hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 01. jun, 2016 18:07

Mario Balotelli har selv udtalt, at han ikke vil tilbage til Liverpool FC. Så det er definitivt - at han kun spiller til det sidste angående hans karriere.... Selv en Serie A oprykker vil tilbyde ham anførerbindet og en væsentlig lederrolle..
De italiener, leger lidt med de engelske klubber, og nu det såvel Liverpool FC.

Balotelli vil nok næppe til asien/Kina, da så kommer han til at blive glemt - tror jeg næppe på, med hans store ego, som er større end Nicklas Bendtner som også har været udsat med dumme ting i Wolfsburg senest for et par måneder tilbage.

Men kan godt se din synspunkt, Texy ;)
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 01. jun, 2016 21:21

DAGGER! skrev:Mario Balotelli har selv udtalt, at han ikke vil tilbage til Liverpool FC.
Ok. Den udtalelse var gået helt forbi min næse.

Sgu dagens bedste nyhed for mig :D
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 02. jun, 2016 16:13

http://www.plbold.dk/nyhed/medie-psg-vi ... ool-profil

Håber godt nok det er en and... PSG skal holde fingrene væk fra Coutinho.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 02. jun, 2016 21:31

YNWA! skrev:http://www.plbold.dk/nyhed/medie-psg-vi ... ool-profil

Håber godt nok det er en and... PSG skal holde fingrene væk fra Coutinho.
Pålidelige Paul Joyce har også meldt den, så der er desværre nok noget om snakken. Klubben må holde stand og melde ud, at spilleren ikke er til salg. Et salg ville betyde, at vi på to år har solgt Suarez, Sterling og Coutinho - tre spillere der ville gå direkte ind i de fleste start 11'ere. Det vil være et meget skidt signal at sende og et direkte tegn på en deroute mod middelmådighed.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 02. jun, 2016 22:49

Det er vel forventelig. Han præsterer mere stabilt, og vi har udviklet ham fra et talent til at være en top international spiller, og ift. til vores nære historie, så er det ikke overraskende hvis han rejser her til sommer. Han vil vel også gerne vinde trofæer og spille CL.

Jeg havde det lidt på fornemmelsen, da vores interesse for Götze blev kendt.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 02. jun, 2016 23:20

Hr. Drejer skrev:Det er vel forventelig. Han præsterer mere stabilt, og vi har udviklet ham fra et talent til at være en top international spiller, og ift. til vores nære historie, så er det ikke overraskende hvis han rejser her til sommer. Han vil vel også gerne vinde trofæer og spille CL.

Det overrasker heller ikke mig. Og hvem kan bebrejde en stjerne som ham at komme videre i karrieren på et højere plan. Ikke mig. Men mit hjerte bløder sgu over at vi er en ren udviklingsklub!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 03. jun, 2016 04:14

Jesper skrev:
Hr. Drejer skrev:Det er vel forventelig. Han præsterer mere stabilt, og vi har udviklet ham fra et talent til at være en top international spiller, og ift. til vores nære historie, så er det ikke overraskende hvis han rejser her til sommer. Han vil vel også gerne vinde trofæer og spille CL.

Det overrasker heller ikke mig. Og hvem kan bebrejde en stjerne som ham at komme videre i karrieren på et højere plan. Ikke mig. Men mit hjerte bløder sgu over at vi er en ren udviklingsklub!

Nærmest hver sæson under FSG, er den spiller med mest profit i solgt. Så selvfølgelig må han videre.
Håber på et tidspunkt det vil stoppe, så vi kan vise verden, at vores ambitionsniveau er højere end Southampton, Westham og Evertons. Håber sku Klopp er indforstået med sine arbejdsbetingelser, så vi i det mindste kan holde på ham mange år frem.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 03. jun, 2016 08:41

Mon ikke Klopp holder ham minimum en sæson mere?

Et godt resultat og CL sæsonen efter kan måske holde Coutinho. Hvis ikke kan han lave en Suarez. Spille en fantastisk sæson og give det dobbelte i transfer. Det giver også Klopp lidt længere tid til at finde en afløser.

Men personligt så jeg gerne at vi lavede en 8 årig kontrakt hvis muligt.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » fredag, 03. jun, 2016 10:08

Har Coutinho virkelig været så god, at vi skal holde på ham hvis vi bliver tilbudt £50 mil.? Han har sine momenter, men synes han i mange kampe falder fuldstændig ud, særligt her sidst på sæsonen, hvor man nærmest ikke så ham de sidste par måneder.

