer nok ikke til at ske, dertil er Hull for ringe, især over to kampe.
Fan af Manchester United
Efter at Top 4 holdene nu har slået et lille hul til 5. pladsen, tegner der sig en spændende runde 14:
14. Runde:
Dato Tid Kampe
03.12.2016 13:30 Manchester City – Chelsea
03.12.2016 16:00 West Bromwich – Watford
03.12.2016 16:00 Crystal Palace – Southampton
03.12.2016 16:00 Stoke – Burnley
03.12.2016 16:00 Sunderland – Leicester
03.12.2016 16:00 Tottenham – Swansea
03.12.2016 18:30 West Ham – Arsenal
04.12.2016 14:30 Bournemouth – Liverpool
04.12.2016 17:00 Everton – Manchester United
05.12.2016 21:00 Middlesbrough – Hull
Nu skal man jo passe på med ikke at være for optimistisk, da boomerang'en slår ekstra hårdt, når tingene ikke ender ud som forudset, men en uafgjort til vores nærmeste rivaler er ønskværdigt og realistisk.
Jeg tror på, at Spurs får sine 3 point mod Swansea.
Til gengæld kan Arsenal meget vel sætte point til mod West Ham, og jeg forudsiger en uafgjort eller en hjemmesejr.
Et 1 tal eller et X håber og tror jeg også på i kampen mellem de bitre og de unævnelige
For vores eget vedkommende er jeg 10-20-70 optimist så - 3 point og hit med 1. pladsen, tak
14. Runde:
Dato Tid Kampe
03.12.2016 13:30 Manchester City – Chelsea
03.12.2016 16:00 West Bromwich – Watford
03.12.2016 16:00 Crystal Palace – Southampton
03.12.2016 16:00 Stoke – Burnley
03.12.2016 16:00 Sunderland – Leicester
03.12.2016 16:00 Tottenham – Swansea
03.12.2016 18:30 West Ham – Arsenal
04.12.2016 14:30 Bournemouth – Liverpool
04.12.2016 17:00 Everton – Manchester United
05.12.2016 21:00 Middlesbrough – Hull
Nu skal man jo passe på med ikke at være for optimistisk, da boomerang'en slår ekstra hårdt, når tingene ikke ender ud som forudset, men en uafgjort til vores nærmeste rivaler er ønskværdigt og realistisk.
Jeg tror på, at Spurs får sine 3 point mod Swansea.
Til gengæld kan Arsenal meget vel sætte point til mod West Ham, og jeg forudsiger en uafgjort eller en hjemmesejr.
Et 1 tal eller et X håber og tror jeg også på i kampen mellem de bitre og de unævnelige
For vores eget vedkommende er jeg 10-20-70 optimist så - 3 point og hit med 1. pladsen, tak
- Cynwal
Fløjt nu den ulige kamp af, dommer, så hvert hold får ét point 
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Ja-Ja.....skal kampen ha' en vinder, må det da helst være Scum City
Vi SMADRER det PIShold !
-
Red Man Walking
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 40
Enig!Cynwal skrev:Ja-Ja.....skal kampen ha' en vinder, må det da helst være Scum City
Hvis der var frit valg på alle hylder, ville jeg nok som stillingen er i toppen helst have en uafgjort (den famøse 4-pointsregel). Omvendt frygter jeg på den lange bane Chelsea væsentligt mere pga. deres manglende europæiske deltagelse. City skal nok smide point her og der når vi når længere frem i sæsonen og de ekstra kampe begynder at kunne mærkes

Sent from my iPad using Tapatalk
- Cynwal
...og straks efter udligner Porcus-Porcus så.Red Man Walking skrev:Enig!Cynwal skrev:Ja-Ja.....skal kampen ha' en vinder, må det da helst være Scum City
Hvis der var frit valg på alle hylder, ville jeg nok som stillingen er i toppen helst have en uafgjort (den famøse 4-pointsregel). Omvendt frygter jeg på den lange bane Chelsea væsentligt mere pga. deres manglende europæiske deltagelse. City skal nok smide point her og der når vi når længere frem i sæsonen og de ekstra kampe begynder at kunne mærkes
......Øhhh, den der fire-point regel skal jeg lige have forklaret i langsom gengivelse
Vi SMADRER det PIShold !
Fantastisk fodboldkamp! Utroligt gode aktioner. Og drama i rigelige mængder. Og så må den godt slutte uafgjort!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ved uafgjort "taber" begge hold 2 point hvilket vil sige der bliver tabt 4 point samlet hvor der ved en sejr kun bliver tabt 3 point samlet.
Skide ufortjent at Chelsea scorede men nu skal det bare holde !
Skide ufortjent at Chelsea scorede men nu skal det bare holde !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Red Man Walking
Dagens Kampe
To konkurrenter til titlen taber hver 2 point: 2 + 2 = 4 pointCynwal skrev:...og straks efter udligner Porcus-Porcus så.Red Man Walking skrev:Enig!Cynwal skrev:Ja-Ja.....skal kampen ha' en vinder, må det da helst være Scum City
......Øhhh, den der fire-point regel skal jeg lige have forklaret i langsom gengivelse
De Bruynes (og for den sags skyld Agueros) skarphed idag har iøvrigt heller ikke gjort mig mere bange for City end jeg var før kampen

Åh gud City må tage sig til hovedet hvis de taber den kamp det er da helt absurd at Chelsea er foran
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Red Man Walking
Ja, ondt gjorde det ihvertfald da mine mundvige ramte gulvetlasse.j skrev:Utroligt
-
Red Man Walking
Hvis man skal tage den positive vinkel (og det vil jeg helst) understreger det om noget hvilken præstation vi leverede på BroenRed Man Walking skrev:Ja, ondt gjorde det ihvertfald da mine mundvige ramte gulvetlasse.j skrev:Utroligt