hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
@wormie
Hvad så med at linke til Twitter, så vi kan se kilden?
Hvad så med at linke til Twitter, så vi kan se kilden?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Twitter er ikke en kilde. Twitter er en platform.
Du kan jo heller ikke skrive "jeg får mine nyheder fra papir". Det giver jo ingen mening.
Du kan jo heller ikke skrive "jeg får mine nyheder fra papir". Det giver jo ingen mening.
Er det en troværdig Twitter konto? Det er i hvert fald ikke en af dem, som jeg følger. Og alle de medier, som skrev om de lækkede lønninger skrev det samme.Wormie skrev:twitter,texy skrev:Hvor har du de tal fra? De stemmer da overhovedet ikke overens med de lækkede lønninger.Wormie skrev:vi betalte åbenbart Caulker 75k pund om ugen for at være 8' mand backup i et halvt år ? LOL
godt han ikke er her mere.
Skrtel fik 90k
Toure 80k
Allen (ryger nok) 60k
Enrique 65k
Balotelli 60k
Ibe 30k
de spiller vi får ind lige pt skulle ligge lavere eller omkring det samme som dem vi får ud
Mane = 90/100k
Grujic 30k
Wijandlum(staveplade?) 75k
Matip 105k (free transfer dog)
Karius 40k
Så salg er ca 40 mil pund
Indkøb ca 77 mil pund
Hvis vi kan få 25-30 for benteke
13-15 for allen
2-3 for balotelli
Så er vi faktisk i plus. sammentidigt har vi reduceret løn omkostningerne og forstræket truppen.
Allerede nu er vi 80k pund om ugen rigere pga reducering af løn omkostninger i forhold til in/out
hvis lucas,benteke,Balo og flanno (Lån) ryger kommer vi op i 320-350k pund om ugen i besparelser det sådan ca. 17 mil pund på et år.
tag dem lig dem sammen med de 100 mil pund som klopp skulle have at handle for og de 10-15 mil pund i overskud for spiller salg. og hent suarez hjem
http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/
Caulker = £30.000 om ugen.
Tror også, at dine estimerede lønninger er for høje. I hvert fald på Mané og Grujic (vi betaler sjældent mere end 10-15.000 til unge uprøvede talenter).
Et par eksempler.
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... s-revealed
http://www.dailiesroom.com/liverpool-pl ... ull-squad/
Kloppite
En af de angribere, som Chelsea efter sigende kigger på, er Lukaku. Hvis Toffees ikke vil sælge, og vi når langt nok hen i transfervinduet uden at de har fået købt en ny angriber, kunne det så tænkes, at de ender med at byde på Benteke?
Chelsea har i hvert fald råd til både transfer-fee og løn.
Kloppite
Kloppite
Den russiske ejer skal nok betale prisen for Romelu Lukaku, hvis Everton vil sælge til den rette pris.(75mio pund er hans pris?!)texy skrev:En af de angribere, som Chelsea efter sigende kigger på, er Lukaku. Hvis Toffees ikke vil sælge, og vi når langt nok hen i transfervinduet uden at de har fået købt en ny angriber, kunne det så tænkes, at de ender med at byde på Benteke?
Benteke er nok en alternativ for Chelsea by The Way, hvorfor skal Liverpool have en angriber mere? Såvel Benteke og Balotelli er væk.
Ings, sturridge, Origi kan da alle spille spids angriber. Sågar Firmino og Mané I baghånden.
You'r Never Walk Alone. ///
Det er også det Texy skriver, at Benteke kunne være en alternativ for Chelsea hvis det ikke lykkedes dem at få Lukaku.DAGGER! skrev:Den russiske ejer skal nok betale prisen for Romelu Lukaku, hvis Everton vil sælge til den rette pris.(75mio pund er hans pris?!)texy skrev:En af de angribere, som Chelsea efter sigende kigger på, er Lukaku. Hvis Toffees ikke vil sælge, og vi når langt nok hen i transfervinduet uden at de har fået købt en ny angriber, kunne det så tænkes, at de ender med at byde på Benteke?
Benteke er nok en alternativ for Chelsea by The Way, hvorfor skal Liverpool have en angriber mere? Såvel Benteke og Balotelli er væk.
Ings, sturridge, Origi kan da alle spille spids angriber. Sågar Firmino og Mané I baghånden.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Salg af Stones og lukaku giver vel en lille milliard. Så får der noget at høre medDAGGER! skrev:Den russiske ejer skal nok betale prisen for Romelu Lukaku, hvis Everton vil sælge til den rette pris.(75mio pund er hans pris?!)texy skrev:En af de angribere, som Chelsea efter sigende kigger på, er Lukaku. Hvis Toffees ikke vil sælge, og vi når langt nok hen i transfervinduet uden at de har fået købt en ny angriber, kunne det så tænkes, at de ender med at byde på Benteke?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
texy skrev:Er det en troværdig Twitter konto? Det er i hvert fald ikke en af dem, som jeg følger. Og alle de medier, som skrev om de lækkede lønninger skrev det samme.Wormie skrev:twitter,texy skrev:Hvor har du de tal fra? De stemmer da overhovedet ikke overens med de lækkede lønninger.Wormie skrev:vi betalte åbenbart Caulker 75k pund om ugen for at være 8' mand backup i et halvt år ? LOL
godt han ikke er her mere.
