17 - Mamadou Sakho
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Re: 17 - Mamadou Sakho
Jeg læste i en engelsk avis (tror at det var sky sports) at nye regler var trådt i kraft fra Januar 2015 omkring doping i fodbold. Her spekulerede man i at Sakho kunne få en straf på 2-4 år fra fodbold.
Det er korrekt. Medmindre der er formildende omstændigheder så hedder det 2 år.Jæger skrev:Jeg læste i en engelsk avis (tror at det var sky sports) at nye regler var trådt i kraft fra Januar 2015 omkring doping i fodbold. Her spekulerede man i at Sakho kunne få en straf på 2-4 år fra fodbold.
http://touch.liverpool.no/Nyheter/Kan-b ... ire-r.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det rammer da så netop sportsligt, da man ikke kan sælge Sakho med en dopingdom. Det betyder færre penge til transfer.Aggerdoo skrev:Træls sag. Men sportsligt gør det mig absolut intet. Jeg havde håbet, klubben ville sælge ham til sommer - det er ærgerligt, at det ikke sker.
Få så smidt en seriøs pose penge efter Hummels. Gør i det mindste forsøget!
We need a new Fowler...
Et mere sandsynligt scenario er vel at klubben fører en sag mod Sakho, såfremt han er skyldig.nikand skrev:Det rammer da så netop sportsligt, da man ikke kan sælge Sakho med en dopingdom. Det betyder færre penge til transfer.Aggerdoo skrev:Træls sag. Men sportsligt gør det mig absolut intet. Jeg havde håbet, klubben ville sælge ham til sommer - det er ærgerligt, at det ikke sker.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Mon ikke vi overlever ikke at kunne få 6-10 mio. pund for ham i denne omgang. Det rygtes, at Klopp får det største transferbudget af nogen manager i klubbens historie, så mon ikke det nok skal gå.nikand skrev:Det rammer da så netop sportsligt, da man ikke kan sælge Sakho med en dopingdom. Det betyder færre penge til transfer.Aggerdoo skrev:Træls sag. Men sportsligt gør det mig absolut intet. Jeg havde håbet, klubben ville sælge ham til sommer - det er ærgerligt, at det ikke sker.
Min konklusion er bare, at jeg er glad for, at Sakho ikke ser ud til at komme på banen for LFC foreløbig.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Aggerdoo skrev:Mon ikke vi overlever ikke at kunne få 6-10 mio. pund for ham i denne omgang. Det rygtes, at Klopp får det største transferbudget af nogen manager i klubbens historie, så mon ikke det nok skal gå.nikand skrev:Det rammer da så netop sportsligt, da man ikke kan sælge Sakho med en dopingdom. Det betyder færre penge til transfer.Aggerdoo skrev:Træls sag. Men sportsligt gør det mig absolut intet. Jeg havde håbet, klubben ville sælge ham til sommer - det er ærgerligt, at det ikke sker.
Min konklusion er bare, at jeg er glad for, at Sakho ikke ser ud til at komme på banen for LFC foreløbig.
Du foretrækker simpelthen Skrtel og Kolo? Du må have sniffet noget af det samme de danske "eksperter" har.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sakho har uden sammenligning været vores bedste midterforsvarer, set over hele sæsonen.
Men hvis det viser sig at han har taget noget, uden klubbens sammentykke, så er det ud ad klappen.
Men hvis det viser sig at han har taget noget, uden klubbens sammentykke, så er det ud ad klappen.
Hvem skal man håbe tager Sakho's plads på holdet?
Skrtel har været for længe ude til at spille torsdag. Så er der Lucas og Kolo tilbage. Hm... Det er sgu svært!
Hvad er der egentlig blevet af Caulker? Er han i det hele taget i klubben endnu?
Skrtel har været for længe ude til at spille torsdag. Så er der Lucas og Kolo tilbage. Hm... Det er sgu svært!
Hvad er der egentlig blevet af Caulker? Er han i det hele taget i klubben endnu?
