hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » torsdag, 16. jun, 2016 17:33

Brannagan kan da også spille flere positioner og Morten Olsen ville vitterlig blive glad for en så polyvant spiller. Det tror jeg også Klopp er tilfreds med. Men hvilken position er han hovedsageligt tiltænkt af Klopp er jeg i tvivl om, hvilket vel er vigtigt ift. At spille og ell solgt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » fredag, 17. jun, 2016 19:16

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 17. jun, 2016 19:20

XabiAlonso#14 skrev:http://www.hitc.com/en-gb/2016/06/16/od ... triker-da/
Kan det virkelig passe???? :o
Næppe. Ikke et odds jeg ville smide penge efter i hvert fald.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 18. jun, 2016 15:33

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 20. jun, 2016 16:28

http://footy.dk/2016/06/20/liverpool-pr ... spilletoj/

Dagens gode griner her, det begrebet af click-bots. Footy burde fjernes, og skrive om noget som Ibe i en Hammers udebane trøje.... Ligner to falske billede, og specielt den snapshot er helt ude over hegnet :lol: :army5:

Dårlig omdømme har de, som sædvanlig Footy.DK med fodboldhistorier og så koger de historie over nok noget fotoshop halløj.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 20. jun, 2016 20:38

DAGGER! skrev:http://footy.dk/2016/06/20/liverpool-pr ... spilletoj/
Dagens gode griner her, det begrebet af click-bots. Footy burde fjernes, og skrive om noget som Ibe i en Hammers udebane trøje.... Ligner to falske billede, og specielt den snapshot er helt ude over hegnet :lol: :army5:
Dårlig omdømme har de, som sædvanlig Footy.DK med fodboldhistorier og så koger de historie over nok noget fotoshop halløj.
Billederne er nu ægte nok.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 20. jun, 2016 23:10

footy strikes again, Ibe.....Profil ligefrem, fyld er mere korrekt. Selv for et år siden da han var bedre, var han ikke i nærheden af at være profil.
Verden er smask fuld af hyklere....

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 29. jun, 2016 16:45

Jeg synes godt nok, det er vildt, at vi ikke formår at få mere end 5m£ for Skrtel, ligesom vi også solgte Agger for en slik i sin tid. Især når man tænker på, hvordan priserne er stukket helt af de seneste år - specielt i PL. Altså, vi købte Lovren for hvad... 20m£? Han er ikke 15 og 17m£ bedre end de to. Langt fra. Skrtel har haft en skidt sæson, og det giver fin nok mening at sælge ham nu, hvor han også er ved at være oppe i årene, men jeg synes, prisen på ham er et udtryk for, at klubben ofte er dårlige i forhandlingerne. Nogen, der har et bud på, hvorfor det tit er billedet, at vi sælger spillerne ret billigt, når vi ikke lige sælger spillere til vanvittige overpriser en gang i mellem(som f.eks. Sterling)?

andreas92

Indlæg af andreas92 » onsdag, 29. jun, 2016 17:24

Tom_Jorsal skrev:Jeg synes godt nok, det er vildt, at vi ikke formår at få mere end 5m£ for Skrtel, ligesom vi også solgte Agger for en slik i sin tid. Især når man tænker på, hvordan priserne er stukket helt af de seneste år - specielt i PL. Altså, vi købte Lovren for hvad... 20m£? Han er ikke 15 og 17m£ bedre end de to. Langt fra. Skrtel har haft en skidt sæson, og det giver fin nok mening at sælge ham nu, hvor han også er ved at være oppe i årene, men jeg synes, prisen på ham er et udtryk for, at klubben ofte er dårlige i forhandlingerne. Nogen, der har et bud på, hvorfor det tit er billedet, at vi sælger spillerne ret billigt, når vi ikke lige sælger spillere til vanvittige overpriser en gang i mellem(som f.eks. Sterling)?
Jeg tror mere det er et billede på, at forskellen mellem at sælge en spiller i god form og en spiller i dårlig form. Da vi købte Lovren havde han spillet en god sæson i PL og var stadig relativt ung. Skrtel har set decideret forfærdeligt ud, og er tydeligvis i karrierens efterår. Jeg syntes faktisk det er fint vi får lidt slanter for ham, det er bare rart at slippe for hans løn.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 29. jun, 2016 19:24

...og så er der også forskellen på at sælge en spiller, der er kommet i overskud i klubben og så en spiller man gerne vil beholde. Når vi har solgt den slags spillere, har vi jo fået en god pris (Sterling, Suarez og Torres) mindes ikke vi har solgt andre, vi gerne ville beholde? Når vi så har købt spillere, har næsten alle, været nogen, som de pågældende klubber ikke ville af med - og hvis de ville (eller spilleren ikke var fast inventar i start 11'eren), så har vi vel også fået dem for en god pris (Coutinho og Sturridge)

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » onsdag, 29. jun, 2016 19:26

andreas92 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg synes godt nok, det er vildt, at vi ikke formår at få mere end 5m£ for Skrtel, ligesom vi også solgte Agger for en slik i sin tid. Især når man tænker på, hvordan priserne er stukket helt af de seneste år - specielt i PL. Altså, vi købte Lovren for hvad... 20m£? Han er ikke 15 og 17m£ bedre end de to. Langt fra. Skrtel har haft en skidt sæson, og det giver fin nok mening at sælge ham nu, hvor han også er ved at være oppe i årene, men jeg synes, prisen på ham er et udtryk for, at klubben ofte er dårlige i forhandlingerne. Nogen, der har et bud på, hvorfor det tit er billedet, at vi sælger spillerne ret billigt, når vi ikke lige sælger spillere til vanvittige overpriser en gang i mellem(som f.eks. Sterling)?
Jeg tror mere det er et billede på, at forskellen mellem at sælge en spiller i god form og en spiller i dårlig form. Da vi købte Lovren havde han spillet en god sæson i PL og var stadig relativt ung. Skrtel har set decideret forfærdeligt ud, og er tydeligvis i karrierens efterår. Jeg syntes faktisk det er fint vi får lidt slanter for ham, det er bare rart at slippe for hans løn.
Tror det er en rigtig god beslutning at komme af med ham. Det bliver i hvert faldet en hel del lettere at forsvare 2-0 føringer i næste sæson ;)

Er helt enig i at der er stor forskel på prisen om man køber en spiller der har præsteret godt i den forgangne sæson, og så sælge en der har været mere eller mindre elendig. Jeg vil også glæde mig over hvert et pund der bliver skrabet sammen ved hans salg, samtidig med at der bliver sparet på lønbudgettet.

Han skulle vidst have lagt noget ud på et socialt medie, hvor han kalder Klopp for D!ckhead. Kunne måske godt have ønsket mig lidt mere format af en spiller der er på vej væk. Der har Agger i hvert faldet håndteret tingene en hel del bedre.
YNWA..!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 29. jun, 2016 19:39

Joe Allen et salg til 10 mio pund (mange klubber er intesserede, og manden får begrænset med spilletid fra næste sæson - så en oplagt mulighed for vejene skilles denne her sommer.)
også et Christian Benteke til 20 mio pund (Passer ikke ind i systemet, og er kraftigt rygtet til Crystal Palace i disse dage) Han er Alan Pardews #target angriber sammen med Berahino..

Så Mané købet er 100 % til at erstatte Christian Benteke, og ikke LFC bedste mand Coutinho, som slet ikke er et emne om salg til hverken Barcelona eller Real Madrid UANSET PRIS... Det ville være 3 tilbage og 1 frem.. frem mod den næste sæson (Så chill, and flex) :oops:
You'r Never Walk Alone. ///

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 29. jun, 2016 19:59

Bojangles skrev:Når vi har solgt den slags spillere, har vi jo fået en god pris (Sterling, Suarez og Torres) mindes ikke vi har solgt andre, vi gerne ville beholde?
Man kunne måske også putte Alonso og Mascherano ind i den række af spillere. Der var prisen for Alonso vel ok, hvorimod Mascheranos var for lav, ift. hvor dygtig og vigtig han var for os.

Jeg synes stadig, 5 mio. lyder lavt sat, ligesom Agger blev solgt helt latterligt billigt. Tænkte, om der var en eller anden form for strategi i det, ift. at komme af med løntunge spillere, og man så derfor bare er tilfreds med at få lidt mønt på de spillere eller lignende årsager.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 29. jun, 2016 22:58

Tom_Jorsal skrev:
Bojangles skrev:Når vi har solgt den slags spillere, har vi jo fået en god pris (Sterling, Suarez og Torres) mindes ikke vi har solgt andre, vi gerne ville beholde?
Man kunne måske også putte Alonso og Mascherano ind i den række af spillere. Der var prisen for Alonso vel ok, hvorimod Mascheranos var for lav, ift. hvor dygtig og vigtig han var for os.

Jeg synes stadig, 5 mio. lyder lavt sat, ligesom Agger blev solgt helt latterligt billigt. Tænkte, om der var en eller anden form for strategi i det, ift. at komme af med løntunge spillere, og man så derfor bare er tilfreds med at få lidt mønt på de spillere eller lignende årsager.
Alonso's pris var fin i 2010 priser - specielt taget i betragtning, at vi selv (Benitez) sendte ham i den retning, med ønsket om at bytte ham for Gareth Berry. Mascherano var klart en lav pris året efter (15 mio) Kan ikke præcis huske omstændighederne, men det var vist ikke et helt normalt salg? Så er der spillere som Meireles, Benayoun, Kuyt, Reina og Maxi og vel til dels også Shelvey (men der er det vist primært os fans, der ikke fattede det, hvorimod det var ønsker fra vores trænere på tidspunktet) Derudover har vi reelt ikke i nyere tid skilt os af med nogen, der kunne defineres som faste start 11'ere. Eller jo selvfølgelig Hodgson flok: Poulsen, Konchesky, Cole, Carroll og King Kenny's flok: Downing, Adam, Enrique og Bellamy, men det har igen ikke været nogen, der med trænerskifte ville få noget spille tid, og de fleste har forladt os, hvor vi som fans har grædt tørre tårer, måske med undtagelse af Bellamy.

Så reelt har de priser vi har solgt for, været nogenlunde hvad man kan forvente, når køberne ved at vi ønsker at sælge spillerne. og vi har fået gode penge, undtagen for Mascherano, når vi ikke ønskede at sælge.

At vi så har betalt rigtig mange penge, ved at hente mange spillere, som andre klubber ikke ønskede at sælge, og disse spillere på ingen måde har slået igennem, er så en helt anden sag - men klart priserne er høje, hvis en klub ikke ønsker at sælge, og vi bare VIL have den spiller.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 30. jun, 2016 00:42

Tom_Jorsal skrev:

Helt seriøst, så tror jeg ikke Agger var bestået et lægetjek i en større europæisk klub.

Besvar