Skrtel fik 90k
Toure 80k
Allen (ryger nok) 60k
Enrique 65k
Balotelli 60k
Ibe 30k
de spiller vi får ind lige pt skulle ligge lavere eller omkring det samme som dem vi får ud
Mane = 90/100k
Grujic 30k
Wijandlum(staveplade?) 75k
Matip 105k (free transfer dog)
Karius 40k
Så salg er ca 40 mil pund
Indkøb ca 77 mil pund
Hvis vi kan få 25-30 for benteke
13-15 for allen
2-3 for balotelli
Så er vi faktisk i plus. sammentidigt har vi reduceret løn omkostningerne og forstræket truppen.
Allerede nu er vi 80k pund om ugen rigere pga reducering af løn omkostninger i forhold til in/out
hvis lucas,benteke,Balo og flanno (Lån) ryger kommer vi op i 320-350k pund om ugen i besparelser det sådan ca. 17 mil pund på et år.
tag dem lig dem sammen med de 100 mil pund som klopp skulle have at handle for og de 10-15 mil pund i overskud for spiller salg. og hent suarez hjem
Caulker = £30.000 om ugen.
Tror også, at dine estimerede lønninger er for høje. I hvert fald på Mané og Grujic (vi betaler sjældent mere end 10-15.000 til unge uprøvede talenter).
Et par eksempler.
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... s-revealed
http://www.dailiesroom.com/liverpool-pl ... ull-squad/
Er det ikke altsammen gætterier. Jeg tror vi må acceptere kontrakter er hemmelige af flere gode grunde. Og have tillid til Liverpool gør det rigtige.
Jo, de er hemmelige. Men football leaks lækkede jo alligevel en hulens bunke fortrolige oplysninger i foråret. Blandt andet kom detaljerne om vores salg af Suarez også frem, og desværre viste det sig, at vi havde solgt ham for £10m mindre end hans frikøbsklausul.Kelly skrev: Er det ikke altsammen gætterier. Jeg tror vi må acceptere kontrakter er hemmelige af flere gode grunde. Og have tillid til Liverpool gør det rigtige.
Kloppite
Ok det var jeg ikke klar over. Ærgerligt hvis han blev solgt for billigt.texy skrev:Jo, de er hemmelige. Men football leaks lækkede jo alligevel en hulens bunke fortrolige oplysninger i foråret. Blandt andet kom detaljerne om vores salg af Suarez også frem, og desværre viste det sig, at vi havde solgt ham for £10m mindre end hans frikøbsklausul.Kelly skrev: Er det ikke altsammen gætterier. Jeg tror vi må acceptere kontrakter er hemmelige af flere gode grunde. Og have tillid til Liverpool gør det rigtige.
Ja. Men langt mere ærgerligt, at han ikke ville blive hos os. Smid lige ham i vores nuværende trup og giv ham Klopp som manager. Så ville der være dømt baghjul til alle andre.Kelly skrev:Ok det var jeg ikke klar over. Ærgerligt hvis han blev solgt for billigt.texy skrev:Jo, de er hemmelige. Men football leaks lækkede jo alligevel en hulens bunke fortrolige oplysninger i foråret. Blandt andet kom detaljerne om vores salg af Suarez også frem, og desværre viste det sig, at vi havde solgt ham for £10m mindre end hans frikøbsklausul.Kelly skrev: Er det ikke altsammen gætterier. Jeg tror vi må acceptere kontrakter er hemmelige af flere gode grunde. Og have tillid til Liverpool gør det rigtige.
Link til en af artiklerne.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ee-7641002
Kloppite
Kan ikke lige linke, men ifølge Sky har LFC accepteret et bud på 6 mio pund fra Bournemouth. Vildt hvis vi kan få så meget for ham, jeg så ham ikke som et stort nok talent til at gøre sig gældende på førsteholdet.
Dejligt at få ryddet lidt op i truppen, der sker helt sikkert en masse yderligere på den front.
Dejligt at få ryddet lidt op i truppen, der sker helt sikkert en masse yderligere på den front.
Et bud på hvem?Aggerdoo skrev:Kan ikke lige linke, men ifølge Sky har LFC accepteret et bud på 6 mio pund fra Bournemouth. Vildt hvis vi kan få så meget for ham, jeg så ham ikke som et stort nok talent til at gøre sig gældende på førsteholdet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Brad Smith. Og det er godt nok et forfærdeligt stort bud, som vi da bare skal sige ja til og sprinte væk fra forhandlingsbordet. Det er vel også en indikation på, at Klopp har tænkt sig at hente en ny venstre back.
Liverpool Football Klopp