Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er sjældent enig med Wormie, og er det heller ikke i 2016 højst sandsynlig, er sgu glad for du ikke sidder på kassen i LFC. pogba til 100 mill er 50-60 for meget, zlatan vil du give 50 for, jamen jeg kommer i tvivl om hvilken møntfod du snakker om. han er jo ikke 50 mill danske værd med den alder, men med de andre priser vil du åbenbart give 50 mill £
.

Verden er smask fuld af hyklere....
Hvad har det at gøre med hvad united betaler for deres spillere?Thommo skrev:Er sjældent enig med Wormie, og er det heller ikke i 2016 højst sandsynlig, er sgu glad for du ikke sidder på kassen i LFC. pogba til 100 mill er 50-60 for meget, zlatan vil du give 50 for, jamen jeg kommer i tvivl om hvilken møntfod du snakker om. han er jo ikke 50 mill danske værd med den alder, men med de andre priser vil du åbenbart give 50 mill £.
Du kan vel spørge dig selv, hvad gave united for pogba, ca 100 mil
Du kan spørge dig selv. hvad skal united have for en transfer af Zlatan i dag? tror du de vil lade ham gå for 30 mil pund?

det kan godt være de slet ikke er det værd men det er den værdi de spiller bliver handlet til.
hvis vi taler hvad værdi syntes JEG de har så er det noget helt andet. fact er bare at united bruger ca. i gennemshit 30-35 mil pund per spiller de henter ind. også selv om spilleren er LANGT mindere værd.
Det har intet med hvad jeg vil give for spilleren det rent og skær værdi for united.
Jeg mindes ikke at sige nogensteder at det er værdien som jeg syntes spillerne har.
De penge jeg listede op er deres real time transfer sum. hvad de blev handlet til da de kom til klubben, det reelt set kun zlatan som er gratis og rooney/valencia som har været i united i hvad 12 år? som jeg har "gættet" priserne på hvis de skulle købes fri af united I DAG
Jeg kunne godt sætte Coutinho på til 8 mil pund som vi købte ham for men vi ved alle idag at han er langt mere værd og han har været i liverpool i 5 år ca.
Så hvis du er uenig i de officielle transfer priser så, fred være med det.
Den nederste bundlinie er bare et fact at united de sidste 3 år har brug 125-140 mil pund på spiller om året.
Hvormed at de bør vinde mesterskabet eller være i kamp om det (på sidste spilledag) med de penge de kaster efter spillerne.
Man kan også kigge på hvad salg mod indkøb giver og der ligger vores klub f.eks på minus 156 mil pund over de sidste 5 år.
Hvor en klub som united ligger på 393,6 mil pund is "underskud" på spiller indkøb i forhold til salg.
Så hvad jeg prøver at sige så
Jaja, United ville altid komme til at blive en trussel fordi de kan blive ved med at smide retardo penge efter spillere det var bare et spørgsmål om tid før de fik vendt skuden. folk siger man ikke kan købe sig til success men City + chelsea er et bevis på det modsatte, men det koster kassen og de skal blive ved med at bruge disse penge hvert år for at følge med både city og chelsea.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hold da kæft et tyndt straffe til Chity...
"We're not racist, we only hate the mancs"
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Sergi Canos har nettet 2 gange for Norwich i dag - og Crouch nappede et hattrick
Altid sjovt at se vores tidligere spillere score, synes jeg.

Må jeg have lov til at gratulere vores tidligere manager Brendan Rodgers med Celtic's kvalifikation til CL gruppespil. Under ham al den succes han kan få.
Og må jeg samtidig juble lidt over, at Roma ikke kvalificerede sig. Det er altså ikke uvæsentligt i forhold til at bevare 4 engelske pladser i CL.
Og må jeg samtidig juble lidt over, at Roma ikke kvalificerede sig. Det er altså ikke uvæsentligt i forhold til at bevare 4 engelske pladser i CL.
Kloppite
-
Ja, dejligt for Rodgers og skotsk fodbold. Fantastisk kulisse når Celtic byder op til dans på hjemmebane.texy skrev:Må jeg have lov til at gratulere vores tidligere manager Brendan Rodgers med Celtic's kvalifikation til CL gruppespil. Under ham al den succes han kan få.
Ja men lidt surt at Porto og Roma trækker hinanden. Det er to hold, som jeg gerne så i Champions League på bekostning af nogle af de andre hold, f.eks. Ludogoretz Razgrad eller Legia Warszawa.texy skrev:Må jeg have lov til at gratulere vores tidligere manager Brendan Rodgers med Celtic's kvalifikation til CL gruppespil. Under ham al den succes han kan få.
Porto og Roma er ikke i samme del af kvalen som Ludo og Legia. De to sidstnævnte er i den del, der omfatter mesterhold fra de sekundære ligaer - ligesom fx FCK og APOEL.Mads T. skrev:Ja men lidt surt at Porto og Roma trækker hinanden. Det er to hold, som jeg gerne så i Champions League på bekostning af nogle af de andre hold, f.eks. Ludogoretz Razgrad eller Legia Warszawa.texy skrev:Må jeg have lov til at gratulere vores tidligere manager Brendan Rodgers med Celtic's kvalifikation til CL gruppespil. Under ham al den succes han kan få.
Porto og Roma er fra den del, der omfatter sekundært placerede hold fra de større ligaer - ligesom fx Man City og Villarreal.
Så de ville ikke kunne trække hinanden.
Man får måske lidt færre point ved at vinde kampe i EL, men omvendt er det vel nemmere at vinde kampene i den turnering end i CL, så jeg ved ikke, om det set fra det perspektiv er entydigt godt, at Roma nu er i EL.texy skrev:Må jeg have lov til at gratulere vores tidligere manager Brendan Rodgers med Celtic's kvalifikation til CL gruppespil. Under ham al den succes han kan få.
Hull gør det fint mod Scum... som overhovedet ikke spiller godt. Verdens dyreste ser i bedste fald middelmådig ud, men mon ikke Scum ender med få lavet en pind inden slutfløjt..... 

Ord kan ikke beskrive hvor latterligt det er.......mortenbak skrev:Hull gør det fint mod Scum... som overhovedet ikke spiller godt. Verdens dyreste ser i bedste fald middelmådig ud, men mon ikke Scum ender med få lavet en pind inden slutfløjt.....

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hvis nu Aguero får karantæne året ud for albuen til kæben på Reid, så passer det lige præcis med, at han ikke er med, når vi møder Man Shitty Nytårsaften 

Vi SMADRER det PIShold !
Nu er det jo ikke hadebarnet Suarez, men hele Englands yndling aguero. Så han får nok Max en løftet pegefinger.Cynwal skrev:Hvis nu Aguero får karantæne året ud for albuen til kæben på Reid, så passer det lige præcis med, at han ikke er med, når vi møder Man Shitty Nytårsaften
Suarez havde selvfølgelig fået min. 20 uger.