hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af F1rm1no » torsdag, 01. sep, 2016 00:25

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:

Så mangler der bare Sturridge til Arsenal og Sakho til ???...
er du fuld ? :alcohol:
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

STMO

Indlæg af STMO » torsdag, 01. sep, 2016 05:57

Jeg forstår ikke, at vi frigiver Balotelli på en free transfer. Dårligt handlet.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. sep, 2016 06:44

F1rm1no skrev:
Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:

Så mangler der bare Sturridge til Arsenal og Sakho til ???...
er du fuld ? :alcohol:

Hehe det var bare nogle rygter, som kom i løbet af aftenen. At Klopp havde accepteret en Sturridge udlejning til Arsenal.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 01. sep, 2016 16:54

STMO skrev:Jeg forstår ikke, at vi frigiver Balotelli på en free transfer. Dårligt handlet.
Jeg tror ærligt talt ikke, at de klubber som var interesserede, har råd til både et transfergebyr + den løn som han nok kræver.
Det er jo ikke fordi bejlerne ligefrem står i kø for at signe Balotelli mere.

Er bare glad for han er væk nu.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 01. sep, 2016 19:03

STMO skrev:Jeg forstår ikke, at vi frigiver Balotelli på en free transfer. Dårligt handlet.
Ja, han var et ekstremt dårligt køb. Og som konsekvens har vi måtte lave et dårligt "salg".

Men da alternativet var, altid at have ham siddende på tribunen og betale ham £80.000 om ugen for det, så var det vel den bedste handel vi kunne skrue sammen.
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 01. sep, 2016 21:31

Hvad blev der af Sakhos lejeaftale, - gik den i vasken? SÅ nu skal han sidde på tribunen resten af sæsonen, da han er nede i hierkivet ved HR. Klopp som 4. valg :wall:

Jeg forstår dog hellere ikke Markovic blev udlejet til Portugisisk fodbold, om det til Liverpools bedste, eller måske det er? Da der intet europæriske kampe.

S. Ojo har en af mine arbejds kollegaer en kæmpe fidus til, med det han har bedraget med i Wolves sidste sæson... Han fortalte, i hvertfald at talentet og gå-på-modet er der hos den knægt 19-20 år.

Konklusion: Liverpool fik solgt overskudslageret, og blev barberet ned til ca 23 mand i truppen til den kommende sæson.
You'r Never Walk Alone. ///

texy

Indlæg af texy » fredag, 02. sep, 2016 07:54

DAGGER! skrev:Hvad blev der af Sakhos lejeaftale, - gik den i vasken? SÅ nu skal han sidde på tribunen resten af sæsonen, da han er nede i hierkivet ved HR. Klopp som 4. valg :wall:

Jeg forstår dog hellere ikke Markovic blev udlejet til Portugisisk fodbold, om det til Liverpools bedste, eller måske det er? Da der intet europæriske kampe.

S. Ojo har en af mine arbejds kollegaer en kæmpe fidus til, med det han har bedraget med i Wolves sidste sæson... Han fortalte, i hvertfald at talentet og gå-på-modet er der hos den knægt 19-20 år.

Konklusion: Liverpool fik solgt overskudslageret, og blev barberet ned til ca 23 mand i truppen til den kommende sæson.
Ja, diverse Sakho-rygter forsvandt stille og roligt. Jeg forventer, at hans spilletid i denne sæson bliver begrænset. Men mon ikke han kan snige sig op på 5-10 kampe.

Udlejning af Markovic giver god mening for mig. For det første er der en bedre mulighed for, at han kommer ind i en positiv udvikling, hvis han får spilletid. Og derudover, som du selv er inde på, så anser jeg Ojo får helt enkelt at være bedre. Glæder mig til han er skadesfri igen. For så har vi i mine øjne et brugbart alternativ til Mané med fart og direkte spil fra kanten.
Kloppite

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » lørdag, 03. sep, 2016 10:44

Jeg synes sagen om Sakho er ren børnehave, selvom jeg ikke ved helt hvad der er sket imellem ham og Klopp.
Sakho er i hvert ikke vores dårligste midterforsvarer, og han viste fine takter i slutningen af sidste sæson.

Klopp på som ansvarlig leder få taget en "voksen-snak" med Sakho og så se at få ham tilbage i hierakiet.

