Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » søndag, 24. jul, 2016 19:46
Niels K skrev:Emmy skrev:Nej Klavan er ikke back og jeg tvivler stærkt på at Klopp ser Gomez som back men det ved vi ikke endnu. Wisdom er bare ikke god nok.
Jeg må tilslutte mig. Det er ikke godt nok med out of position spillere som back ups.
Når man nu ikke hsr en utømmelig pengetank at tage af, kan det vel være fint nok at have out-of-position back-ups og så fokusere krudtet på vores start 11 . Hvis de holder et ok fint niveau er det vel 'ok' til netop en back-up.
Hvem ved måske er det netop det der hør at vi kan finde de ekstra penge til at betale en ny større kontrakt til Coutinho og dermed holde på ham (et eksempel) eller måske kan det lige være det der gær at vi kan købe drømmespilleren til en anden position
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Bellamy_fever skrev:Niels K skrev:Emmy skrev:Nej Klavan er ikke back og jeg tvivler stærkt på at Klopp ser Gomez som back men det ved vi ikke endnu. Wisdom er bare ikke god nok.
Jeg må tilslutte mig. Det er ikke godt nok med out of position spillere som back ups.
Når man nu ikke hsr en utømmelig pengetank at tage af, kan det vel være fint nok at have out-of-position back-ups og så fokusere krudtet på vores start 11 . Hvis de holder et ok fint niveau er det vel 'ok' til netop en back-up.
Hvem ved måske er det netop det der hør at vi kan finde de ekstra penge til at betale en ny større kontrakt til Coutinho og dermed holde på ham (et eksempel) eller måske kan det lige være det der gær at vi kan købe drømmespilleren til en anden position
Nu så vi jo sidste år, hvor voldsomt man kan rammes af skader - også meget langvarige. Skulle både Moreno og Clyne samtid rammes af langvarige skader, og vi dermed stiller med Klavan og Wisdom, så har vi i dén grad selv været ude om, at vi står enormt svækket.
Får vi solgt Benteke, Ilori, Alberto, Balotelli og Markovic, så er der kæmpe plus på transferkontoen, når vi også indregner salget af Allen og forhåbentlig Smith, og dermed har vi virkelig mange penge at hente enten en back, der kan spille begge sider (de findes helt sikkert) eller 2 backs, hvis vi lejer Flanno ud. Vi har også penge til at hente andre spillere, hvis Klopp finder det nødvendigt.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Vores situationen på backerne (hvis man ser bort fra Clyne og Moreno) er endnu en grund til at beholde alle vores etablerede midtbanespillere. For Can og Milner kan velsagtens vise sig at være bedre alternativer på backerne end folk som Flanagan, Randall, Smith, Wisdom osv. Derfor giver det mening at beholde både Allen og Lucas, selvom jeg tvivler på, at vi beholder dem. Desværre.
-
Niels K
AJ skrev:Vores situationen på backerne (hvis man ser bort fra Clyne og Moreno) er endnu en grund til at beholde alle vores etablerede midtbanespillere. For Can og Milner kan velsagtens vise sig at være bedre alternativer på backerne end folk som Flanagan, Randall, Smith, Wisdom osv. Derfor giver det mening at beholde både Allen og Lucas, selvom jeg tvivler på, at vi beholder dem. Desværre.
Enig, jeg ville godt kunne leve med Can eller Milner på højre back i en række kampe, men det ser tyndt ud i venstre side. Jeg beholder også gerne Lucas, som den rutinerede spiller, han er, som vil kunne bringe ro ind på holdet som defensiv ankermand, eller hvis der er brug for ham i midterforsvaret, hvor vi måske skal spille med 3 mand en gang imellem, og der Lucas vel oplagt som den midterste ?
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Smith er rejst hjem fra USA for at skrive under med Bournemouth. I kontrakten er der, selvfølgelig, en tilbagekøbsklausul
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Jesper
Endnu et godt salg. Kan det lade sig gøre at skippe Balotelli afsted og en ny venstreback købes, så vil jeg virkelig kalde det et succesfuldt vindue. Jeg er i tvivl om Benteke. Jeg synes man mangler en type som ham i truppen, men på den anden side, så er det mange millioner at have siddende på bænken.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Tror Benteke, Markovic, balotelli, Alberto, wisdom bliver solgt. Og håber på de køber en stærk venstre back og en 6'er.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Niels K
af Niels K » tirsdag, 26. jul, 2016 09:35
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Så er Allan de Souza lejet ud til Hertha Berlin:
Vi SMADRER det PIShold !
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » tirsdag, 26. jul, 2016 18:55
Fedt!
Først indfører vi tilbagekøbsklausuler, og nu krav om spilletid til spillere på udlån.

-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Jeg kan rigtig godt lide Besiktas' Præsident lige nu. Tror ikke, at han får svært med at blive enig med LFC om en transfer. Det er tæt på, at jeg tror, at vi er villige til at lade ham gå på en fri transfer. Så det hele hænger på Balotelli.
Kloppite
-
Niels K
texy skrev:
Jeg kan rigtig godt lide Besiktas' Præsident lige nu. Tror ikke, at han får svært med at blive enig med LFC om en transfer. Det er tæt på, at jeg tror, at vi er villige til at lade ham gå på en fri transfer. Så det hele hænger på Balotelli.
Ja, det var da en mega hjerneblødning at hente ham...Spild, spild, spild
-
Niels K
texy skrev:
Ja, det var da en mega hjerneblødning at hente ham...Spild, spild, spild