Det markerede er jeg så voldsomt uenig i. Det må bero på en meget kort hukommelse. Jeg har Lovren, Toure og Skrtel klart foran Sakho set over hele sæsonen.Hr. Drejer skrev:Sakho har uden sammenligning været vores bedste midterforsvarer, set over hele sæsonen.
Og selvom det er en sæson, hvor Sakho fra Man Utd-kampene i EL og fremefter har fundet et flot niveau, så har det været en sæson, hvor kritikken af ham pludselig også har været til at se herinde på forum, hvor det ellers tidligere kun har været journalister og eksperter, der har kunne se hans fejl.
Men alt det er desværre ret ligegyldigt. Lige nu hænger en persons karriere og Liverpools investering i en tynd tråd, som formentlig afgøres af en B-prøve.
Er spændt på at høre fra Sakho selv. Han skal vist komme med en forklaring senest tirsdag.
Kloppite
Uden sammenligning, vendiningen er jeg også enig med texy enig i er en kraftig stramning. Ingen har skilt sig specielt ud, bortset fra Lovren de sidste par måneder, positivt altså. Derfor er Lovren min etter, Toure to´er, så kommer ham der har solgt klubben og fans, som det ser ud i øjeblikket, på næste plads.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg synes Sakho har ok i denne sæson, selvom han er noget kluntet. Toure har været nogenlunde godt kørende hele sæsonen igennem. Skrtel noget op og ned. Lovren er kommet godt igen efter, at have været direkte elendig i den første halvdel af sæsonen. (Håber det er mere end bare, en god periode fra ham).
Vi mangler sku bedre forsvarsspillere og målmand, der præstere over en hel sæson, hvis vi vil med helt i top.
Vi mangler sku bedre forsvarsspillere og målmand, der præstere over en hel sæson, hvis vi vil med helt i top.
Hvordan forholder det sig egentligt, hvis han eksempelvis får 1 års karantæne, og LFC vil fyre ham. Kan LFC så ikke lægge sag an mod Sakho, for hvad man måtte forvente at få i transfer indtægt.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Eller også har du en kort hukommelse, tex! Lovren har spillet fint siden januar, men hverken Toure eller Skrtel har vist sig frem i denne sæson. Sakho har været længder bedre end alle sammen. Men han har jo også været dopet, så skal man altså være god.texy skrev:Det markerede er jeg så voldsomt uenig i. Det må bero på en meget kort hukommelse. Jeg har Lovren, Toure og Skrtel klart foran Sakho set over hele sæsonen.Hr. Drejer skrev:Sakho har uden sammenligning været vores bedste midterforsvarer, set over hele sæsonen.
Og selvom det er en sæson, hvor Sakho fra Man Utd-kampene i EL og fremefter har fundet et flot niveau, så har det været en sæson, hvor kritikken af ham pludselig også har været til at se herinde på forum, hvor det ellers tidligere kun har været journalister og eksperter, der har kunne se hans fejl.
Det bliver altså ikke sandt fordi du skriver det flere gange Drejer, han var IKKE med længder den bedste center forsvarer...Så var flertallet vel enig i en grad der ligner 80 % i en afstemning, jeg ved ikke om den afstemning eksisterer, men tvivler på det ville være resultatet at han ville være suveræn. Dog er han da i min top 3 i LFC, og at hentyde at nogle gør ham dårligere end som så, pga han muligvis er dopet, synes jeg sgu er en ynkelig vinkel. Den blev også twisted sådan for knap et år siden, da jeg, blandt andet var kritisk over for sterlings kvaliteter, da han flirtede med et exit(tilmed vist i LFC bladet, noget jeg personligt synes er en kritisabel, vinkel i et fan blad, men det er nok bare mig med den holdning).
Sakho har fået flest stemmer i MoM-afstemningerne set over hele sæsonen indtil nu, så det er vel ikke forkert at konkludere, at han har været den bedste forsvarsspiller for os (i hvert fald ifølge dette forums brugere). En påstand jeg er enig i, selvom Lovren har været bedst siden nytår.