Vi har brug for Sakho og det må være vigtigere end om Klopp kan lide ham eller ej, ellers må han sælges.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

texy

Indlæg af texy » lørdag, 03. sep, 2016 15:14

Highspeed skrev:Jeg synes sagen om Sakho er ren børnehave, selvom jeg ikke ved helt hvad der er sket imellem ham og Klopp.
Sakho er i hvert ikke vores dårligste midterforsvarer, og han viste fine takter i slutningen af sidste sæson.

Klopp på som ansvarlig leder få taget en "voksen-snak" med Sakho og så se at få ham tilbage i hierakiet.

Vi har brug for Sakho og det må være vigtigere end om Klopp kan lide ham eller ej, ellers må han sælges.
Ikke enig. I mine øjne har Sakho bare slet ikke høj nok kvalitet. Ved ikke helt med Klavan endnu, men synes bestemt at Matip, Lovren og Lucas er bedre. For mig er det en lettelse, at vi ikke har en så panisk og let spiller at presse med mere.

Men bortset fra det, så er de signaler, som Sakho via franske medier sender, værd at rose. Han viser i hvert fald udadtil den helt rigtige indstilling.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ws-8758228
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 04. sep, 2016 13:15

Mamadou Sakho
- har jo haft personlige problemer i denne sommer og hans doping saga har også været trukket stikket i trænerstaben.
- Han afbrudte Jürgen Klopps interview som feks.

Lad os håbe, han kommer stærkt tilbage - hans ryk op af banen, ligesom man så med Daniel Agger i hans Liverpool tid. Det er savnet, at have sådan en robust fodboldspiller på banen, afleveringerne og indstillingen virker til at være i forbedring. Det kan kun gode træningspas, lave om på... Og med intet udlejning til Stoke eller en anden klub, så det et tegn på Sakho kun vil spille i LIVERPOOL FC ... :love3:

Meldingerne med at Klopp vil bænke ham, eller sætte ham af til de resterende PL kampe, burde i hvertfald ikke holde stik . Ellers kommer han nok ind i cup kampene for at vise sig frem i den store scene.

Kan virkelig godt lide hans indstilling på banen - så ja ser ham i hvertfald få kampe i cup kampene. (Liga Cup / FA Cup)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 13. sep, 2016 15:21

Er der nogen, der kan huske, at vi engang havde en spiller, der hed Jordon Ibe?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 13. sep, 2016 15:26

Cynwal skrev:Er der nogen, der kan huske, at vi engang havde en spiller, der hed Jordon Ibe?
Hvem?
Billede

Livercool

Indlæg af Livercool » tirsdag, 13. sep, 2016 19:05

køb ind frem for at sælge. Pt ser holdet voldsomt potent ud, men skader kan hurtigt ændre det flow. Køb først sælg senere. Sakho kan vi sagtens bruge.
Det her hold ser fint ud, men vi har mere brug for tilgang end fragang pt.
Kom hjem Suarez - du store troldmand :aliboronz6:
Alternativt køb en Mané mere. Han er fantastisk :headbang:

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 17. sep, 2016 12:32

Mon ikke det bliver disse spillere, der vil stå på vores salgsliste til januar og/eller næste sommer:

Lucas
Sakho
Moreno
Markovic
Flanagan
Wisdom
Ilori
Bogdan

Der skulle da gerne være for min. 50 mio. £ i salg dér.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 17. sep, 2016 13:54

Niels K skrev:Mon ikke det bliver disse spillere, der vil stå på vores salgsliste til januar og/eller næste sommer:

Lucas
Sakho
Moreno
Markovic
Flanagan
Wisdom
Ilori
Bogdan

Der skulle da gerne være for min. 50 mio. £ i salg dér.
Meget enig, omend måske lidt i tvivl ift Lucas og Sakho. Men jeg kan lide din liste, fordi det er spillere, der - måske med undtagelse af Markovic - har været længe nok i klubben til at vise, hvad de er værd. Har de ikke i tilstrækkelig grad overbevist om deres kvaliteter nu, kommer det næppe til at ske, og så kan man lige så godt skibe dem af. Mere bekymrende havde det været, hvis listen havde været fuld af nyindkøb fra i vinters/sommers, fordi det ville vidne om en transferstrategi, der ikke virkede.

Flanagan vil jeg dog være ked af at skille mig af med af rent sentimentale grunde, men hvis Klopp vurderer at han ikke er god nok, so be it ...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar