Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 17. aug, 2016 18:34

Det må være noget stædighed fra Klopp's side at han har simpelthen har sat sig for at lave en ordentlig back ud af Moreno. Enten det eller han ser noget til træning som er markant anderledes end vi ser i kamp. Det er mig komplet ubegribeligt at han ikke forlængst har fikset problemet på venstreback. Tværtimod adresserer han vel nærmest at der ikke er noget problem!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 17. aug, 2016 20:40

Emmy skrev:Det må være noget stædighed fra Klopp's side at han har simpelthen har sat sig for at lave en ordentlig back ud af Moreno. Enten det eller han ser noget til træning som er markant anderledes end vi ser i kamp. Det er mig komplet ubegribeligt at han ikke forlængst har fikset problemet på venstreback. Tværtimod adresserer han vel nærmest at der ikke er noget problem!
Han har jo også gjort det før, med Schmelzer. Han var også elendig inden Klopp, og wupti så var han pludselig tysk landsholdsback.
Klopp ser Moreno til træning hver eneste dag, så jeg vil ikke gøre mig selv klogere på hans evner og potentiale end Klopp.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 18. aug, 2016 09:05

Eller måske har man indset, at der ikke er nogen ordentlige VB's på markedet efter at Chilwell var for dyr. Og derfor spiller Klopp på Morenos psyke.
Fint for mig, at man ikke henter en spiller for enhver pris. Det har vi gjort os dyre erfaringer med efterhånden - særligt på angriber positionen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 18. aug, 2016 11:03

Surf skrev:Eller måske har man indset, at der ikke er nogen ordentlige VB's på markedet efter at Chilwell var for dyr. Og derfor spiller Klopp på Morenos psyke.
Fint for mig, at man ikke henter en spiller for enhver pris. Det har vi gjort os dyre erfaringer med efterhånden - særligt på angriber positionen.
Men det kan samtidigt koste rigtig dyrt ikke at gøre noget ved problemet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

MP

Indlæg af MP » torsdag, 18. aug, 2016 11:22

Emmy skrev:
Surf skrev:Eller måske har man indset, at der ikke er nogen ordentlige VB's på markedet efter at Chilwell var for dyr. Og derfor spiller Klopp på Morenos psyke.
Men det kan samtidigt koste rigtig dyrt ikke at gøre noget ved problemet.
Hvis ikke det er muligt at hente en bedre VB, så er den eneste mulighed for at adressere problemet (som Surf siger) at arbejde videre med Moreno. Går det helt galt, jamen så er plan b jo åbenbart at smide Milner derned.
Vi kan jo ligesom ikke vælge at stille op uden en venstre back..

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 19. aug, 2016 02:35

MP skrev:Vi kan jo ligesom ikke vælge at stille op uden en venstre back..
Vi kan spille 3-5-2 med Moreno på wing-backen. Den ville han efter min mening passe godt til.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 19. aug, 2016 07:35

AJ skrev:
MP skrev:Vi kan jo ligesom ikke vælge at stille op uden en venstre back..
Vi kan spille 3-5-2 med Moreno på wing-backen. Den ville han efter min mening passe godt til.

Sådan spiller klopp ikke.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 19. aug, 2016 12:20

Jeg synes, at det er godt, at vi ikke bare henter en eller anden venstreback. Til gengæld kan det undre mig lidt, at vi solgte Brad Smith til at starte med*. Han er en fin spiller, som nok ikke ville være alt for utilfreds med at sidde på bænken. Ja, isoleret set er £6m en god pris for Smith, men omvendt betyder £6m jo ikke noget for os. Vi burde kunne undvære dem, hvis det betød, at vi havde en naturlig reserve på positionen.

* Jeg ved godt, at der sikkert er en tilbagekøbsklausul, men mit indlæg skal ses i lyset af denne sæson, altså det korte sigte, hvor vi kun står med 1 naturlig venstreback.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 19. aug, 2016 18:19

Jeg er enig i, at markedet for VB'ere ikke bugner af kvlalitet, som nogle påpeger. Men det bør altså være muligt at finde noget, der er bedre end Moreno.

Her er nogle muligheder. Både dyre og billigere, offensive og mere defensive. Alle dog nogen, der ikke bør være vildt urealistiske:
- Ricardo Rodriguez
- Ryan Bertrand
- Maxwell - som en midlertidig, billig løsning
- Juan Bernat
- Benjamin Mendy
- Jetro Willems
- Ben Davies
- Ludwig Augustinsson

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » fredag, 19. aug, 2016 19:01

Aggerdoo skrev:Jeg er enig i, at markedet for VB'ere ikke bugner af kvlalitet, som nogle påpeger. Men det bør altså være muligt at finde noget, der er bedre end Moreno.

