Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Johnny Football skrev:Niels K skrev:Mon ikke det bliver disse spillere, der vil stå på vores salgsliste til januar og/eller næste sommer:
Lucas
Sakho
Moreno
Markovic
Flanagan
Wisdom
Ilori
Bogdan
Der skulle da gerne være for min. 50 mio. £ i salg dér.
Meget enig, omend måske lidt i tvivl ift Lucas og Sakho. Men jeg kan lide din liste, fordi det er spillere, der - måske med undtagelse af Markovic - har været længe nok i klubben til at vise, hvad de er værd. Har de ikke i tilstrækkelig grad overbevist om deres kvaliteter nu, kommer det næppe til at ske, og så kan man lige så godt skibe dem af. Mere bekymrende havde det været, hvis listen havde været fuld af nyindkøb fra i vinters/sommers, fordi det ville vidne om en transferstrategi, der ikke virkede.
Flanagan vil jeg dog være ked af at skille mig af med af rent sentimentale grunde, men hvis Klopp vurderer at han ikke er god nok, so be it ...
Der er også en del spillere på listen, som jeg af sentimentale grunde ikke havde det så godt med at tilføje, men som du siger, Klopp har set dem tilstrækkeligt, og jeg tror, at han vender tommelfingeren nedad i de næste vinduer for disse spillere.
Der er forhåbentlig nogle unge spillere, der kan udfylde de yderlige mandater i truppen, som disse spillere efterlader, og når vi forhåbentlig skal spille i CL næste sæson, så skal vi jo have måske op mod en lille håndfuld af kvalitetsspillere, som Klopp håndplukker.
-
Niels K
Niels K skrev:Johnny Football skrev:Niels K skrev:Mon ikke det bliver disse spillere, der vil stå på vores salgsliste til januar og/eller næste sommer:
Lucas
Sakho
Moreno
Markovic
Flanagan
Wisdom
Ilori
Bogdan
Der skulle da gerne være for min. 50 mio. £ i salg dér.
Meget enig, omend måske lidt i tvivl ift Lucas og Sakho. Men jeg kan lide din liste, fordi det er spillere, der - måske med undtagelse af Markovic - har været længe nok i klubben til at vise, hvad de er værd. Har de ikke i tilstrækkelig grad overbevist om deres kvaliteter nu, kommer det næppe til at ske, og så kan man lige så godt skibe dem af. Mere bekymrende havde det været, hvis listen havde været fuld af nyindkøb fra i vinters/sommers, fordi det ville vidne om en transferstrategi, der ikke virkede.
Flanagan vil jeg dog være ked af at skille mig af med af rent sentimentale grunde, men hvis Klopp vurderer at han ikke er god nok, so be it ...
Der er også en del spillere på listen, som jeg af sentimentale grunde ikke havde det så godt med at tilføje, men som du siger, Klopp har set dem tilstrækkeligt, og jeg tror, at han vender tommelfingeren nedad i de næste vinduer for disse spillere.
Der er forhåbentlig nogle unge spillere, der kan udfylde de yderlige mandater i truppen, som disse spillere efterlader, og når vi forhåbentlig skal spille i CL næste sæson, så skal vi jo have måske op mod en lille håndfuld af kvalitetsspillere, som Klopp håndplukker.
Spm er, om Sturridge også bliver tilføjet denne liste ?
http://www.liverpool.no/innsikt/fem-tin ... ed-kampen/
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » søndag, 23. okt, 2016 00:22
Det virker åbenlyst at Sakho og Moreno smutter i januar. Lucas er lidt mere up in the air, synes jeg. Hvis han er godt tilfreds med at være backup ser jeg ingen grund til at smide ham ud.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Synes ikke det er åbenlyst Moreno smutter, 3 mand til 2 backs lyder mildest talt som en for lidt, Gomez er vel først i fuldt vigør om 3-5 måneder, ovenpå den skade.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
ThunderZtorm skrev:Det virker åbenlyst at Sakho og Moreno smutter i januar. Lucas er lidt mere up in the air, synes jeg. Hvis han er godt tilfreds med at være backup ser jeg ingen grund til at smide ham ud.