I øvrigt mener jeg ikke man kan klandre klubben for salget af hverken Sterling eller Suarez, selvom jeg da gerne havde beholdt begge.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 03. jun, 2016 10:10

Mads T. skrev:Har Coutinho virkelig været så god, at vi skal holde på ham hvis vi bliver tilbudt £50 mil.? Han har sine momenter, men synes han i mange kampe falder fuldstændig ud, særligt her sidst på sæsonen, hvor man nærmest ikke så ham de sidste par måneder.

I øvrigt mener jeg ikke man kan klandre klubben for salget af hverken Sterling eller Suarez, selvom jeg da gerne havde beholdt begge.
Ja vi skal gøre hvad vi kan for at beholde vores bedste spiller. Det vil være mere end £50 mil værd.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 03. jun, 2016 10:21

Mads T. skrev:Har Coutinho virkelig været så god, at vi skal holde på ham hvis vi bliver tilbudt £50 mil.? Han har sine momenter, men synes han i mange kampe falder fuldstændig ud, særligt her sidst på sæsonen, hvor man nærmest ikke så ham de sidste par måneder.

Man kan vel godt klandre klubben lidt, at der ikke tilbydes de optimale sportslige udfordringer og rette
ambitionsniveau for topspillere.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 03. jun, 2016 10:35

Jeg sidder med samme tanke. Han er en bedre version af Luis Garcia, svingende fra det sublime geniale til det fornærmende ringe. Han er ikke en top-top spiller der bare præsterer på højt niveau konstant. Alt afhængig af pris og hvem vi kan få som erstatning så er jeg ikke afvisende overfor et salg.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 03. jun, 2016 11:33

Emmy skrev:

Jeg sidder med samme tanke. Han er en bedre version af Luis Garcia, svingende fra det sublime geniale til det fornærmende ringe. Han er ikke en top-top spiller der bare præsterer på højt niveau konstant. Alt afhængig af pris og hvem vi kan få som erstatning så er jeg ikke afvisende overfor et salg.
Generelt til trækker vi ikke ligefrem de bedste spillere, så jeg håber han bliver og udvikler sig hos os. Hvis Boufal og Rafa Silva blev købt for pengene så ville det være en anden snak. Måske krydret med Ruben Neves ovenpå...

Livercool

Indlæg af Livercool » fredag, 03. jun, 2016 16:13

Mit syn på det er at man naturligvis skal beholde Cou, for hvilke drømme er det lige klubben ellers må have end at kunne stille med et hold hvor vi står stærkest i kampen om titlen i England.
Jeg vil ikke derhen hvor vi tænker for rationalistisk og økonomisk for så burde man jo sælge alt sit guld så snart man får et godt tilbud.
Som jeg ser det skal han blive og så må vi bygge ovenpå.
Jeg kan godt se at det på bitterlig vis kan blive en konret situation at forhold sig til hen over et transfervindue, men klubben Liverpool kan ikke bare trække årets spiller i klubben ud på salgshylderne og dernæst forvente at de spiller med i kampen om mesterskabet nærmest obligatorisk i top 4.
Hvis klubben ser Cou gå vil mit håb gå for at det var Cou der ville prøve andet. Klubben står skidt nok i resultater så det ville være tovligt at sælge ud.
Suarez ville selv afsted, og ligeså Sterling. Klubben har hammer meget behov for at kvali spillerne bliver, og Cou behøver ikke at have panik i kroppen over at han ikke når det han vil hvis han er god nok.
Han skulle blive og det forventer jeg også.

MP

Indlæg af MP » fredag, 03. jun, 2016 16:39

Det er Klopps klare overbevisning at hvis man ikke ønsker at være i klubben, så er det bare videre. Han vil kun have topmotiverede spillere.

Når det så er sagt så håber jeg virkelig han kan overtale Coutinho til at se en fremtid hos os.
Vi har SÅ mange penge grundet tv-indtæger og de ekstra 50£ er sgu ikke det der betyder om vi får vores transfermål.. Dem vi rygtes til er ukendte spillere som ikke koster alverden alligevel.. Jeg tror ikke vi kommer i nærheden af at bruge det omtalte transferbudget på 200£

Så jeg håber sgu også vi beholder ham fremfor at cashe-in

Besvar