Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. jul, 2016 20:20

Oomph242 skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Det er da ret relevant at diskutere, hvem der bliver Cans makker. Henderson er jeg sgu i tvivl om og duer det at have anføreren siddende på bænken? Kender ikke Grujic, men mon ikke de unge også banker på, så Henderson er presset af dem samt af Milner og Allen. Tror I Henderson har en fremtid hos os? For så er det måske ikke dumt at se efter spillere til pladsen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Medmindre Hendo rammer det absolutte topniveau igen så tror jeg ikke på ham.
Neves til den pris er auto-køb. Også til 30 mio£. Ham kan vi med sikkerhed bruge.

Hvis der overhovedet er mulighed for et Neves køb til £30m, så skal der satme slås til.
Jeg kender ikke spilleren. Kan i beskrive ham. Ee han defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 06. jul, 2016 23:27

@ Neves: er i hvert fald ikke udtaget til EM.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. jul, 2016 07:58

nikand skrev:@ Neves: er i hvert fald ikke udtaget til EM.

Ja så er han ihvertfald ikke god nok....
"We're not racist, we only hate the mancs"

kenn1204

Indlæg af kenn1204 » torsdag, 07. jul, 2016 08:14

Reus er heller ikke udtaget ;)

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » torsdag, 07. jul, 2016 08:54

Nok fordi Reus er skadet :D

kenn1204

Indlæg af kenn1204 » torsdag, 07. jul, 2016 11:09

Reus er ikke skadet. Måske er han bare ikke god nok ;)

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 07. jul, 2016 12:04

sirsvansealot skrev:
YNWA! skrev:
Jesper skrev:
YNWA! skrev:Problemet med Neves er bare at manden bliver ikke billigere end han er nu. Tror han går en rigtig stor fremtid i møde.

Men hvad er planen på midtbanen? Skal Can være 6'eren? Synes ikke han er god nok i det defensive endnu til at udfylde rollen. Og hvis jeg husker rigtigt så er Neves en 6'ertype med fokus på defensiven.
Det er naturligvis derfor, at man er nødt til at tænke langsigtet, hvilket gør at et køb giver mening.
Hvis vi spiller 4-2-3-1, så er der 3/4 mand til at spille angriber. Der er 4-5 kvalitetsspillere til de offensive pladser og ved siden af Can, er der enormt mange spillere, som konkurrerer om pladsen. Vores anfører er måske den mest udsatte lige pt
Vi er ihvertfald tydeligvis ude efter en central midtbanespiller i det vi er efter Dahoud.

Så har vi Lucas som nok bliver solgt, Allen der også virker til at være på vej ud af klubben.

Det efterlader os med Henderson - Milner - Can - Grujic - Stewart og Brannagan.

Henderson er der meget snak om angående hans hælskade som eftersigende aldrig går i orden igen.

Milner synes jeg er bedst på fløjen.

Stewart og Brannagan er ikke gode nok endnu efter min mening. Kender ikke noget til Grujic overhovedet så derfor er han et kæmpe spørgsmålstegn.

En tvivlsom Henderson - Can og Milner er imo ikke nok kvalitet til at kæmpe med om top 4.
Satme tidligt at dømme Brannagan ude.. :wall:
Hvor ser du jeg dømmer Brannagan ude? Jeg skrev at han ikke er god nok endnu, til at kæmpe med om top 4 hvilket må være vores mål næste sæson.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 07. jul, 2016 14:29

Emmy skrev:

Kan du ikke lige beskrive hvorfor Neves vil være en auto signing til 30 mio €£. Hvorfor vil han være god i lfc?
We need a new Fowler...

steffanp
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 36

Indlæg af steffanp » fredag, 08. jul, 2016 00:59

nikand skrev:
Emmy skrev:

Kan du ikke lige beskrive hvorfor Neves vil være en auto signing til 30 mio €£. Hvorfor vil han være god i lfc?
Jeg syntes faktisk han vil være et godt køb, måske ikke 30 mio€£, han blev dog anfører som 18årige i Porto og viser utrolig stor lederskab, måske sådan en vi mangler til at lede vejen. Man må dog sige emre can viste sig at vokse efter Klopp er kommet til.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 08. jul, 2016 08:29

Sivi skrev:Vi har pengene. Smid dog 200 millioner for Hector, da det jo er sådan priserne er blevet. Jeg er stor fan af Moreno, men han skal altså presses, og det skal ikke være af Joe Gomez ude af position eller Brad Smith.
Helt enig i din kontekst. Der mangler konkurrence til Alberto Moreno, men hensigten i at forvente Jor gomez kan spille backen er da galimatias, da hans forcer er centralt eftersigende plus der er kun unge Brad Smith som har gjort det ganske fint - dog en ung herre der selvfølgelig kun i en opbygningsfase.

Ellers skal der noget mere rutine og en som har noget fanden-i-voldskhed på det Liverpool før vi nogensinde kan sikre os en top-4 med den hårfine konkurrence der er kommet i PL. En YAYA Touré på fri transfer, den kunne jeg godt drømme om i noget lignende samme spiller, eller en balance spiller ligesom Sánches, og Kroos.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 08. jul, 2016 17:01

DAGGER! skrev:
Sivi skrev:Vi har pengene. Smid dog 200 millioner for Hector, da det jo er sådan priserne er blevet. Jeg er stor fan af Moreno, men han skal altså presses, og det skal ikke være af Joe Gomez ude af position eller Brad Smith.
Helt enig i din kontekst. Der mangler konkurrence til Alberto Moreno, men hensigten i at forvente Jor gomez kan spille backen er da galimatias, da hans forcer er centralt eftersigende plus der er kun unge Brad Smith som har gjort det ganske fint - dog en ung herre der selvfølgelig kun i en opbygningsfase.

Ellers skal der noget mere rutine og en som har noget fanden-i-voldskhed på det Liverpool før vi nogensinde kan sikre os en top-4 med den hårfine konkurrence der er kommet i PL. En YAYA Touré på fri transfer, den kunne jeg godt drømme om i noget lignende samme spiller, eller en balance spiller ligesom Sánches, og Kroos.
Aarh' .. Det er så ord jeg på ingen måder forbinder med Yaya Toure.. Ham ønsker jeg på ingen måde i klubben - ikke engang gratis .
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 09. jul, 2016 20:44

Hvor meget mere regner folk egentlig med, at der sker på transferfronten for os?

Efter Tranmere kampen var Klopp rimelig klar i sine udmeldinger om, at truppen skal trimmes. Og når først det er sket, så er spørgsmålet vel reelt, om der kommer flere ind?

Vi var først rygtet til Götze og har siden hentet Mane, så den plads anser jeg for lukket. Sakho er frifundet, så midterforsvaret skal der heller ikke hentes flere til. I angrebet har vi en overflod af spillere, hvor Balotelli og Benteke formentlig sælges, mens vi har Ings tilbage. Her tror jeg heller ikke vi henter flere.

Så er der den centrale midtbane, hvor vi på rygtebasis har været sat i forbindelse med Zielinski og Dahoud. Jeg kan dog godt tvivle på, om vi reelt henter nogen til pladsen, da vi allerede har Can, Hendo, Milner, Lucas, Stewart og Brannagan - mens jeg forventer at Allen sælges.

Det efterlader reelt kun venstre back, hvor mange mener, at vi har brug for en forstærkning. Spørgsmålet er, om Klopp også er af den mening? Jeg har på intet tidspunkt set eller hørt noget fra ham, der indikerer at det er en plads man kigger på. Hector-rygtet stammer vel reelt fra januar og er så bare blevet holdt i live - eller husker jeg forkert?

Jeg udelukker ikke, at vi henter flere spillere. Men jeg forventer ikke meget aktivitet. Reelt lidt paradoksalt, da vi øjensynligt kan skrabe et ret stort budget sammen ved at tynde ud i truppen. Omkring £100m ifølge Liverpool Echo.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-11592157

Skulle vi være heldige/dygtige at få solgt alle de nævnte spillere, så kunne jeg godt tænke mig, at vi koncentrerede alle vores kræfter på at hente Kanté. I mine øjne er han mere den type spiller, som vi har brug for centralt end spillere som Zielinski og Dahoud. Alternativt en verdensstjerne som Verratti.

Jeg kunne sagtens leve med, at der kun kommer en enkelt spiller mere ind. Og så eventuelt et køb eller to til akademiet.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. jul, 2016 00:09

Godt indlæg Texy.

Ifølge den pålidelige Chris Bascombe regner LFC med at hente 2 måske 3 før sæsonstart.

Her er jeg ret sikker på vi kommer til at se en central midtbanespiller og en venstreback. Vi har været ude efter en ung venstreback, der ville kunne udvikle sig under Klopp. Chilwell fra Leicester har været nævnt, og en Andrew Robertson har også været nævnt.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 10. jul, 2016 08:49

Klopp har ved flere lejligheder sagt at truppen gerne skulle være på plads ved opstart. Derfor forventer jeg også at det primært er på salgsfronten, vi vil se udvikling. 38 spillere er sørme også en enorm trup.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 10. jul, 2016 10:13

Truppen er alt for stor, det er indiskutabelt. Så der skal sælges ud af overflødige spillere, hvilket også ser ud til at blive tilfældet.

Jeg vil dog gerne ligge hovedet på blokken og melde ud, at hvis vi ikke forstærker os på den centrale midtbane, kommer vi til at opleve de samme problemer som i sidste sæson, hvor vi ofte ikke formåede at styre spillet mod de mindre hold. Dertil er Milner, Henderson, Can og til dels Allen simpelthen ikke dygtige nok til at holde i bolden og orkestrere spillet.

Vi skal helt tilbage til Mascherano-Alonso konstellationen i foråret 09 for at opleve en velbalanceret centralt midtbane. Det er på tide vi adresserer dette problem ved at hente denne playmaker.

Besvar