Hvis vi finder en ny defensiv midtbane i januar, Dahoud måske, så er jeg sikker på, at Lucas får lov til at smutte.
-
Niels K
Jeg tilføjer lige Migs:
Mon ikke det bliver disse spillere, der vil stå på vores salgsliste til januar og/eller næste sommer:
Mignolet
Bogdan
Sakho
Moreno
Flanagan
Wisdom
Ilori
Lucas
Markovic
Der skulle da gerne være for min. 60 mio. £ i salg dér.
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Niels K skrev:Jeg tilføjer lige Migs:
Mon ikke det bliver disse spillere, der vil stå på vores salgsliste til januar og/eller næste sommer:
Mignolet
Bogdan
Sakho
Moreno
Flanagan
Wisdom
Ilori
Lucas
Markovic
Jeg håber lidt vi kan beholde Mignolet, så der er konkurrence om pladsen, evt. med Ward jo tage pladsen og kæmpe med Karius.
Ellers så er jeg enig i resten af spillerne nok, ikke er gode nok.
Lucas er dog lidt et ømt punkt, jeg så gerne han blev i klubben, som en af dem der har været her lang tid og kulturbærer.
-
Niels K
Xenne skrev:Niels K skrev:Jeg tilføjer lige Migs:
Mignolet
Bogdan
Sakho
Moreno
Flanagan
Wisdom
Ilori
Lucas
Markovic
Jeg håber lidt vi kan beholde Mignolet, så der er konkurrence om pladsen, evt. med Ward jo tage pladsen og kæmpe med Karius.
Ellers så er jeg enig i resten af spillerne nok, ikke er gode nok.
Lucas er dog lidt et ømt punkt, jeg så gerne han blev i klubben, som en af dem der har været her lang tid og kulturbærer.
Jeg tog Migs med efter hans udtalelser for et par dage siden om, at han ikke havde tænkt sig at affinde sig med en bænkeplads. Derfor satte jeg ham på salgslisten, da det nok bliver udfaldet også hans alder taget i betragtning. Det er hans bedste år, der står for døren.
Jeg havde dog også personligt gerne set, at vi beholdt dem begge, men Manniger og Ward bliver nok det rutinerede og unge, talentfulde alternativ til Karius, som dog gerne hurtigt må udvise større sikkerhed i fødderne og i feltet. Han skal helt op og vise, at han er Liverpool værdig, inden sæson er gået imo.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Mignolet forsvinder ikke før til sommer hvor Ward kommer hjem og bliver 2. målmand
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
AndersF
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 31
Det er lidt sjovt hvordan vi i diskussionen altid ser Ward som den 'unge' løsning. For han er ganske vidst ung af en målmand at være. Men Karius og ham er jo præcis lige gamle. Så der er ikke meget fremtidudsigt i det fra Wards perspektiv
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » mandag, 31. okt, 2016 15:04
Here we go again ...
http://www.90min.com/posts/4034294-live ... _aid=35322
Håber selvfølgelig at han bliver, men det er kun naturligt at han tiltrækker interesse fra de allerstørste, og buddet kan blive så højt, at det bliver umuligt at sige nej. At de bedste sydamerikanere drømmer om RM eller Barca er evident, og hvorfor skulle Coutinho være anderledes?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
YNWA!
- Alder: 28
Johnny Football skrev:Here we go again ...
http://www.90min.com/posts/4034294-live ... _aid=35322
Håber selvfølgelig at han bliver, men det er kun naturligt at han tiltrækker interesse fra de allerstørste, og buddet kan blive så højt, at det bliver umuligt at sige nej. At de bedste sydamerikanere drømmer om RM eller Barca er evident, og hvorfor skulle Coutinho være anderledes?
Lægger ikke meget i 90min. Det er ligesom footy.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Niels K
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » mandag, 07. nov, 2016 22:16
Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.