Her er nogle muligheder. Både dyre og billigere, offensive og mere defensive. Alle dog nogen, der ikke bør være vildt urealistiske:
- Ricardo Rodriguez
- Ryan Bertrand
- Juan Bernat
- Benjamin Mendy
- Jetro Willems
- Ben Davies
- Ludwig Augustinsson
Spændene forslag til venstre back pladsen. Som oftest er det de offensive backs der løber med opmærksomheden, her tænker jeg fx Jetro Williams. De backs hvis dyder er solid def og med offensive kvaliteter har jeg svært ved at se. Ricardo Rodriguez tænker jeg kan tilbyde lidt a hvert. Men måske tager jeg fejl. Bertrand hvordan er han def?

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 19. aug, 2016 20:10

nikand skrev:
Aggerdoo skrev:Jeg er enig i, at markedet for VB'ere ikke bugner af kvlalitet, som nogle påpeger. Men det bør altså være muligt at finde noget, der er bedre end Moreno.

- Ricardo Rodriguez
- Ryan Bertrand
- Juan Bernat
- Benjamin Mendy
- Jetro Willems
- Ben Davies
- Ludwig Augustinsson
Spændene forslag til venstre back pladsen. Som oftest er det de offensive backs der løber med opmærksomheden, her tænker jeg fx Jetro Williams. De backs hvis dyder er solid def og med offensive kvaliteter har jeg svært ved at se. Ricardo Rodriguez tænker jeg kan tilbyde lidt a hvert. Men måske tager jeg fejl. Bertrand hvordan er han def?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bertrand er udmærket defensivt, men han er naturligvis mest den moderne backtype med forcer i offensiven. Jeg ser ham dog som værende noget mere pålidelig end Moreno.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 19. aug, 2016 23:03

Ludwig Augustinsson har jeg også tænkt kunne være helt fin, hørte i tv den anden dag at FCK har afvist 50-55 mill, men det bør jo ikke afskrække LFC. Ricardo Rodriguez ville dog være klart 1. valg hvis jeg skulle vælge. og Wolf står vel i samme situation som LFC, ingen EL/CL så intet ville ændres ved et skifte, ud over lønnen og omgivelserne.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 20. aug, 2016 11:00

Ifølge skysports news, har Liverpool kig på en Fabio Coentrao fra Real M Eller Bruno Martins Indi fra Porto FC
"Liverpool are reportedly looking at the Porto defender as they look to strengthen at the back.
Bruno Martins Indi is a Dutch international
Martins Indi is capable of playing at the heart of defence and also left-back. He has two years left on his contract and has over 30 caps for the Netherlands."

"Although speculation around the Real Madrid defender has cooled, Liverpool remain linked with a potential move.
Fabio Coentrao continues to be linked with Liverpool
Spanish publication, Sport, has linked the Reds to the Portugal international, and Liverpool boss Jurgen Klopp is reportedly considering his options at left-back"

Det lyder lovende med én af de spillere til at presse Alberto Moreno det maksimale i kampene.!!!

link : http://www.skysports.com/transfer/news/ ... to-anfield
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 20. aug, 2016 12:10

DAGGER! skrev:Ifølge skysports news, har Liverpool kig på en Fabio Coentrao fra Real M Eller Bruno Martins Indi fra Porto FC
"Liverpool are reportedly looking at the Porto defender as they look to strengthen at the back.
Bruno Martins Indi is a Dutch international
Martins Indi is capable of playing at the heart of defence and also left-back. He has two years left on his contract and has over 30 caps for the Netherlands."

"Although speculation around the Real Madrid defender has cooled, Liverpool remain linked with a potential move.
Fabio Coentrao continues to be linked with Liverpool
Spanish publication, Sport, has linked the Reds to the Portugal international, and Liverpool boss Jurgen Klopp is reportedly considering his options at left-back"

Det lyder lovende med én af de spillere til at presse Alberto Moreno det maksimale i kampene.!!!

link : http://www.skysports.com/transfer/news/ ... to-anfield
Det er jo ikke sky, der linker dem til klubben. Coentrao kommer på ingen måde til at ske, så kan vi lige så godt beholde Moreno.

JsimonS

Indlæg af JsimonS » lørdag, 20. aug, 2016 12:55

Det er ærgeligt vi ikke har kunne lande tyske Hector fra Køln, han ville passe godt ind på holdet.
Jeg er ligesom alle andre heller ikke så vild med Moreno, en mere tankeløs spiller skal man lede længe efter, og håber da lidt at Milner er tiltænkt rollen som venstre back. Er simpelthen så træt af Moreno's konstant dumheder på banen.

Besvar